AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Del Skrevet 4. mai 2015 Jeg har søkt høgskole til høsten og driver nå å tar opp fag for å få bedre karakterer. På vitnemålet står det en karakter for eldre historie og en for nyere historie. Disse to fagene var fordelt på to skoleår. Jeg er meldt opp til historie muntlig og skal ha eksamen i både nyere og eldre historie. Det er en eksamen så får en karakter. Vil det si at den nye karaktereren vil erstatte begge de to gamle historiekarakterene? Anonymous poster hash: a8805...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Del Skrevet 4. mai 2015 Ja, den vil erstatte de to karakterene du har. Du får kun 1 karakter. Så vidt jeg har skjønt ihvertfall.. Anonymous poster hash: a0d95...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Del Skrevet 4. mai 2015 Ja, den vil erstatte de to karakterene du har. Du får kun 1 karakter. Så vidt jeg har skjønt ihvertfall..Anonymous poster hash: a0d95...87d Ok. Takk Anonymous poster hash: a8805...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snow89 Skrevet 4. mai 2015 #4 Del Skrevet 4. mai 2015 (endret) . Endret 7. mars 2016 av Snow89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Del Skrevet 4. mai 2015 http://www.samordnaopptak.no/info/opptak/poengberegning/nye-fag-og-forbedringer/fag-fra%20r94/ Les her! Der står det vel hvem fag fra reform 94 som kan byttes med det nye systemet?Anonymous poster hash: a8805...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snow89 Skrevet 5. mai 2015 #6 Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) . Endret 7. mars 2016 av Snow89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #7 Del Skrevet 5. mai 2015 Ja! Siden det står en fagkode for nyere historie og en fagkode for eldre historie, så tviler jeg på at begge erstattes av èn karakter. Men jeg er ikke sikker! Du er en tlf. samtale til rådgiver på 60 sekunder unna svaret liksom. Det koster ingenting. Det er ikke egen fagkode for eldre historie. Det er kode for nyere historie og en kode for nyere/eldre. Har kontaktet høgskolen jeg har søkt på, men de kan ikke hjelpe meg. Får fortsette å undersøke.Anonymous poster hash: a8805...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå