Gå til innhold

Fortell om fetisjen din

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg er gutt og er lang og spikertynn og går i åletrange jeans og skinny t-shirts, er min outfeet.

Åletrange jeans er også min fetish. Jeansen må sitte helt åletrangt å stramt, som lakkert på meg. Jeg er så tynn at jeg kler meg i damejeans str 24-25, bare dem jeansa er små nok i str og stramme nok til meg. Når jeg går kledd i åletrange jeans blir jeg ubeskrivelig kåt og får ubeskrivelige orgasmer. Jeg bruker fetishen ofte, bare må ha det. Kjæresten har ikke fetishen, men liker det pga effekten på meg, og kler seg selv i åletrange jeans for å tilfredsstille meg, hun digger orgasmene dette gir meg.

Jeg vet ikke hvordan det begynte, men oppsto tidlig, i 11-12 prs alderen. Jeg husker de eldre gutta og jentene i åletrange jeans var så kule.

En gang jeg var alene hjemme, var ca 13, tyvlånte jeg min søsters jeans og de var åletrange på meg, husker jeg kjente det var deilig å presset så godt på kroppen min. En dag jeg tyvlånte jeansen hennes, ble jeg fersket av henne, ble redd med en gang, men til min overraskelse fant hun frem 2 jeans til og fikk 3 jeans av henne. Hun syns det var kult at jeg gikk i hennes jeans. Jeg hadde onanert jevnlig å viste hva det var. Samme kveld som jeg fikk jeansene, var jeg veldig kåt, med jeansen på begynte jeg å onanere utenpå jeansen. Holdt på lenge, men tilslutt kom orgasmen, min til da beste orgasme ever. Jeg ble helt elektrisk og holdt på hele natta og fikk mange orgasmer, jeg bråkte veldig, var helt stemmeløs på morran. Min søster ba meg være litt stillere neste gang og at jeg måtte holde litt igjen på den fæle stønninga. Jeg var helt hekta og hadde åletrange jeans på meg hver gang etter den første kvelden.

Etter dette har denne fetishen fulgt meg, jeg bare må ha det, det gir meg fortsatt som ung voksen, helt ubeskrivelige orgasmer:-).

Hei :) takk for historien, kult at du deler :)

Selv har jeg ikke noen "så sterke" fetisjer, det er visse ting jeg liker bedre enn andre når det gjelder sex, men ikke sånn "må ha" som gir meg bedre orgasmer.. Det er nesten som jeg skulle ønske at jeg hadde en fetisj som ikke var rar eller noe for partneren, sånn at jeg kunne oppleve bedre orgasmer enn vanlig :P for all del, klager ikke på de orgasmene jeg allerede får, men tanken på at det kan være noe bedre enn det også er jo verdt å lete etter :)

Anonymous poster hash: 66288...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg vet ikke om det kan kalles fetisj, men blir voldsomt kåt av å bli spanket på rumpa. I det hele tatt når samboer blir litt røff. Det at han holder meg fast ved å holde meg rundt håndleddene tenner også veldig.

En gang ga han meg noen lette ørefiker også, det var utrolig interessant hvor mange følelser som raste gjennom kroppen min på noen få sekunder - sinne, ydmykelse, skam, fascinasjon og en heftig kåthet!

Anonymous poster hash: 0213c...10a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Hei :) takk for historien, kult at du deler :)

Selv har jeg ikke noen "så sterke" fetisjer, det er visse ting jeg liker bedre enn andre når det gjelder sex, men ikke sånn "må ha" som gir meg bedre orgasmer.. Det er nesten som jeg skulle ønske at jeg hadde en fetisj som ikke var rar eller noe for partneren, sånn at jeg kunne oppleve bedre orgasmer enn vanlig :P for all del, klager ikke på de orgasmene jeg allerede får, men tanken på at det kan være noe bedre enn det også er jo verdt å lete etter :)

Anonymous poster hash: 66288...4d5

Hei! Selv takk for at du deler:-).

Ja, det er mye spennende enn kan prøve, både for spenningens skyld og for å få bedre og sterkere orgasmer. For meg er det himmelvid forskjell på orgasmene, nytelsen og spenningen jeg opplever med fetishen min. Jeg opplever å få orgasmer som er minst 10 ganger så kraftige, som får meg til å av og til å svime av.

Prøv å dyrk frem det du liker å de fetishene du har, selv om dem ikke er så sterke nå. Tillat deg å nyte å gi deg hen, tør å eksprimenter og teste nye å spennende ting. Noe så enkelt som bind for øya og lett binding, ksn feks være det som skal til for å gi deg vanvittige orgasmer. Tør å test, prøv nye å spennende ting. Jeg har alltid med meg fetishen, det gir meg orgasmer som omtrent driver meg til vannvidd:-).

Du kan jo sende meg pm, hvis du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenner på sokker og føtter, helst hvite sokker. Tenner på at noen koser med sokkene mine, sleiker og sniffer dem, masserer føttene mine mens jeg har sokkene på.

