Gå til innhold

Trenger litt hjelp, vitnemål fra reform 94. Bytte ut karakterer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt høgskole til høsten og driver nå å tar opp fag for å få bedre karakterer. På vitnemålet står det en karakter for eldre historie og en for nyere historie. Disse to fagene var fordelt på to skoleår. Jeg er meldt opp til historie muntlig og skal ha eksamen i både nyere og eldre historie. Det er en eksamen så får en karakter. Vil det si at den nye karaktereren vil erstatte begge de to gamle historiekarakterene?

Anonymous poster hash: a8805...6f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, den vil erstatte de to karakterene du har. Du får kun 1 karakter. Så vidt jeg har skjønt ihvertfall..

Anonymous poster hash: a0d95...87d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den vil erstatte de to karakterene du har. Du får kun 1 karakter. Så vidt jeg har skjønt ihvertfall..

Anonymous poster hash: a0d95...87d

Ok. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Siden det står en fagkode for nyere historie og en fagkode for eldre historie, så tviler jeg på at begge erstattes av èn karakter.

Men jeg er ikke sikker! Du er en tlf. samtale til rådgiver på 60 sekunder unna svaret liksom. Det koster ingenting.

Det er ikke egen fagkode for eldre historie. Det er kode for nyere historie og en kode for nyere/eldre. Har kontaktet høgskolen jeg har søkt på, men de kan ikke hjelpe meg. Får fortsette å undersøke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...