Gjest HarryDotter Skrevet 4. mai 2015 #21 Skrevet 4. mai 2015 (endret) Typen er alltid rett på sak, noe som er greit i følge ham ettersom jeg alltid er alt for våt. Det som skjer er at jeg suger han til orgasme først, dette tar ikke så lang tid, kanskje fem minutter. Han er klar ca 10 sekunder etterpå og da må jeg suge han igjen. Denne gangen i 10 minutter, før jeg rir han i 2 minutter. Da er han som regel så sliten at han ikke gidder å gjøre noe med meg. Denne prosedyren gjentar seg kanskje tre ganger i løpet av en dag, noe som vi si at han får alt fra 5-6 blowjobs om dagen, jeg får ingenting. I løpet av ett år gav han meg 5 orgasmer og gått ned på meg 3-4 ganger. Fingret meg kanskje 10. Jeg elsker å ha sex, når jeg er alene får jeg opp mot 5 orgasmer om dagen. Tar han på meg er det rett på klitten i rundt 1 minutt, max, gjerne mindre. Vet ikke hva jeg skal gjøre, det funker ikke gi han råd fordi han orker bare ikke. Tror jeg har skjemt han bort :-/ Har dere noen tips til ting jeg kan si som faktisk fungerer?? Jeg har vist han hvordan jeg liker det, jeg flytter hånden og tar på meg selv foran han. Vi har også prøvd vibrator.. Anonymous poster hash: 01046...c28 Be typen lese dette... Endret 4. mai 2015 av HarryDotter 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #22 Skrevet 4. mai 2015 Typen er alltid rett på sak, noe som er greit i følge ham ettersom jeg alltid er alt for våt. Det som skjer er at jeg suger han til orgasme først, dette tar ikke så lang tid, kanskje fem minutter. Han er klar ca 10 sekunder etterpå og da må jeg suge han igjen. Denne gangen i 10 minutter, før jeg rir han i 2 minutter. Da er han som regel så sliten at han ikke gidder å gjøre noe med meg. Denne prosedyren gjentar seg kanskje tre ganger i løpet av en dag, noe som vi si at han får alt fra 5-6 blowjobs om dagen, jeg får ingenting. I løpet av ett år gav han meg 5 orgasmer og gått ned på meg 3-4 ganger. Fingret meg kanskje 10. Jeg elsker å ha sex, når jeg er alene får jeg opp mot 5 orgasmer om dagen. Tar han på meg er det rett på klitten i rundt 1 minutt, max, gjerne mindre. Vet ikke hva jeg skal gjøre, det funker ikke gi han råd fordi han orker bare ikke. Tror jeg har skjemt han bort :-/ Har dere noen tips til ting jeg kan si som faktisk fungerer?? Jeg har vist han hvordan jeg liker det, jeg flytter hånden og tar på meg selv foran han. Vi har også prøvd vibrator.. Anonymous poster hash: 01046...c28 Hvorfor i all verden gidder du å suge en slik mann flere ganger om dagen?!? Anonymous poster hash: eb422...a0c 3
Timza Skrevet 4. mai 2015 #23 Skrevet 4. mai 2015 (endret) Bytt han ut rett og slett. Enhver mann hadde jo digget situasjonen med deg om du ønsker sex flere ganger om dagen og samtidig er så villig til å gi. Så det skulle bare mangle at du fant deg noen som hadde de samme ønskene samt så fordelen av å gi det samme tilbake. Han du er med graver jo sin egen grav, og første tegn på det er jo denne tråden. BTW: Jeg holdt på i ungdommen med ei jente hvor jeg tydeligvis var litt som mannen din TS. Hun fikk frem poenget når hun rett og slett bare fortsatte etter sex med vibratoren. ^^ Jeg trudde på det tidspunktet at jeg genuint hadde tilfredsstilt jenta etter gjennomført sex, men når man legger seg på rygg og føler en viss stolthet, samt plutselig hører duringen fra vibratoren som hun har tatt opp og plassert der nede, så lærer man jo fort at - nei, her må det mer til, og det fikk hun sannelig også. ^^ Og etter den opplevelsen så ble vibratoren også en del av akten, og da får man jo slitt hun ut nesten uansett når den er med helt fra start av, gjennom teasing i forspill og ut gjennom hele akten. Endret 4. mai 2015 av Timza
