AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Typen er alltid rett på sak, noe som er greit i følge ham ettersom jeg alltid er alt for våt. Det som skjer er at jeg suger han til orgasme først, dette tar ikke så lang tid, kanskje fem minutter. Han er klar ca 10 sekunder etterpå og da må jeg suge han igjen. Denne gangen i 10 minutter, før jeg rir han i 2 minutter. Da er han som regel så sliten at han ikke gidder å gjøre noe med meg. Denne prosedyren gjentar seg kanskje tre ganger i løpet av en dag, noe som vi si at han får alt fra 5-6 blowjobs om dagen, jeg får ingenting. I løpet av ett år gav han meg 5 orgasmer og gått ned på meg 3-4 ganger. Fingret meg kanskje 10. Jeg elsker å ha sex, når jeg er alene får jeg opp mot 5 orgasmer om dagen. Tar han på meg er det rett på klitten i rundt 1 minutt, max, gjerne mindre. Vet ikke hva jeg skal gjøre, det funker ikke gi han råd fordi han orker bare ikke. Tror jeg har skjemt han bort :-/ Har dere noen tips til ting jeg kan si som faktisk fungerer?? Jeg har vist han hvordan jeg liker det, jeg flytter hånden og tar på meg selv foran han. Vi har også prøvd vibrator.. Anonymous poster hash: 01046...c28
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Han høres veldig egoistisk ut, og nei, alle menn er ikke sånn. Har han vært sånn hele tiden? Hvor gammel er han? Anonymous poster hash: 136d1...7f7 8
Kaffefrøken Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Han virker giddalaus og ikke spesielt interessert i å tilfredsstille deg. I tillegg kritiserer han deg for å være /for/ våt! Han respekterer hverken deg eller kroppen din. Makan til frekk mann! Fysj! La han høre det med en skikkelig alvorsprat! 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Selvsagt er vi ikke alle sånn. Dette har ikke med mann å gjøre, dette har med hensynsløs idioti utført av en mann å gjøre. Anonymous poster hash: 74ebe...587 8
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Nei,vil si de færreste menn er som han.Høres ut som en veldig selvsentrert fyr. Anonymous poster hash: 6b9d1...c9d 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 Har faktisk aldri opplevd en så egoistisk mann som din, ts. Heldigvis, for det hadde ikke vart lenge. Anonymous poster hash: 76159...4c1 2
dillyduzit Skrevet 4. mai 2015 #7 Skrevet 4. mai 2015 Høres ikke ut som en mann i det hele tatt, etter min mening. 2
frk91 Skrevet 4. mai 2015 #8 Skrevet 4. mai 2015 For våt? Har aldri fått tilbakemeldinger på at jeg har vært det, de aller fleste synes det er positivt at man er våt og kåt. Og nei, alle menn er ikke slik. Gutter ja, men skikkelige menn oppfører seg ikke som egoister.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #9 Skrevet 4. mai 2015 Han høres veldig egoistisk ut, og nei, alle menn er ikke sånn. Har han vært sånn hele tiden? Hvor gammel er han? Anonymous poster hash: 136d1...7f7 De første par-tre ukene brydde han seg litt mer ved å hvert fall ta på meg mer enn 1 minutt, men så dabbet det bare av. Han er snart 26 år. Anonymous poster hash: 01046...c28
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #10 Skrevet 4. mai 2015 For våt? Har aldri fått tilbakemeldinger på at jeg har vært det, de aller fleste synes det er positivt at man er våt og kåt. Og nei, alle menn er ikke slik. Gutter ja, men skikkelige menn oppfører seg ikke som egoister. Huff han virker egentlig veldig som en gutt. Han sier at han liker å gjøre ting på meg. Som oftest så tror han at jeg kommer med 10 sekunders stimuli mot g-punktet (så vondt at jeg nesten er på gråten) sånn at jeg squirter.... Fordi han liker det og fordi han tror squirting = orgasme. Noen ganger bytter vi stilling, men han kommer alt for fort i doggy style så hva er vitsen. Ååh, jeg vil ikke slå opp p.g.a. dette, men om vi flytter sammen kommer jeg til å dø av frustrasjon! -TS Anonymous poster hash: 01046...c28
frk91 Skrevet 4. mai 2015 #11 Skrevet 4. mai 2015 Eksen min var litt slik som typen din TS. Kjørte bare rett på uten noen form for oppvarming, fordi jeg var jo allerede litt våt så han så ikke poenget i det. Måtte suge han flere ganger om dagen, og han sluttet helt å bry seg om jeg fikk orgasme etter et par uker med prøving. Etter ca et år sluttet jeg helt å tenne på han, og ville heller ikke ha sex lengre da jeg visste jeg ikke fikk noe igjen for å gjøre det med han. Du bør prøve å prate med han om problemet, og hvis det ikke vedvarer ser jeg ikke helt poenget i å være sammen med han. Sex er ikke alt i et forhold, men det har mye å si 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #12 Skrevet 4. mai 2015 Drit i å ha sex med han. Anonymous poster hash: 9cbaa...753 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #13 Skrevet 4. mai 2015 Eksen min var litt slik som typen din TS. Kjørte bare rett på uten noen form for oppvarming, fordi jeg var jo allerede litt våt så han så ikke poenget i det. Måtte suge han flere ganger om dagen, og han sluttet helt å bry seg om jeg fikk orgasme etter et par uker med prøving. Etter ca et år sluttet jeg helt å tenne på han, og ville heller ikke ha sex lengre da jeg visste jeg ikke fikk noe igjen for å gjøre det med han. Du bør prøve å prate med han om problemet, og hvis det ikke vedvarer ser jeg ikke helt poenget i å være sammen med han. Sex er ikke alt i et forhold, men det har mye å si Noen ganger føler jeg at vi har bygd opp litt for mye av forholdet vårt på sex, og når det heller ikke funker lenger så ser jeg ikke vitsen med å please han uten å få noe tilbake. Tusen takk, det betyr mye! :-) Anonymous poster hash: 01046...c28
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #14 Skrevet 4. mai 2015 Nei har aldri vært borte i en mann som er sånn. Hadde faktisk dumpet han om han ikke ønsket å lære mer og bruke mer tid på å både tenne meg og få meg til å nyte skikkelig. Ja man kan bli fort våt, og ganske våt også, men det betyr ikke at man er optimal kåt av den grunn. Jo lengre tid man bruker, jo kåtere blir man. Si til mannen din at menns tenningsmønster er som en elektrisk ovn som blir fort varm med en gang man skrur på bryteren, mens hos kvinner så er man som en gammeldags ovn som bruker laaaaang tid på å bli lunka, og laaaang tid på å bli varm. Vil si det er ganske unormalt at du suger han til orgasme først, jenter pleier å skal få sin orgasme først, og du får be han om å vokse opp og lære seg å slikke deg og bruke tid og krefter på å fingre deg! Anonymous poster hash: 81162...d05 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #15 Skrevet 4. mai 2015 Nei har aldri vært borte i en mann som er sånn. Hadde faktisk dumpet han om han ikke ønsket å lære mer og bruke mer tid på å både tenne meg og få meg til å nyte skikkelig. Ja man kan bli fort våt, og ganske våt også, men det betyr ikke at man er optimal kåt av den grunn. Jo lengre tid man bruker, jo kåtere blir man. Si til mannen din at menns tenningsmønster er som en elektrisk ovn som blir fort varm med en gang man skrur på bryteren, mens hos kvinner så er man som en gammeldags ovn som bruker laaaaang tid på å bli lunka, og laaaang tid på å bli varm. Vil si det er ganske unormalt at du suger han til orgasme først, jenter pleier å skal få sin orgasme først, og du får be han om å vokse opp og lære seg å slikke deg og bruke tid og krefter på å fingre deg! Anonymous poster hash: 81162...d05 Synes også det er rart, men nå har det blitt sånn. Han bryr seg ikke om min orgasme, det er som sagt 10 sekunders squirting og that's it. Vi har aldri, ikke en eneste gang hatt foreplay. Ellers er det klining i et par minutter fordi han blir så hard av det. Æsj, nå vurderer jeg faktisk dumpe han. Jeg elsker å suge altså, men jeg gidder ikke være mer frustrert etter sex enn før -.- Anonymous poster hash: 01046...c28
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #16 Skrevet 4. mai 2015 Nei, alle menn er ikke egoister. I ditt tilfelle ville jeg sluttet med sugingen helt til han begynte å gi mer av seg selv. Dessverre tror jeg ikke det hjelper å "snakke", men erfaring tror jeg han lærer av..Anonymous poster hash: 74fa3...ced 3
Polly Ester Skrevet 4. mai 2015 #17 Skrevet 4. mai 2015 Dette har jeg heldigvis ikke vært borti, og dette hadde jeg heller ikke giddet og holdt ut med. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #18 Skrevet 4. mai 2015 At du gidder, sier nå bare jeg. Og nei, ikke alle menn er som dette, heldigvis! Jeg regner forresten med at du har prøvd å si fra om at det er direkte ubehagelig med så direkte stimulering? Jeg skjønner forresten ikke at du holder ut! Jeg hadde gitt ham klar beskjed om at han må kutte ut fordi det gjør vondt. Hva hadde han sagt hvis du klemte alt for hardt på pikken hans? Eller brukte tenner fordi du tenner på det? Noen vil mene at det er barnslig å "ta igjen", men i kombinasjon med samtale kan det faktisk være ganske effektivt. Det er ikke alltid det går opp et lys før man har fått kjenne det på kroppen selv. - Hvis det funker for deg å ri ham, f.eks., så suger du ham først et par minutter(aller nådigst), og ta på deg selv slik du liker det samtidig. Ignorer hans nytelse litt, og fokuser på din egen. Når du er oppvarmet rir du ham til du kommer. Da faller du sammen på senga og "er heeeelt utslitt!" ... Når han da begynner å klage, forteller du ham at det er slik du har det de gangene dere gjør det på den måten han liker. Anonymous poster hash: 91399...c91
Gjest Lille-pus Skrevet 4. mai 2015 #19 Skrevet 4. mai 2015 Hvorfor i alle dager gidde du være en sexdukke for en slik egoist? Gro deg en ryggrad og finn deg en bedre elsker, - du trenger ikke lete lenge for å finne dem 1000 ganger bedre enn det du beskriver. Lykke til, jente ! 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #20 Skrevet 4. mai 2015 Få ham til lese dette. Anonymous poster hash: a8583...08d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå