AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Del Skrevet 2. mai 2015 Hei! Er straks ferdig med lappen og vil kjøpe en bil. Har ikke så mye peiling på bil, men har sett på en Mazda 6 jeg ble veldig glad. Men er den en god førstegangsbil? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=58638048&searchclickthrough=true Noe ala denne? Anonymous poster hash: 9366d...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 4. mai 2015 #2 Del Skrevet 4. mai 2015 Mazda er ikke det dummeste valget ville tro. Men det eneste med den du har lagt ut lenke til, er at den kanskje vil ha litt supper om du er ivrig på gassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullførsetningen Skrevet 4. mai 2015 #3 Del Skrevet 4. mai 2015 Ikke en dum bil, men modeller fra 2006 og tidligere kan ha noe rustproblemer har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Del Skrevet 4. mai 2015 Se opp for rust! Anonymous poster hash: 563f8...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Del Skrevet 4. mai 2015 Vi har den og er fornøyd med den som familiebil, men som andre nevner her ruster den fort, særlig ved hjulbuene. Hvis du ikke har barn ville jeg gått for en mindre bil. Anonymous poster hash: 7a24b...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #6 Del Skrevet 6. mai 2015 Nå er annonsen slettet. Har du kjøpt? Jeg ville ikke ha valgt automat som førstebil. Det er viktig å lære seg kontroll av både bil og omgivelser mens man er fersk. Mazda 6 er en flott bil. Rust er et kjempeproblem, og du kan sikkert prute ned en 2004 modell til 30000kr eller mindre. Ikke renk så mye på bensinforbruket som noen her sier: Det er bare ca 25-40% av bilholdet. Mye kjedeligere å spare 5000kr i året når man til gjengjeld kjeder seg på hver og en biltur.Anonymous poster hash: a5e4b...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå