Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare meg som reagerer på at Farrah dyttet Sophia opp trappen og kalte hun dum for at hun ikke ville kle på seg, når hun attpåtil var syk?!:ohmy: Greit hun er drøy til vanlig, men det der tok kaka altså..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, Birdo skrev:

Bare meg som reagerer på at Farrah dyttet Sophia opp trappen og kalte hun dum for at hun ikke ville kle på seg, når hun attpåtil var syk?!:ohmy: Greit hun er drøy til vanlig, men det der tok kaka altså..

Ja! Skjønner hun var stresset og de måtte avgårde,  men hallo? Stakkars Sophia. Lurer virkelig på hvordan Sophia blir som tenåring? Kanskje like ille som Farrah var.

Skrevet
2 timer siden, Birdo skrev:

JA 😨 Forferdelige gamle Farrah var tilbake i dagens episode .. Fikk et ørlite håp om at hun hadde blitt litt bedre, men neida. Lurer på hva hun tenker når hun ser seg selv..

Skrevet

Simon må da være sammen med Farrah for å komme i rampelyset. Ingen vil være så dum at man finner seg i det der.

Jeg skjønner ikke hvorfor Catelynn kjøpte den grisen, så lite hun orker av ting allerede. Og hun blir bare mer og mer whitetrash for hver gang jeg ser henne i serien. Røyke marihuana med moren, mens man kjører bil. Hadde jeg vært Teresa, ville jeg ikke latt barnet mitt treffe henne. 

Anonymkode: cec25...b2c

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvorfor i all verden skaffer Cat den grisen?  Til og med bak Ty sin rygg. Hadde typen skaffet seg en minigris og ikke sagt noe til meg, så hadde jeg blitt pissed. Så er hun så dum hun slipper den løs! Den kunne jo blitt påkjørt eller forsvunne. Bra de fikk tak i den. Så holder den de våken hele natta. For en dum ide. 

Farrah er seg selv lik igjen :roll: Tydelig at Simon holder ut KUN fordi hun er famous og har penger. 

Endret av LeilaS
  • Liker 2
Skrevet

Jeg håper virkelig at dere over her ikke har opplevd ordentlig depresjon før. Catelynn er helt på bunn i denne sesongen, og det er grusomt å se på. Det minigriskjøpet er et desperat forsøk på å få hodet over vann, som for oss som ikke er i den tåken virker helt på styr. Glad for at hun bestemte seg for å få hjelp, håper det har hjulpet henne!

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, Birdo skrev:

Jeg håper virkelig at dere over her ikke har opplevd ordentlig depresjon før. Catelynn er helt på bunn i denne sesongen, og det er grusomt å se på. Det minigriskjøpet er et desperat forsøk på å få hodet over vann, som for oss som ikke er i den tåken virker helt på styr. Glad for at hun bestemte seg for å få hjelp, håper det har hjulpet henne!

Jeg har selv vært gjennom en tung depresjon og kjenner jeg er på vei dit igjen, men har satt frem egne tiltak for å unngå å nå bunnen. Holder meg f.eks unna all form for rus og gjenopptatt treningen. Hun har familie og barna å tenke på, men er likevel så tiltaksløs. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv vært gjennom en tung depresjon og kjenner jeg er på vei dit igjen, men har satt frem egne tiltak for å unngå å nå bunnen. Holder meg f.eks unna all form for rus og gjenopptatt treningen. Hun har familie og barna å tenke på, men er likevel så tiltaksløs. 

Sånne som deg er de verste av alle, som har vært gjennom noe å ser ned på de som ikke takler ting like bra. Alle er skrudd sammen forskjellig og takler ting forskjellig, og tydeligvis takler Catelynn depresjon dårlig. Når man allerede har nådd bunn så er det faktisk ikke bare å ta seg sammen. Ja, hun har barn og familie, men hun har fødsels depresjon og da blir man ofte tiltaksløs. Støtter selvfølgelig ikke det at hun røyker, men der hun bor så er det lovlig, så da er det ikke så mye vi får gjort med det. 

• Liker 5
Skrevet
20 minutter siden, Birdo skrev:

Sånne som deg er de verste av alle, som har vært gjennom noe å ser ned på de som ikke takler ting like bra. Alle er skrudd sammen forskjellig og takler ting forskjellig, og tydeligvis takler Catelynn depresjon dårlig. Når man allerede har nådd bunn så er det faktisk ikke bare å ta seg sammen. Ja, hun har barn og familie, men hun har fødsels depresjon og da blir man ofte tiltaksløs. Støtter selvfølgelig ikke det at hun røyker, men der hun bor så er det lovlig, så da er det ikke så mye vi får gjort med det. 

Cat har tilgang på støtteapparat rundt seg med psykologer, leger og team som ganger opp det ene og det andre. Dvs hun har ett bedre utgangspunkt enn f.eks meg som selv måtte betale alt av utgifter og selv måtte ta meg sammen. Det er det jeg "dømmer" henne for. Hun er en privilegert hvit kvinne. At det er lov å ruse seg på marihuana betyr ikke at det er en lur ting å gjøre.  At sånne som meg som var for sta til å snylte penger på staten i form av psykologutgifter, sykepenger hvis jeg valgte å sykemelde meg, medisin på blå resept hvis jeg ville heller ha det er det i dine øyne verste sort så er jeg vel det da🙄

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Cat har tilgang på støtteapparat rundt seg med psykologer, leger og team som ganger opp det ene og det andre. Dvs hun har ett bedre utgangspunkt enn f.eks meg som selv måtte betale alt av utgifter og selv måtte ta meg sammen. Det er det jeg "dømmer" henne for. Hun er en privilegert hvit kvinne. At det er lov å ruse seg på marihuana betyr ikke at det er en lur ting å gjøre.  At sånne som meg som var for sta til å snylte penger på staten i form av psykologutgifter, sykepenger hvis jeg valgte å sykemelde meg, medisin på blå resept hvis jeg ville heller ha det er det i dine øyne verste sort så er jeg vel det da🙄

Ja, sånne som deg er det, for dere tror dere er bedre enn andre som ikke klarer ting like bra.

At Catelynn har tilgang på et stort støtteapparat hjelper ingenting så lenge hun ikke ville ha hjelp. Du kan få så mye hjelp du vil, er du ikke klar for det så har det ingenting å si. Nå som hun kom gjennom den barrièren å innså at hun trengte hjelp, så håper jeg med hele mitt hjerte at hun klarer å kjempe seg til toppen igjen. Om ikke for sin egen del, så for Tyler og Nova. Jeg sa heller ikke at det var lurt å røyke, skrev rett ut at jeg ikke syns noe om det selv, men hun er et voksent menneske og jeg ser ikke hva det hjelper henne at jeg sier hun er dum som gjør det.

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, Birdo skrev:

Nei, Gud! Og å kalle datteren sin dum, det er virkelig ikke greit.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Puny skrev:

Nei, Gud! Og å kalle datteren sin dum, det er virkelig ikke greit.

Nei, fikk helt vondt i hjertet mitt! Det ansiktet på Sophia når hun dyttet henne i trappen, var helt grusomt å se på. 

Skrevet
5 timer siden, Birdo skrev:

Det er synd hun sliter og ikke jar det så greit, men synes uansett det var idiotisk å skaffe seg en minigris uten å fortelle om det til Ty og slippe den løs. 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, LeilaS skrev:

Det er synd hun sliter og ikke jar det så greit, men synes uansett det var idiotisk å skaffe seg en minigris uten å fortelle om det til Ty og slippe den løs. 

Selvfølgelig er det idiotisk og korttenkt. Men det er en realitet at hun ikke hadde gjort det om hun ikke var i dyp depresjon. Det er ikke en unnskyldning, men en forklaring.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Birdo skrev:

Selvfølgelig er det idiotisk og korttenkt. Men det er en realitet at hun ikke hadde gjort det om hun ikke var i dyp depresjon. Det er ikke en unnskyldning, men en forklaring.

Hvordan kan du være så sikker på det? 

Anonymkode: 5719b...eb0

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du være så sikker på det? 

Gjorde hun sånn før hun gikk inn i depresjon? Nei. De fleste gjør mange irrasjonelle ting når de er deprimerte. 

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ikke lov å kjøre når man røyker, selvom det er lovlig i USA ?

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Birdo skrev:

Gjorde hun sånn før hun gikk inn i depresjon? Nei. De fleste gjør mange irrasjonelle ting når de er deprimerte. 

Bare fordi vi kanskje ikke har sett det i serien, så betyr ikke det at hun aldri gjør det. Vi ser ikke hver dag av livet hennes året rundt. Så hun kunne faktisk ha skaffet seg en gris selv om hun ikke var deprimert. Det vet verken du eller jeg noen ting om.

• Liker 6
Skrevet
34 minutter siden, Lady skrev:

Det er vel ikke lov å kjøre når man røyker, selvom det er lovlig i USA ?

Nei,  skulle ikke tro det. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei,  skulle ikke tro det. 

Nei :S Virkelig ikke forsvarlig å kjøre samtitig som man tar seg en joint vel 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...