AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #21 Skrevet 3. mai 2015 Hvordan oppfører du deg da? Og jo, det er ihvertfall en ting å komme deg ut av, og det er den negative tankegangen du har [/quote Jeg holder meg unna de, så oppførselen min er helt ok.Anonymous poster hash: 55ad1...543
Yzma Skrevet 3. mai 2015 #22 Skrevet 3. mai 2015 Så du sier de kaller deg jævla fittetryne uten grunn?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #23 Skrevet 3. mai 2015 Så du sier de kaller deg jævla fittetryne uten grunn? Ja. Får jeg spørre hvorfor du tar de i forsvar?Anonymous poster hash: 55ad1...543
Yzma Skrevet 3. mai 2015 #24 Skrevet 3. mai 2015 Ja. Får jeg spørre hvorfor du tar de i forsvar?Anonymous poster hash: 55ad1...543 Jeg tar ingen i forsvar, og at du tror det sier litt om hvordan du ser på andre mennesker. Det er synd.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #25 Skrevet 3. mai 2015 Jeg tar ingen i forsvar, og at du tror det sier litt om hvordan du ser på andre mennesker. Det er synd. Ærlig talt? Hvordan jeg ser på andre mennesker? Jeg prøver alltid(!) å se det beste i folk, samme om de fortjener det eller ikke. Jeg tilgir altfor mye, samme hva. Jeg hadde ikke gjort noe mot vedkommende. Jeg satt der, og hørte at hun sa at jeg var et jævla fittetryne til venninnen sin. Vi var venninner før, men nå liker vi hverandre ikke på grunn av opplevelser tidligere, men nei: jeg gjorde ingenting. Anonymous poster hash: 55ad1...543
Yzma Skrevet 3. mai 2015 #26 Skrevet 3. mai 2015 Ærlig talt? Hvordan jeg ser på andre mennesker? Jeg prøver alltid(!) å se det beste i folk, samme om de fortjener det eller ikke. Jeg tilgir altfor mye, samme hva. Jeg hadde ikke gjort noe mot vedkommende. Jeg satt der, og hørte at hun sa at jeg var et jævla fittetryne til venninnen sin. Vi var venninner før, men nå liker vi hverandre ikke på grunn av opplevelser tidligere, men nei: jeg gjorde ingenting. Anonymous poster hash: 55ad1...543 Jeg mente kun at du antok at jeg var imot deg uten egentlig å ha noe grunnlag for det. Det er synd at du skal oppleve slike ting når du selv føler du ikke har gjort noe. At dere er uvenner er ingen grunn for å kalle deg slike ting. Ofte (som regel alltid) når folk hakker ned på andre bunner det i deres egen usikkerhet og de tråkker på andre for å føle seg bedre med seg selv. Jeg ville prøvd å ikke høre på sånn tull om jeg var deg. Du kan ikke gjøre noe med andre, men du kan gjøre noe med deg selv. Det er helt åpenbart at du sliter med dårlig selvbilde, og dette bør du jobbe med, for din egen del.
Kamikatze Skrevet 3. mai 2015 #27 Skrevet 3. mai 2015 [...] Ofte (som regel alltid) når folk hakker ned på andre bunner det i deres egen usikkerhet og de tråkker på andre for å føle seg bedre med seg selv. [...] Og ofte (nesten alltid) når mobbere fortsetter å plage folk, er det fordi de ikke møter motstand, og tror det er fritt fram å fortsette uten at det får konsekvenser. Når mobbere avsløres og må stå til rette for sin oppførsel, sprekker de som troll i solskinn. 1
Yzma Skrevet 3. mai 2015 #28 Skrevet 3. mai 2015 Og ofte (nesten alltid) når mobbere fortsetter å plage folk, er det fordi de ikke møter motstand, og tror det er fritt fram å fortsette uten at det får konsekvenser. Når mobbere avsløres og må stå til rette for sin oppførsel, sprekker de som troll i solskinn. Real talk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå