Tøytigern Skrevet 4. mai 2015 #21 Skrevet 4. mai 2015 Burde kanskje ikke nevne det, men enkelte av stakkene gikk under betegnelsen 'migarstakk' blant kvinnene fordi uansett teknikk så havnet det urin nedest på stakken...og etter hyppig bruk så luktet det vel akkurat som betegnelsen definerer: mig. Jeg nekter å lese dette. Fysj og føy. [fortrenger å noen sinne ha sett dette]
Cathrine88 Skrevet 4. mai 2015 #22 Skrevet 4. mai 2015 Nei. Det handler vel om noe som det samme med damer som faller for menn i uniform. Samt tanker om skikkelig jente på overflaten, men skitten pike innerst inne. Kvinner i bunad er classy. Men man ser dem for seg i lettere beruset utgave på nachspielet, etterpå i tillegg, på en måte. Det vil si en jordnær, men classy dame. Gjerne med fagre former. Formene kommer nemlig tydelig fram i en bunad, uten at damen er slutty antrukket. Jeg har inntrykk av at kvinner og menn som blir tent av uniform ofte tenner på autoritet, så akkurat den delen blir nok ikke helt det samme. Men takk for forklaring. 1
Gjest norah Skrevet 4. mai 2015 #23 Skrevet 4. mai 2015 Nei. Det handler vel om noe som det samme med damer som faller for menn i uniform. Samt tanker om skikkelig jente på overflaten, men skitten pike innerst inne. Kvinner i bunad er classy. Men man ser dem for seg i lettere beruset utgave på nachspielet, etterpå i tillegg, på en måte. Det vil si en jordnær, men classy dame. Gjerne med fagre former. Formene kommer nemlig tydelig fram i en bunad, uten at damen er slutty antrukket. Ikke i min bunad. Jeg(og alle andre i den bunaden) ser bare ut som ei 15 kilo tyngre budeie Men jeg ER jo veldig skitten pike innvendig, bare ikke akkurat den dagen. Det mest slutty med bunaden min er at jeg fortsatt går med beltetbåndet som er forbeholdt ugifte kvinner. Egentlig skulle jeg hatt et belte belagt av bunadssølv siden jeg faktisk er gift - men nå tror jo alle bunadsinteresserte menn at jeg er singel! Heit - jeg veit
Gjest requiem Skrevet 4. mai 2015 #24 Skrevet 4. mai 2015 Norah, det gjør meg lykkelig å ha deg tilbake!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå