Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2002 #1 Del Skrevet 3. juli 2002 Skal blant annet innom Sverige når vi reiser ut på ferie. Noen som har vært der mye og kan anbefale noen kleskjeder. I Norge kjøper jeg de fleste klærne mine på vero moda, voice of europe, neste stopp..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 3. juli 2002 #2 Del Skrevet 3. juli 2002 Da jeg var i Sverige oppdaget jeg at de har akkuarat det samme kleskjedene som de har her hjemme (H&M, Vero Moda osv.) itillegg til noen få andre.. Skal du til Stockholm derimot vil jeg anbefale deg en titt innom "Zara", flotte klær og tilbehør til rimelig pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 3. juli 2002 #3 Del Skrevet 3. juli 2002 Det beste tipset jeg har til deg er at du mest sansynlig får høyere kurs på svenske kroner i Svegie...... Så ha med Norske kroner og veksle i svergie......kursen ligger på 1.22.95 på svenske kroner i Svegie tror jeg og i norge er den en del lavere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 3. juli 2002 #4 Del Skrevet 3. juli 2002 Ta med Visa, betal med det! Da får du bankens kurs, men det var jo ikke det du spurte om! Jeg bor her (det var jo ganske logisk ;-) ) - i Sverige. Min favorittbutikk er MQ, kan absolutt anbefales (tror det er noe for deg også!). Der finner du ting du ikke finner i Norge. Ellers er Zara bra, men det finnes bare i Stockholm, tror jeg. Fillipa K har mye fint og egne butikker her og der! Ellers er det mye av det samme som hjemme, avstanden er jo ikke akkurat stor, da!! God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineA Skrevet 4. juli 2002 #5 Del Skrevet 4. juli 2002 Heissan, Nikita! Hvor i St.holm ligger Zara? (gate) Hilsen LineA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 4. juli 2002 #6 Del Skrevet 4. juli 2002 Hei LineA Det er jeg ikke sikker sikker på, desverre. Det er en stund siden sist jeg var i Stockholm, kan derfor ikke ta igjen adressen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klipss Skrevet 8. juli 2002 #7 Del Skrevet 8. juli 2002 skal snart til Gøteborg selv, og har planer om shopping, ja. den engelske kjeden top shop skal i hvert fall ha en butikk, på et eller annet kjøpesenter. der var det flere utenlandske kjeder tror jeg, som ikke har butikk i norge. men hva het senteret... zara er selvfølgelig en slager som mange kjenner fra sydeuropa. kanskje de også er i gøteborg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå