Gå til innhold

Sexy under bunaden?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tilgi meg om jeg poster dette i feil tråd...

Kjæresten min synes bunad er sexy. Jeg føler meg veldig fin i bunad, men ikke spesielt sexy. Så fikk jeg en idé om å bruke stay ups under bunaden.

Du som er mann og synes bunad er sexy, hva hadde du tenkt om du løftet på stakken og så at dama di hadde stay ups?

Er dessuten nødt til å ha underskjørt. Er dette ødeleggende?

Anonymous poster hash: eb38a...7e5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

NEI

Anonymous poster hash: a0afb...f94
AnonymBruker
Skrevet

NEI Anonymous poster hash: a0afb...f94

Nei hva da?

Skrevet (endret)

Altså, nå er det vel ganske standard at damer har enten knestrømper eller stay-ups under den ullkjolen for å ikke daue av varmen, så.. Og underskjørt har de vel for å ikke klø av ullen?

Jeg ville syns det var mer pirrende om hun gikk truseløs.

Endret av Tøytigern
AnonymBruker
Skrevet

Altså, nå er det vel ganske standard at damer har enten knestrømper eller stay-ups under den ullkjolen for å ikke daue av varmen, så.. Og underskjørt har de vel for å ikke klø av ullen?

Jeg ville syns det var mer pirrende om hun gikk truseløs.

Strømpebukse er også ganske vanlig. Uansett så vil ikke underskjørtet ødelegge hvis man går truseløs?

Skrevet

Ikke mann, men jeg tror nok jeg ville syntes det var mest sexy med knestrømper som passet til bunaden tidsmessig (helst i tynn ull), og uten truse.

Så vidt jeg har skjønt var vel det normale å gå uten truse for noen hundre år siden uansett.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Strømpebukse er også ganske vanlig. Uansett så vil ikke underskjørtet ødelegge hvis man går truseløs?

Nei.

Det er jo med på å sørge for at man er hygienisk med tanke på bunad-skjørtet.

Pointet er jo tanken på å kunne ta henne under stumpen og løfte henne opp på hoftene og gjennomføre en kjapp en mens hun er kledd i den bunaden, uten at noe er i veien... :lur:

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Gjest norah
Skrevet

Det klør som et helvete under den steintunge stakken, så stayups og truseløshet er ikke noe jeg praktiserer på 17.mai altså.

Tenner han på bunad må han jo tenne på det rette tilbehøret som ullstrømper og litt Kjerringtruse.

Stay ups og sexy truse er ikke rett tilbehør.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid knestrømper under bunaden. Orker ikke strømpebukse!

Anonymous poster hash: 44800...801

Skrevet

Det klør som et helvete under den steintunge stakken, så stayups og truseløshet er ikke noe jeg praktiserer på 17.mai altså.

Tenner han på bunad må han jo tenne på det rette tilbehøret som ullstrømper og litt Kjerringtruse.

Bunader er veldig forskjellig i stoffet, jeg kunne fint gått uten strømpebukse i min bunad, uten å klø meg i hjel, og jeg er kresen på ull.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde grisepulet ei dame i bunad med strømper på. Gjerne på torget når 17 Mai toget loffer forbi

Anonymous poster hash: a3caf...e1e

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg ser noen små, praktiske utfordringer :ler:

Med beltestakk som er 5 meter i omkrets i nederkant av stakken, og med tung skoning (det tykke stoffet som får stakken til å bølge seg og stå litt ut i nederkant) så er det faktisk litt å 'slite med' for den som skulle drømme om noe litt raskt og 'enkelt', - uansett undertøy eller ikke ;)

• Liker 2
Skrevet

Hva er egentlig greia med å bli tent av bunad - sterk nasjonalfølelse? At det ser uskyldig ut?

• Liker 6
Gjest Sukkerbit
Skrevet

Enig. Jeg har underskjørt og den kløende ulla kjennes til og med gjennom denne. Så jeg bruker en medium tykk strømpebukse

Gjest norah
Skrevet (endret)

Enig. Jeg har underskjørt og den kløende ulla kjennes til og med gjennom denne. Så jeg bruker en medium tykk strømpebukse

For ikke å nevne bunadsregler. Man går simpelthen ikke i ett lag tynne strømper.

Jeg har så stygt kjerringundertøy under den stakken at jeg ikke kan vedkjenne meg eierskap til det. Er verre enn ukene etter fødsel, da slapp jeg hvertfall et fælt underskjørt :ler:

Og så skoa da: totaltbelagt med gnagsårplaster herfra til himmelen. Sexy :nigo:

Mannfolka skulle sett oss forsøke å tisse med bunad. Jeg har utviklet en egen teknikk slik at gigastakken ikke skal berøre noe som helst, en teknikk som kom godt med når jeg skulle ha på meg brudekjole. Tenker meg blodet bruser hett etter det synet :)

Endret av norah
  • Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Mannfolka skulle sett oss forsøke å tisse med bunad. Jeg har utviklet en egen teknikk slik at gigastakken ikke skal berøre noe som helst, en teknikk som kom godt med når jeg skulle ha på meg brudekjole. Tenker meg blodet bruser hett etter det synet :)

Burde kanskje ikke nevne det, men enkelte av stakkene gikk under betegnelsen 'migarstakk' blant kvinnene fordi uansett teknikk så havnet det urin nedest på stakken...og etter hyppig bruk så luktet det vel akkurat som betegnelsen definerer: mig.

• Liker 1
Gjest Linaria
Skrevet

Hva er egentlig greia med å bli tent av bunad - sterk nasjonalfølelse? At det ser uskyldig ut?

Jeg blir tent av menn i nasjonaldrakt, men ikke nødvendigvis norske. Jeg aner ikke hva greia er, men det er vel ikke uvanlig å bli tent av visse klesplagg? Kjæresten min i kilt er det mest sexy jeg vet om.

Selv har jeg dessverre ikke hatt råd til bunad ennå :(

Skrevet

Jeg blir tent av menn i nasjonaldrakt, men ikke nødvendigvis norske. Jeg aner ikke hva greia er, men det er vel ikke uvanlig å bli tent av visse klesplagg? Kjæresten min i kilt er det mest sexy jeg vet om.

Selv har jeg dessverre ikke hatt råd til bunad ennå :(

Kilt forstår jeg, for da er det 'lett tilgang'. :ler2:

Nei, det er ikke uvanlig, og jeg mener ikke at det er noe galt eller rart med det. Jeg er bare nysgjerrig.

• Liker 1
Skrevet (endret)

For ikke å nevne bunadsregler. Man går simpelthen ikke i ett lag tynne strømper.

Jeg har så stygt kjerringundertøy under den stakken at jeg ikke kan vedkjenne meg eierskap til det. Er verre enn ukene etter fødsel, da slapp jeg hvertfall et fælt underskjørt :ler:

Og så skoa da: totaltbelagt med gnagsårplaster herfra til himmelen. Sexy :nigo:

Uck'eh! Ikke si sånt da. Du ødelegger jo hele fasinasjonen med damer i bunad... :jolie:

Endret av Tøytigern
Skrevet

Nei.

Det handler vel om noe som det samme med damer som faller for menn i uniform.

Samt tanker om skikkelig jente på overflaten, men skitten pike innerst inne.

Kvinner i bunad er classy. :) Men man ser dem for seg i lettere beruset utgave på nachspielet, etterpå i tillegg, på en måte.

Det vil si en jordnær, men classy dame.

Gjerne med fagre former.

Formene kommer nemlig tydelig fram i en bunad, uten at damen er slutty antrukket. :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...