AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #61 Del Skrevet 17. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette gjorde meg kåt Anonymkode: cbc11...af2 Meg og! Anonymkode: 487c2...ec7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #62 Del Skrevet 17. mars 2016 Jeg er en såkalt "feeder", aka jeg tenner rett og slett på tjukke folk, og da særlig på det å gå opp i vekt. vet ikke hvorfor, men det er bare noe med myke og dissende kropper som er utrolig pirrende. Kan bli kåt bare av å tenke på hvor mye plass en overvektig person tar opp har forsovet vært sånn så lenge jeg kan huske, tror første gang jeg la merke til det var da jeg var sånn 4-6 år og så en tegneserie hvor en av karakterene gikk kraftig opp i vekt. Det var ikke før jeg ble 12-13 at jeg innså at det er en fetish og begynte å koble det til seksuelle tanker. Anonymkode: fdaf0...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest OxBall Skrevet 17. mars 2016 #63 Del Skrevet 17. mars 2016 Er kanskje mer preferanser enn fetisjer, men liker å vise div ting på webcam chat, bruke ballestrekkere og andre leketøy, binde partner fast (bli bundet selv også), blindfold, litt spanking, glattbarberte eller pent friserte kjønn. Sikkert mer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 18. mars 2016 #64 Del Skrevet 18. mars 2016 Jeg elsker kvinneføtter. Elsker å lukte på dem, trekke duften godt inn og berøre og slikke hver eneste del av føttene. Tar gjerne å lakkerer negler også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivar.f.andersen Skrevet 8. april 2016 #65 Del Skrevet 8. april 2016 Jeg har en fetisj for kiling. Noen andre som har det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 9. april 2016 #66 Del Skrevet 9. april 2016 Nylonstrømper, i (nesten) alle varianter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå