Gå til innhold

17.mai-med to hjem...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du er allerede rapportert.

Anonymous poster hash: 28cdc...b67

Du også: du er rapportert.

Til TS: takk for utfyllende info som gir et mer helhetlig bilde.

Ønsker deg lykke til!

Anonymous poster hash: 0a061...cec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som sagt, jeg har vært innstilt på at barna skal til far. Men jeg er helt uenig i-og kommer aldri til å støtte en fjelltur fremfor 17.mai feiring. For det er barnas dag, og i bunn og grunn er det ikke vi foreldre som er viktig. Når det gjelder hjemme og ikke, så bor de hos meg, de er hos far Max seks dager i Mnd. Dette er etter hans eget ønske. Er kanskje ikke så rart de ikke føler seg hjemme da, med overnatting på sofa for de ikke har egen seng der. Slutt å vær så påståelig uten å vite noe hva det dreier seg om.

Ts

Anonymous poster hash: 3faef...ddd

Hvorfor kan jeg like innlegget ditt bare én gang? :-)

Her er det jeg som bor i nærheten av bhg og det som etterhvert blir skolen deres. Vi har i samværsavtalen at de skal være her på 17. mai. Far er helt enig i dette. Det er barnas dag. Vi kommer begge til å se på tog osv.

• Liker 1
Skrevet

Hold deg unna om du ikke har noe konstruktivt å bidra med! Du kan bli rapportert.

Det er jo du som ikke bidrar med noe konstuktivt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan dere tilbringe 17. mai sammen? Invitere pappa til å feire på ungenes skole, med leker og konkurranser og is og det som hører til? Når ungene helst vil være med vennene på skolen på en slik dag, da lytter man til ungene!

Anonymous poster hash: 6de83...116
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Problemet blir vel litt at far vil bestemme denne dagen. Og han har nok ikke spesielt lyst til at jeg skal være med dem.

Skrevet

Nei, men han skal ta de med på skolefeiring, og tog?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke. Han sier de ikke har lagt planer enda.😳😳😳

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Det var selvsagt flere grunner til at jeg gikk. Men det var selvflgelig en veloverveid beslutning, og noe av grunnen er det du nevner her.

Bra for barna, du handlet klokt:-)

Det du nevner om at far ikke har skaffet senger til barna men lar de sove på sofaer: hårreisende, synes jeg! Sløv fyr...stakkars barn nerver er hos ham! 😥

AnonymBruker
Skrevet

Problemet blir vel litt at far vil bestemme denne dagen. Og han har nok ikke spesielt lyst til at jeg skal være med dem.

Synd dere ikke kan være sammen alle 4!

Skrevet

Far kan da ikke nekte deg å delta i 17.mai feiringen! Hva skal dere gjøre ved skoleavslutninger og lignend, praktisere at bare én får komme? :-o

AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke lagt planer for dagen, nei, nettopp. Jeg synes han virker som en utrolig umoden fyr. Trasser han, eller? Straffer barna for at du gikk?

Moralen er: før du får barn med noen, forsøk å forestille deg hvordan de ville fungere i en skilsmissesituasjon. Egoister som ikke evner å sette barnas behov foran egne, eller er villige til å bruke dem i et spill for å være jævlig mot den andre forelderen, luker man kjapt ut.

Anonymous poster hash: 223d9...e6d
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du over her-godt poeng i utgangspunktet. Samtidig tror jeg det lett kan dukke opp sider og egenskaper ved vedkommende man ikke ante fantes. Det synes jeg det har gjort i mitt tilfelle.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har to barn,7 og 9 år, som er hos sin pappa annenhver helg fra fre til man. Selvfølgelig er det pappahelg 17.maihelgen, og det byr på en liten utfordring. De har ikke lyst til å være hos han, de vil være hos meg og feire dagen. Hva gjør jeg? Går mot deres vilje, eller tar kampen med far? Han bor et stykke unna skolen deres, vi bor i nær avstand til den.

I min familie så drar vi rundt til andre både til jul og 17 mai . Aldri er vi hjemme. familie skal treffest på disse dagene, så da blir det til at vi er litt hjemme og går i toget her, og så er vi med på feiring med resten av familien et annet sted..

Hvorfor kan ikke dere gjøre det sånn da? litt her og litt der? gå i toget tidlig om dagen slik at ungene er med venner, og så treffe far senere. feks til middag. så kan du ha en koselig lunch med barna.

Anonymous poster hash: d6b1e...3ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...