Transe Skrevet 27. august 2004 #21 Del Skrevet 27. august 2004 Ei jente på min arbeidsplass ble gravid av sex på arkivromet. Romantisk det vel????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 27. august 2004 #22 Del Skrevet 27. august 2004 Tråden er ryddet for en del usakligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente22 Skrevet 28. august 2004 #23 Del Skrevet 28. august 2004 Er det fler enn meg som tar seg en liten kosestund på jobb? Jeg har kontor helt alene' date=' og når de andre er ute tar jeg meg et intimt fem-minutt både støtt og stadig....[/quote'] Jada, det pleier jeg også å gjøre. Pleier å gjøre det både på skolen og når jeg jobber ( sommer). men jeg gjør det jo ikke hver dag da. Men ofte når det er mye å gjøre i forberedelse forran eksamen, så pleier jeg ofte å stikke ut på doen på skolen. Men spiller det noe rolle? Jeg skjemmest ikke over det. For ingen vet det jo. Er bedre å ta en pause og fingre litt, en å sitte å være urolig kroppen. Og det handler ikke noe om å være pervers eller sexgal. Til tider irriterere jeg meg sinnsykt over oss jenter. Hvorfor må andre jenter fremstille andre som ikke lever som dem selv, som håpløse og helt idiot? ONANI er sundt, så hvorfor komme med slike drittkommentarer som : " klarer dere ikke å styre dere" ect. Vet ikke om akkurat dette ble sagt, men noe lignende. Her har vi jenter mye å lære av gutta. Vi må tollerere at ikke alle er som oss selv. Og slutte å fremstille den andre som "teit og dum".. Greit nok at dette er et fritt forum, men hvorfor ikke bare akseptere at folk lurer på ulike ting, og gjør ulike ting? Det samme med mange av dere jenter som tror ulike tråder er såleis slike "løk tråder". Det finnes så mye å spørre om, uten at det trenger være en gutt. Er vi jenter helt dumme??? Jeg tror det ttil tider.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2004 #24 Del Skrevet 29. august 2004 nei vi har sex. mye koseligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2004 #25 Del Skrevet 29. august 2004 Det synes jeg var svært uanstendig av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. august 2004 #26 Del Skrevet 29. august 2004 Å ja, har onanert både på jobb og i studiesammenheng. Og alltid på toalettet. Ikke annet å si at da har jeg vært rimelig nøden, på kanten av desperat :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicita Skrevet 30. august 2004 #27 Del Skrevet 30. august 2004 Joda, har hendt at jeg har tatt meg en "kjapp en" når jeg har vært alene her... :oops: Stusset på kommentaren ang. lukt. Hva slags lukt da??? :o Jeg produserer ikke noen lukt om jeg gnir litt på min rene og nyvaskede mus (vasker forresten hendene etterpå)... Er det noen som gjør det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #28 Del Skrevet 30. august 2004 Ja, har gjort det et par ganger. Det er jo et par flotte mannfolk å se på her i gangene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #29 Del Skrevet 30. august 2004 Lite aner en som er innom for å besøke sin mor, min kollega, om at jeg ofte går ut for å onanere til mitt indre bilde av ham naken, etter at han er gått, eller helst mens han er der enda så jeg hører stemmen hans også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 31. august 2004 #30 Del Skrevet 31. august 2004 Har hatt sex på jobb, men å onanere der har jeg ikke prøvd enda. Har også en så lite opphissende jobb at det må flere til for at jeg skal bli kåt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #31 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg jobber når jeg er på jobb jeg. Vet ikke om jeg hadde klart å fortsette å jobbe etter en kosestund :-? Koser meg etter jobb jeg. Når ungene har lagt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 31. august 2004 #32 Del Skrevet 31. august 2004 har ikke onanert på jobb I arbeidstiden, men det hender jo jeg sitter igjen etter jobb før jeg skal annet, og da kan tankene flyte dit di vil uten at jobben har noe å si. Så det har nok skjedd at jeg har gjort det på jobb ja, selv om det ikke har skjedd i arbeidstiden. lukt ved onani? hva slags lukt da? lukter det automatisk når man er kåt? slik at det merkes? lukter det av en mann med en stiv en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #33 Del Skrevet 31. august 2004 Jenter.... Når en kvinne blir våt, så utskilles det lukter, ja... fittelukt. Vi er utstyrt slik fra naturens side for å lokke til oss mannen. Det kommer kjønnslukter fra gutta også, men ikke i like stor grad som hos jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #34 Del Skrevet 31. august 2004 Jenter.... Når en kvinne blir våt, så utskilles det lukter, ja... fittelukt. Vi er utstyrt slik fra naturens side for å lokke til oss mannen. Det kommer kjønnslukter fra gutta også, men ikke i like stor grad som hos jenter. Kjære deg, når en jente tar seg en kjappis f.eks. på jobben tar det oftest kun et par minutter og med rent underliv rekker man ikke å produsere nevneverdig lukt på den tiden. De fleste av oss er ikke engang innafor skjedeåpningen når vi tar oss en kjappis...Så hvordan det kan spre noen lukt, vel hvis man har skjedekatarr lukter det vel fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 31. august 2004 #35 Del Skrevet 31. august 2004 Jenter.... Når en kvinne blir våt, så utskilles det lukter, ja... fittelukt. Vi er utstyrt slik fra naturens side for å lokke til oss mannen. Det kommer kjønnslukter fra gutta også, men ikke i like stor grad som hos jenter. Og vi skal dermed heller aldri være kåt mens det er folk rundt da eller? for det er vel de samme luktene som produseres da, og det lukter like mye av en kåt dame som en dame som har tatt seg en kjapp en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #36 Del Skrevet 31. august 2004 Og vi skal dermed heller aldri være kåt mens det er folk rundt da eller? for det er vel de samme luktene som produseres da, og det lukter like mye av en kåt dame som en dame som har tatt seg en kjapp en. Etter innføringen av røykeloven vil det komme forbud mot dette også. Bortfallet av røyklukt har nemlig medført at den ufattelige sekretstanken brer seg fortere enn byllepest på mange utesteder de det ferdes menn og kvinner av og med begge kjønn, og dette er til stor sjenanse for de ikke-kåte og ikke minst allergikerne. Det er derfor unmder utarbeidelse en sekretforskrift som skal fastsette grenser for aktuelt fuktighets- og feromonnivå pr. kubikkmeter. Utestedene med god takhøyde hilser forslaget velkommen, mens pubene mener at dette er konkurransevridende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 31. august 2004 #37 Del Skrevet 31. august 2004 vi må slutte med dette Trøffel, vi blir bare moderert vekk pga altfor fantastiske løsninger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #38 Del Skrevet 31. august 2004 Kan jo la det stå inntil videre, sånn i tilfelle noen rekker å lese det før moderatorenes inntogsmarsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 31. august 2004 #39 Del Skrevet 31. august 2004 jepp, men jeg skal dy meg fra å spinne videre på det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #40 Del Skrevet 31. august 2004 Pokker, jeg som gledet meg til en vitenskapelig løktråd! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå