Gå til innhold

Han skriker til ungen min!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Barna må tåle å se mamma og pappa ta seg et par øl. Min mor gjorde som deg og hadde alkohol nekt, det resulterte i at de ikke kunne drikke en vørterøl uten at vi reagerte. Litt er greit, men man må kunne begrense seg. Sønnen vår kommer til å vokse opp med at pappan tar seg en øl eller to fredag og lørdag til middagen.

Enig med deg at man må lære barn et sunt alkoholbruk, men slik jeg leser det så drikkes det ofte øl i nærheten av ungen. Daglig alkoholbruk, og med kjefting er ikke sunt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper ting ordner seg for deg og sønnen din. Har et veldig godt inntrykk av deg.



Anonymous poster hash: a4ca6...078
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen dere ab'er som bare skriver dritt. Vet foreldrene deres at dere sitter oppe så sent? Dere er jo tydeligvis små tenåringer. Ser det på skrivinga. Dere har heldigvis ingenting med mitt liv og min familie og barn å gjøre. De rundt meg ser hvordan det er og hvor god jeg er mot sønnen min. Det er de som har noe å si hvis de hadde sett noe, men det kommer aldri til å skje. Uansett hvor mye dere ikke liker meg og vil ha meg til en ondskapsfull person. Det skjer aldri. Jeg kommer aldri til å bli ondskapsfull mot mine egne. Aldri. Jeg har faktisk en hjerne og følelser. Har dere?

Dessuten er det voksne folk jeg ber om råd. Som kan svare meg skikkelig. Ikke bare tullete og sure svar.

Du får ordentlig svar, men du får ikke de svarene du vil ha så nå klikker det mentalt for deg igjen. Det du vil høre er at moren hans er elendig, du vil bli næret opp om din oppfatning av henne men istedenfor får du høre at barnet lider under dere begge. Der du ikke vil høre. Du vil høre at hun er elendig og du er så perfekt, så flink og så god (noe ingen kommer til å si til deg) for de fleste har begynt å forstå hvem du er.

Du får slutte å lage tråder på KG hele tiden for du får aldri svarene du vil ha. Det er ingen som sender en 4-å4-åring til en narkoman

Anonymous poster hash: fa15f...848

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kili

Du får ordentlig svar, men du får ikke de svarene du vil ha så nå klikker det mentalt for deg igjen. Det du vil høre er at moren hans er elendig, du vil bli næret opp om din oppfatning av henne men istedenfor får du høre at barnet lider under dere begge. Der du ikke vil høre. Du vil høre at hun er elendig og du er så perfekt, så flink og så god (noe ingen kommer til å si til deg) for de fleste har begynt å forstå hvem du er.

Du får slutte å lage tråder på KG hele tiden for du får aldri svarene du vil ha. Det er ingen som sender en 4-å4-åring til en narkoman

Anonymous poster hash: fa15f...848

Jeg har aldri sagt at jeg er perfekt. INGEN er perfekte. Jeg har ikke rørt rus siden desember. Så klart hadde ikke jeg fått hatt sønnen min hvis jeg hadde ruset meg! De er ikke dumme de rundt meg. Jeg har måttet tatt urinprøve og folk har sjekket meg veldig godt! De følger fortsatt godt med. Jeg vil aldri mer ødelegge for familien min pga det faenskapet rus. Jeg skal aldri mer svikte sønnen min.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ting ordner seg for deg og sønnen din. Har et veldig godt inntrykk av deg. Anonymous poster hash: a4ca6...078

hei hummels
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har ingen sønn!

Anonymous poster hash: b7055...bbb

Mulig. Slikt vet vi ikke.

I kjølvannet av at Fabian Stang forteller om st han ble voldtatt av en mann en gang som barn, så sier TS her det samme om seg selv.

Det KAN være at TS er og har en personlig tragedie og at det bare er veldig, veldig trist det hele.

Han skriver rimelig greit i innleggene grammatisk sett osv. så for alt vi vet er han er oppkonstruert profil som får kick av å lyve masse.