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #24 Skrevet 4. mai 2015 Bytt han ut rett og slett. Enhver mann hadde jo digget situasjonen med deg om du ønsker sex flere ganger om dagen og samtidig er så villig til å gi. Så det skulle bare mangle at du fant deg noen som hadde de samme ønskene samt så fordelen av å gi det samme tilbake. Han du er med graver jo sin egen grav, og første tegn på det er jo denne tråden. BTW: Jeg holdt på i ungdommen med ei jente hvor jeg tydeligvis var litt som mannen din TS. Hun fikk frem poenget når hun rett og slett bare fortsatte etter sex med vibratoren. ^^ Jeg trudde på det tidspunktet at jeg genuint hadde tilfredsstilt jenta etter gjennomført sex, men når man legger seg på rygg og føler en viss stolthet, samt plutselig hører duringen fra vibratoren som hun har tatt opp og plassert der nede, så lærer man jo fort at - nei, her må det mer til, og det fikk hun sannelig også. ^^ Og etter den opplevelsen så ble vibratoren også en del av akten, og da får man jo slitt hun ut nesten uansett når den er med helt fra start av, gjennom teasing i forspill og ut gjennom hele akten. Ikke alle som tar den der så bra som du gjorde.... han jeg datet den gangen jeg gjorde dette ble dødelig fornærmet og kledde på seg og gikk... ETTER at han hadde gjort det klart at jeg var ufølsom og udugelig. Og slem til og med. Anonymous poster hash: f28ef...a8d
Gjest Kili Skrevet 4. mai 2015 #25 Skrevet 4. mai 2015 For meg er det viktig at dama også får nytelse. Det tenner meg!
Nanami Skrevet 5. mai 2015 #27 Skrevet 5. mai 2015 Min ex var litt sånn, sykt egoistisk i senga. Jeg sluttet helt å tenne på han, og det siste året hadde vi nesten ikke sex, det siste halve ingenting. Skal man opprettholde tenning på noen, så er det nok viktig at man får noe ut av det selv også. Blir utmattende å gi og gi uten å få noe tilbake. Heldigvis er et fåtall menn sånn, og de fleste bryr seg om å gi noe tilbake også. Å suge han mange ganger til dagen, for å så gjøre alt arbeidet under samleiet også hadde ikke jeg giddet i lengden. Du bør nok ta en prat med han, men hvordan aner jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #28 Skrevet 5. mai 2015 Min ex var litt sånn, sykt egoistisk i senga. Jeg sluttet helt å tenne på han, og det siste året hadde vi nesten ikke sex, det siste halve ingenting. Skal man opprettholde tenning på noen, så er det nok viktig at man får noe ut av det selv også. Blir utmattende å gi og gi uten å få noe tilbake. Heldigvis er et fåtall menn sånn, og de fleste bryr seg om å gi noe tilbake også. Å suge han mange ganger til dagen, for å så gjøre alt arbeidet under samleiet også hadde ikke jeg giddet i lengden. Du bør nok ta en prat med han, men hvordan aner jeg ikke. Min eks også. Aldri noe forspill, kanskje bare litt kyssing og hånde rett ned på klitoris i et minutt før masse jukking, eller jeg som ga ham blowjob, også sovnet ham etter at han kom. Hadde nesten ikke sex på slutten. Jeg prøvde å si fra, men fikk høre at det var meg det var noe rart med. Alle damer han hadde ligget med tidligere hadde jo kommet av fem minutters jukking, og han hadde ligget med hundrevis. Han jeg er sammen med nå er helt motsatt. Han nekter å gi seg før jeg kommer, og det kan ta LANG tid, og han elsker å finne nye ting som tenner meg. Hvis han kommer, så fortsetter han å tilfredstille meg. Dette er nok veldig forskjellig fra mann til mann. Min eks var ti år eldre enn han jeg er sammen med nå også, så tror ikke det nødvendigvis kommer med alderen, men det er i hvert fall sikkert at ingenting blir bedre med mindre du sier fra... og det er ikke sikkert det blir bedre da heller. Anonymous poster hash: cfcc4...691
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #29 Skrevet 5. mai 2015 Typen er alltid rett på sak, noe som er greit i følge ham ettersom jeg alltid er alt for våt. Det som skjer er at jeg suger han til orgasme først, dette tar ikke så lang tid, kanskje fem minutter. Han er klar ca 10 sekunder etterpå og da må jeg suge han igjen. Denne gangen i 10 minutter, før jeg rir han i 2 minutter. Da er han som regel så sliten at han ikke gidder å gjøre noe med meg. Anonymous poster hash: 01046...c28 Du må? Sier hvem? Hva skjer hvis du ikke gjør det? Si til han at dette ikke funker for deg, og slutt og sug han til han har skjerpet seg. Og ja, du har skjemt han bort. Anonymous poster hash: e81b3...61d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå