Gå til innhold

Nytt studie 2016?

Nordnes

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg sliter litt med hva jeg skal gjøre til neste år med tanke på studie. Jeg fullfører nå til sommeren en Bachelor grad, men føler at jeg ikke har utrettet noe særlig med den.

Derfor har jeg lyst til å begynne på nytt studie, tenker en bachelor eller master i psykologi. Men det gjør meg nervøs at jeg ikke får begynt på studiet før det året jeg fyller 26.

Er det noen som har erfaring med psykologi studie ved UIB? Hvordan er gjennomføringen? Hvor mange eksamener er det i semesteret? Er det vanskelig og kombinere med en fulltidsjobb vedsiden av? (ønsker ikke mer studielån).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvordan det er ved UIB, men de jeg kjenner som studerer psykologi ved HiL leser MYE og stresser en god del med mange eksamner og mye vanskelig pensum... Hva er det du har bachelor i? Ønsker du ikke å jobbe innenfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan det er ved UIB, men de jeg kjenner som studerer psykologi ved HiL leser MYE og stresser en god del med mange eksamner og mye vanskelig pensum... Hva er det du har bachelor i? Ønsker du ikke å jobbe innenfor det?

Jeg skjønner. Jeg har en bachelor i markedsførings ledelse ved BI, men ønsker noe mer faglig intelektuelt om du skjønner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...