Gå til innhold

Har funnet en dominant, usikker.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har møtt en mann, og vi har enda ikke kommet så langt som sex, men vi prater mye om det. Han kaller seg selv en ekte dominant, og jeg kjenner jeg er usikker på hvordan takle det, om jeg kan si det sånn.

Jeg har vært med flere som liker å være dominant i sengen, litt binding av hender, blindfold, litt små kvelning her og der, og alt det der tenner meg i riktige mengder. Men han er virker så.. strix, om jeg kan kalle han det. Han har en høy rang i forsvaret, og sier selv at han er skadet av krigene han har vært i, og kampene. At han har tatt med seg det strenge fra militæret hjem til sengen. Orgasme er svakhetstegn fra hans side, og at nytelsen hans har mange andre høydepunkter enn orgasmene..

Livredd for å ikke klare å fylle kravene hans. Så dere dominante, er det noe jeg må tenke ekstra på? Eller skal jeg bare ta alt som det kommer??

Anonymous poster hash: e49b3...c44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Heter han Owen?

Anonymous poster hash: 668e3...3c0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz

tatt det strenge fra millitæret med i senga faktisk :fnise:

Jeg synes ikke du skal gjøre noe du ikke har lyst til bare for å tilfredstille han. Gjør litt som du vil, og ta det som det kommer mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har en høy rang i forsvaret, og sier selv at han er skadet av krigene han har vært i, og kampene. At han har tatt med seg det strenge fra militæret hjem til sengen. Orgasme er svakhetstegn fra hans side, og at nytelsen hans har mange andre høydepunkter enn orgasmene..

Tror ikke du skal ta dette for seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt en mann, og vi har

Livredd for å ikke klare å fylle kravene hans. Så dere dominante, er det noe jeg må tenke ekstra på? Eller skal jeg bare ta alt som det kommer??

Tror du heller bør tenke på om dette er den holdningen du vil ha hos en elsker og som du vil skal prege sexlivet deres. Kommer han til å tilfredsstille deg, og gi deg rom seksuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg liker dominante menn, men han her høres ikke helt god ut. Hva mener han med at han er skadet av krig, og hvordan preger dette sexlivet hans? Dominans/underkastelse skal vel helst komme av lyst, ikke av traumer. Har han lest for mye fifty shades?

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Psykisk skada i forsvaret, høres veldig skummelt ut, jeg hadde ikke stolt på han :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde holdt meg unna PTSD-kandidater. Du vil virkelig ikke dette.

Anonymous poster hash: 3faae...169
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...