Men igjen...kun han/hun selv vet sannheten.

Anonymous poster hash: bea06...fee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kili

hei hummels

Jeg heter Kili nå, ikke AnonymBruker. Jeg kom borti ab funksjonen i første innlegg, så du kan bare se på nummeret og bokstavene i HI og den du tror er meg så ser du at det ikke er meg. Dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kili

Mulig. Slikt vet vi ikke.

I kjølvannet av at Fabian Stang forteller om st han ble voldtatt av en mann en gang som barn, så sier TS her det samme om seg selv.

Det KAN være at TS er og har en personlig tragedie og at det bare er veldig, veldig trist det hele.

Han skriver rimelig greit i innleggene grammatisk sett osv. så for alt vi vet er han er oppkonstruert profil som får kick av å lyve masse.

Men igjen...kun han/hun selv vet sannheten.

Anonymous poster hash: bea06...fee

Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal lyve om sånt, grunnen til at jeg deler ting her, er for det er enklere å snakke med fremmede anonyme enn folk face2face. Jeg liker å late som jeg har det bra blant vennene mine selv om de innerst inne vet at jeg ikke har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å ikke hisse meg opp, men blir sint når jeg vet sønnen min har det sånn pga eksen min er mannfolk gal og tar alt hun ser. Til og med de som er slemme med andres barn.

Kjip situasjon, men dette innlegget tilsier at du er i overkant opptatt av moren også.

Anonymous poster hash: c3a05...92f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Kili nå, ikke AnonymBruker. Jeg kom borti ab funksjonen i første innlegg, så du kan bare se på nummeret og bokstavene i HI og den du tror er meg så ser du at det ikke er meg. Dust.

ja for du har bare én bruker. Hvem er dust?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjip situasjon, men dette innlegget tilsier at du er i overkant opptatt av moren også.

Anonymous poster hash: c3a05...92f

Bare dette innlegget? Han lagde en tråd om at han aldri kom seg over henne.

Anonymous poster hash: fa15f...848

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kili

Kjip situasjon, men dette innlegget tilsier at du er i overkant opptatt av moren også.

Anonymous poster hash: c3a05...92f

Ja er dessverre det også, men ikke sånn at det går utover gutten, for ja jeg vet, det er hans mor. Nei jeg kan ikke ødelegge det forholdet mellom mor og sønn. Men jeg liker ikke fyren hun er sammen med. Oppførselen hans, og det må hun se selv! Hun kan ta det litt med ro med dette "være i et forhold" galskapen hennes. Hun kan ikke være alene et sekund. Derfor finner hun det første hun ser. Jeg vil ikke at hun skal miste foreldreretten for han for hun er mora hans og gutten trenger en mor og en far. Men ikke en gal stefar!

ja for du har bare én bruker. Hvem er dust?

Selv om du liker å tro det eller er sånn selv så gidder ikke jeg svare meg selv og leke meg på et forum. Uansett hvor mange tusen brukere jeg har. Har bare to. Kan ikke folk være høfflig mot me uten at d må være meg selv? Det finnes voksne folk også på dette forumet som skriver skikkelig.

Endret av Kili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er dessverre det også, men ikke sånn at det går utover gutten, for ja jeg vet, det er hans mor. Nei jeg kan ikke ødelegge det forholdet mellom mor og sønn. Men jeg liker ikke fyren hun er sammen med. Oppførselen hans, og det må hun se selv! Hun kan ta det litt med ro med dette "være i et forhold" galskapen hennes. Hun kan ikke være alene et sekund. Derfor finner hun det første hun ser. Jeg vil ikke at hun skal miste foreldreretten for han for hun er mora hans og gutten trenger en mor og en far. Men ikke en gal stefar!

Selv om du liker å tro det eller er sånn selv så gidder ikke jeg svare meg selv og leke meg på et forum. Uansett hvor mange tusen brukere jeg har. Har bare to. Kan ikke folk være høfflig mot me uten at d må være meg selv? Det finnes voksne folk også på dette forumet som skriver skikkelig.

Det at du tror det ikke går utover gutten sier mye om hvor lite forståelse du har.

Anonymous poster hash: 57eb9...d62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva betyr dette? De fleste vet vel om de har kreft eller ikke?

Anonymous poster hash: b7055...bbb

Hva var vanskelig å forstå???? Han skrev "Jeg var heldig, kan vel si jeg er frisk og flott det vart oppdaget tidleg" Var det vanskelig å skjønne, tom en 10 åring ha skjønt den. Slutt å vere so frekke dere ALLE AB brukere her inne !!!

Anonymous poster hash: 1fac7...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du tror det ikke går utover gutten sier mye om hvor lite forståelse du har.

Anonymous poster hash: 57eb9...d62

Helt ærleg so tror jeg at mannfolkbytte i hytt og pine er verre enn at far er opptatt av hva mor gjør. Unnskyld men har alle dere barn, dere som skriver so stygt?

Anonymous poster hash: 1fac7...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke kjempe for full foreldrerett? Når det er vitner til den oppførselen, så burde du vel ha en god sak?

Ja, send ungen heller til en rusmisbruker (TS).

Anonymous poster hash: a1ec3...9e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du får ordentlig svar, men du får ikke de svarene du vil ha så nå klikker det mentalt for deg igjen. Det du vil høre er at moren hans er elendig, du vil bli næret opp om din oppfatning av henne men istedenfor får du høre at barnet lider under dere begge. Der du ikke vil høre. Du vil høre at hun er elendig og du er så perfekt, så flink og så god (noe ingen kommer til å si til deg) for de fleste har begynt å forstå hvem du er.

Du får slutte å lage tråder på KG hele tiden for du får aldri svarene du vil ha. Det er ingen som sender en 4-å4-åring til en narkoman

Anonymous poster hash: fa15f...848

Alle fortjener vel ros iblant? Litt oppmuntring? Skal man sparke noen som ligger nede? Jeg vet ikke hvem TS er, første gang jeg leser om han, jeg er rystet over hvor mange frekke og umodne folk som er her inne å svarer andre som spørr om seriøse ting so frekt, dere burde skamme dere. Ver positiv, gi positive svar og hjelp heller TS om å finne ut av forskjellige ting.

Anonymous poster hash: 1fac7...334

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, send ungen heller til en rusmisbruker (TS).

Anonymous poster hash: a1ec3...9e7

??? han skriver at han har vært rusfri siden desember, har fått samvær, tror du virkelig at barnevernet hadde gitt han samvær uten at han går med på testing???

Anonymous poster hash: 1fac7...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle fortjener vel ros iblant? Litt oppmuntring? Skal man sparke noen som ligger nede? Jeg vet ikke hvem TS er, første gang jeg leser om han, jeg er rystet over hvor mange frekke og umodne folk som er her inne å svarer andre som spørr om seriøse ting so frekt, dere burde skamme dere. Ver positiv, gi positive svar og hjelp heller TS om å finne ut av forskjellige ting.

Anonymous poster hash: 1fac7...334

Han vil ikke ha råd, han vil ikke ha positive kommentarer. Han vil snakke dritt om moren til sønnen, om hvor fæl hun og hvor mye hun har ødelagt han - noe som han selvfølgelig skal dele med sønnen så han kan få velge. Han vil høre hvor flink han er, hvor perfekt han er og hvor god han er. Han har gått sterkt til angrep på mange her inne og i perioder drevet med mobbing av andre. At folk ikke orker å være positive mer men gir han ett alvorsord om at han må skjerpe seg - det skulle bare mangle.

Anonymous poster hash: fa15f...848

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

??? han skriver at han har vært rusfri siden desember, har fått samvær, tror du virkelig at barnevernet hadde gitt han samvær uten at han går med på testing???

Anonymous poster hash: 1fac7...334

Det er stor forskjell på å ha samvær og det å ha hovedansvaret. Når du har samvær slipper du å løfte en finger .....

Anonymous poster hash: fa15f...848

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...