AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Del Skrevet 5. mai 2015 Noen som vet hvor man finner denne i Word? Anonymous poster hash: cfedb...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rysiseal Skrevet 5. mai 2015 #2 Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) under fanen "sett inn" og så "symbol" finner du sikkert. Fordelen ved å bruke det istedenfor bare å kopiere bokstaven fra internett er at fanen for symbol viser deg de siste symbolene du har brukt elle rkan du gå i fanen fil, og så alternativer, og velger "tilpass båndet" kan du kanskje finne symbolet. O m du ikke finner det, kan det hende du må laste ned en tilleggspakke.. Eller kan du prøve å finne det i excel eller internett, for så å kopiere det i word, eventuelt kopiere det som bilde her er det: Endret 5. mai 2015 av Rysiseal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Del Skrevet 5. mai 2015 Takk, jeg driver og prøver meg frem! Anonymous poster hash: 12918...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #4 Del Skrevet 5. mai 2015 Ps: jeg har lett etter den under symboler, men fant den ikke der. Skal prøve det andre!Anonymous poster hash: 12918...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #5 Del Skrevet 5. mai 2015 Tusen takk! <3 Du greide å løse noe jeg har surret med i nesten en time!Anonymous poster hash: 12918...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rysiseal Skrevet 5. mai 2015 #6 Del Skrevet 5. mai 2015 Er du vant til å bruke alternative for symboler? Hvis ikke kan det hende det er derfor du ikke fant den, for jeg er sikker på at den skal være her. Det er uttalige symboler der, og de er sortert etter skrifttype og kategorier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rysiseal Skrevet 5. mai 2015 #7 Del Skrevet 5. mai 2015 Fant den under "symboler": tegnkode: 03B1 skrift: (normal tekst) kategori: gresk og koptisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #8 Del Skrevet 5. mai 2015 Er du vant til å bruke alternative for symboler? Hvis ikke kan det hende det er derfor du ikke fant den, for jeg er sikker på at den skal være her. Det er uttalige symboler der, og de er sortert etter skrifttype og kategorier. Jeg har tittet under de forskjellige, lenge, men jeg er ikke vant til å skrive det i Word nei, bruker stort sett bare SPSS og Excel, men nå skulle jeg rapportere denne og måtte bruke Word.Anonymous poster hash: 12918...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rysiseal Skrevet 5. mai 2015 #9 Del Skrevet 5. mai 2015 Tusen takk! <3 Du greide å løse noe jeg har surret med i nesten en time!Anonymous poster hash: 12918...df3 Bare hyggelig Selv har jeg slitt mye med å finne et spesielt symbol en gang, så man lærer godt av det man har slitt med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rysiseal Skrevet 5. mai 2015 #10 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg har tittet under de forskjellige, lenge, men jeg er ikke vant til å skrive det i Word nei, bruker stort sett bare SPSS og Excel, men nå skulle jeg rapportere denne og måtte bruke Word.Anonymous poster hash: 12918...df3 Ok, hvis du bruker det jeg skrev tidligere, så vil det gå fort. Taster du bare tegnkoden i feltet Tegnkode, dukker den opp med en gang. Feltet finner du ved å komme tilbake til fanen symboler, trykke på pillen og til "flere symboler", så kommer det en slags popup med diverse symboler. nesten nederst til høyre kan du skrive tegnkoden din Fant den under "symboler": tegnkode: 03B1 skrift: (normal tekst) kategori: gresk og koptisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #11 Del Skrevet 5. mai 2015 Ok, hvis du bruker det jeg skrev tidligere, så vil det gå fort. Taster du bare tegnkoden i feltet Tegnkode, dukker den opp med en gang. Feltet finner du ved å komme tilbake til fanen symboler, trykke på pillen og til "flere symboler", så kommer det en slags popup med diverse symboler. nesten nederst til høyre kan du skrive tegnkoden din Supert, jeg får bruk for dette når jeg skal rapportere andre ting videre i artikkelen min også. Anonymous poster hash: 12918...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rysiseal Skrevet 5. mai 2015 #12 Del Skrevet 5. mai 2015 Bra lykke til med artikkelen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå