Gå til innhold

Han skriker til ungen min!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt ærleg so tror jeg at mannfolkbytte i hytt og pine er verre enn at far er opptatt av hva mor gjør. Unnskyld men har alle dere barn, dere som skriver so stygt?

Anonymous poster hash: 1fac7...334

TS driver med dame og mannfolkbytte i hytt og pine, gjerne 3-5 om gangen. Han er ikke det spor bedre.

Anonymous poster hash: fa15f...848

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts er helt klart en mytoman, tror nok det barnet og resten av historiene kun eksisterer i hans hode.

Anonymous poster hash: 7da4b...a80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kili

Det at du tror det ikke går utover gutten sier mye om hvor lite forståelse du har.

Anonymous poster hash: 57eb9...d62

Er det noe som går utover gutten så er det mannfolka til mora hans. Hadde hun bare funnet seg en normal fyr som godtar andres barn.

Alle fortjener vel ros iblant? Litt oppmuntring? Skal man sparke noen som ligger nede? Jeg vet ikke hvem TS er, første gang jeg leser om han, jeg er rystet over hvor mange frekke og umodne folk som er her inne å svarer andre som spørr om seriøse ting so frekt, dere burde skamme dere. Ver positiv, gi positive svar og hjelp heller TS om å finne ut av forskjellige ting.

Anonymous poster hash: 1fac7...334

Det er sånn på kg. Full i tenåringer som leker seg, og sure og gretne folk. Det er lett å hakke ned på noen der man kan være anonym..De hadde aldri turt og sagt noe sånt til folk face2face.

??? han skriver at han har vært rusfri siden desember, har fått samvær, tror du virkelig at barnevernet hadde gitt han samvær uten at han går med på testing???

Anonymous poster hash: 1fac7...334

Folk som ikke har vert borti det der vet ikke noe om sånt dessverre.

Han vil ikke ha råd, han vil ikke ha positive kommentarer. Han vil snakke dritt om moren til sønnen, om hvor fæl hun og hvor mye hun har ødelagt han - noe som han selvfølgelig skal dele med sønnen så han kan få velge. Han vil høre hvor flink han er, hvor perfekt han er og hvor god han er. Han har gått sterkt til angrep på mange her inne og i perioder drevet med mobbing av andre. At folk ikke orker å være positive mer men gir han ett alvorsord om at han må skjerpe seg - det skulle bare mangle.

Anonymous poster hash: fa15f...848

Si meg, hvem i all verden har jeg mobbet?? Nå er jeg spent. For jeg aner ikke selv en gang. At det går an.. Du er en bruker som har mye i mot meg. Så hvorfor ikke bare holde seg unna? Ignorere meg? Nei det blir vel for kjedelig det..

TS driver med dame og mannfolkbytte i hytt og pine, gjerne 3-5 om gangen. Han er ikke det spor bedre.

Anonymous poster hash: fa15f...848

Jeg går ikke fra et forhold til et annet forhold. Ja jeg har ons og ff. Helt normalt. Barnet blir ikke blandet inn i det, og han ser ikke de, og vet ikke om de. Kun ff'en pga vi er venner i tillegg. Så klart får han møte vennene mine, de er glad i han de også.

Endret av Kili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe som går utover gutten så er det mannfolka til mora hans. Hadde hun bare funnet seg en normal fyr som godtar andres barn.

Det er sånn på kg. Full i tenåringer som leker seg, og sure og gretne folk. Det er lett å hakke ned på noen der man kan være anonym..De hadde aldri turt og sagt noe sånt til folk face2face.

Folk som ikke har vert borti det der vet ikke noe om sånt dessverre.

Si meg, hvem i all verden har jeg mobbet?? Nå er jeg spent. For jeg aner ikke selv en gang. At det går an.. Du er en bruker som har mye i mot meg. Så hvorfor ikke bare holde seg unna? Ignorere meg? Nei det blir vel for kjedelig det..

Jeg går ikke fra et forhold til et annet forhold. Ja jeg har ons og ff. Helt normalt. Barnet blir ikke blandet inn i det, og han ser ikke de, og vet ikke om de. Kun ff'en pga vi er venner i tillegg. Så klart får han møte vennene mine, de er glad i han de også.

nope, det er ikke helt normalt

Anonymous poster hash: 59808...127

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kili

nope, det er ikke helt normalt

Anonymous poster hash: 59808...127

Vet du hva alle alene foreldre gjør i hverdagene du? Når det gjelder privatlivet. Det grusomme er når de er to foreldre så går den andre å er utro selv om de har barn i lag. De kan du kalle unormale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, send ungen heller til en rusmisbruker (TS).

Anonymous poster hash: a1ec3...9e7

Hvis han ikke bruker rus lenger, og sier seg villig til å ta jevnlige tester så ser jeg ikke noe problem. Mener du virkelig at så lenge man har tidligere har brukt rus, så skal man aldri mer få foreldreansvaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts er helt klart en mytoman, tror nok det barnet og resten av historiene kun eksisterer i hans hode.

Anonymous poster hash: 7da4b...a80

Lystløgner er han muligens..

Anonymous poster hash: bea06...fee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er TS (Kili) han som hør var kjendis under navnet "Brutal Mann" (god venn av Cuckold)?

Anonymous poster hash: bea06...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kili

Er TS (Kili) han som hør var kjendis under navnet "Brutal Mann" (god venn av Cuckold)?

Anonymous poster hash: bea06...fee

Nei, jeg hadde en bruker før som het "Hummels". Ikke "Brutal Mann".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts er helt klart en mytoman, tror nok det barnet og resten av historiene kun eksisterer i hans hode.

Anonymous poster hash: 7da4b...a80

Nettopp

Anonymous poster hash: b7055...bbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva alle alene foreldre gjør i hverdagene du? Når det gjelder privatlivet. Det grusomme er når de er to foreldre så går den andre å er utro selv om de har barn i lag. De kan du kalle unormale.

Vil heller kalle de ustabile egoister, men var ikke det jeg var inne på-synes ikke det er helt normalt med ff og onser hele veien..

Anonymous poster hash: 59808...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kili

Vil heller kalle de ustabile egoister, men var ikke det jeg var inne på-synes ikke det er helt normalt med ff og onser hele veien..

Anonymous poster hash: 59808...127

Det er lov at voksne også koser seg litt selv om de ikke er i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...