Gå til innhold

Snusslutt, trenger dine beste tips!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sprakk i dag, nå til de grader. Jeg har hatt ei rolig uke, men i dag hadde jeg mye på planen, legetime, psykolog time OG innkjøp av mat.
Jeg sov 1 time i natt, fordi jeg gruet meg til alt, jeg var trøtt og sliten men kom meg ut døren. Jeg hadde ett mål for dagen "Ikke avlyse avtaler!". For de som ikke henger med i tråden; Jeg sliter med sosial angst, så 1 ting er mer enn nok for meg egentlig.
Jeg presset meg igjennom de to avtalene, med mye angst, panikk flere ganger, måtte inne på toalette får å tørke tårer og trekke pusten i noen sekunder.
På butikken var jeg utslitt, og jeg kom så klart dit i rushtiden, KATASTROFE!
Jeg var så stresset, sliten, trøtt og den ene panikkangsten etter den andre, jeg måtte roe meg ned. Jeg avbrøt handelen, kjøpte meg en pakke røyk, satt meg ned i 15 minutter (svimmel av nikotinet) og gjorde ferdig handelen.

Kom hjem for en time siden, jeg kollapset i gangen. Jeg lå på gulvet å skalv, hyperventilerte og gråt som aldri før. Tok meg en berloligende og en røyk, å nå er jeg ned på bakken igjen. Skjelver litt, sykt vondt i hodet og utslitt i alle muskler (blir så anspent). Men ellers OK.
Jeg ville ha snus, å fy fader hvor jeg hadde lyst til å kjøpe meg snus, men jeg gikk for røyk i stedet, det klarer jeg å slutte med lett.

Ja jeg sprakk, men jeg kjøpte ikke snus!! og det er positivt, for meg er snusen et problem. Røyk kan jeg fint ha en pakke (varer i en dag bare) for så å slutte uten å MÅ kjøpe meg en pakke til.
Håper neste uke blir rolig, har en psykologtime, men ellers ingenting på planen. Skal prøv å holde meg rolig, gå turer om natten vær dag, prøv å fokusere på å sove.. og holde meg unna snus. Jeg er nå 3 dager snusfri, og det er positiv. Selv om at jeg er skuffet over meg selv, så vet jeg at det er positivt at jeg har holdt meg unna snus. Jeg skal slutte!

Ts

Anonymous poster hash: 99b12...33e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå straks 2 år siden jeg slutta å røyke. Jeg røyka opp i mot 30 om dagen.

Jeg slutta med røykeslutt medisin.

Nå blir jeg kvalm når jeg kjenner lukten av røyk.

Kjæresten min sluttet med snus på samme måte.

Gikk veldig lett.

Men litt dyrt.

De tablettene tok vekk alle abstinensene for meg iaf og jeg hadde røyket i 10 år.

Har ikke sprukket en eneste gang siden.

Var faktisk vanskeligere å slutte og drikke cola :D

Et tips fra meg! Ikke bli helt gal så du tømmer kjøleskapet haha! Jeg ble hvertfall veldig veldig sugen på alt mulig godt og spiste som bare det. Så jeg la på meg MYE, og da jeg la merke til det famt jeg snusboksen fram igjen :D TIHI

Anonymous poster hash: c8000...0c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...