Anonymous poster hash: c4e15...57d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker treningstøy i mange varianter, ovetrekksdresser, joggedresser, hettegensere, tights, fotballshortser, blir merkelig tent av de tre stripene til adidas....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Tråden er blitt splittet til to emner, diskusjonen om KG er fordomsfull når det kommer til fetisjer finner du her

Nikee, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Usikker på om det er en fetisj eller ikke men elsker at typen ligger over meg når vi har analsex og jeg kjenner svetten hans drypper på meg og jeg kjenner saltsmaken når vi kysser. Han svetter MYE under sex. Det er så utrolig turn-on å se han svett og kåt og når vi har heftig analsex i tillegg er jeg i himmelen.

Anonymous poster hash: acce8...474
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker å slikke glattbarbert fitte, mulig dette ikke er noe fetisj

Anonymous poster hash: f095d...7ad

Selvsagt er det ikke det. Å motta/utføre oralsex er en helt vanlig del av et standard A4-sexliv.

Anonymous poster hash: f36ee...83e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Soveposer og bind for øyene er deilig.

Anonymous poster hash: ea418...439
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er en "babygirl", eller "little" som det også kalles :) Dvs. at jeg er i et "mild BDSM"-forhold med en Daddy dom. Det som skiller fra et mer vanlig D/s forhold er vel at det handler litt mindre om dominanse og mer om å bli tatt vare på/omsorg og ofte er ikke sexen like røff, selv om dette såklart varierer - blant D/s også.

Her er en litt lengre forklaring slik at folk ikke umiddelbart tror at jeg har masse daddy issues og bare vil kalle typen min for pappa - slik er det IKKE:

http://daddys-doll.blogspot.no/2013/09/what-is-ddlg-dynamic.html

Jeg tenner veldig på å få lov til å være mitt mest feminine meg, å få være uskyldig, god og myk med mannen min, å bli vist omsorg, strøket over håret, tatt med ut for å spise iskrem, få sitte på fanget hans og være bare hans. Jeg får være underdanig og tilfredsstille ham, og han får være sterk og samtidig være den eneste som kjenner denne siden av meg. Det er så utrolig deilig å få være seg selv og samtidig oppleve så intens seksuell og emosjonell nytelse :)

Anonymous poster hash: a9865...c63
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fotfetisj :D elsker å bli slikket under føttene :D <3

Anonymous poster hash: 5fd89...332

:wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn i uniform

Anonymous poster hash: ac257...897

Så Töft

Lol, nei. Den uniformen hadde ikke hjulpet fjerten om vedkommende hadde møtt på en som er god i jiu jitsu eller MMA. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så Töft

Lol, nei. Den uniformen hadde ikke hjulpet fjerten om vedkommende hadde møtt på en som er god i jiu jitsu eller MMA. :fnise:

Det er da ikke relevant ift. fetisjen det er snakk om? Det ligger vel i utseende, autoritetsfølelsen (merk følelsen) osv. å være tiltrukket av uniformer. Myndighet o.l. kan være veldig sexy :) Hvorvidt noen kan banke opp mannen i uniform eller ei spiller ingen rolle for attraksjonen som ligger til grunn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da ikke relevant ift. fetisjen det er snakk om? Det ligger vel i utseende, autoritetsfølelsen (merk følelsen) osv. å være tiltrukket av uniformer. Myndighet o.l. kan være veldig sexy :) Hvorvidt noen kan banke opp mannen i uniform eller ei spiller ingen rolle for attraksjonen som ligger til grunn.

Mja, jo, forsåvidt, men hvor ble det av autoriteten i ovennevnte scenario? "Where is your god now?" xD

Føler at det du beskriver handler mer om statusaspektet; ekstremt mange kvinner "tenner" jo på dèt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenner på å bruke spectalum beregnet for hester på dama mi. Den åpner henne noe helt sykt. Så kan jeg putte inn en dildo som et stor uten å berøre veggene i fitta. Tenner med andre ord på å åpne henne opp.;)

Anonymous poster hash: d566f...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenner veldig på å få mine føtter slikket også. Hadde en kjæreste som begynte med å gi meg fotmassasje gjennom sokkene, så slikket han sokkene mine, deretter tok han dem av og sleiket føttene mine, sugde på tærne, slikket mellom tærne som var utrolig deilig. Så fikk jeg skikkelig fotmassasje før han dro på meg sokkene igjen. Savner egentlig dette.... Eneste ulempen var at han helst ville at sokkene var svette, noe jeg hater. Orker ikke bruke samme sokker i to-tre dager. Men jeg spilte volleyball da jeg var sammen med ham og brukte to par knelange nike og championsokker og lot være å skifte før jeg kom hjem etter trening eller kamp. Da var sokkene svette og våte nok for ham til å kose seg med, og det var ekstra deilig med fotbehandling etter kamp også.

Når han var ferdig var jeg fortsatt svett etter volleyballen, så det ble etterhvert også en greie hvor vi begge hoppet i dusjen fullt påkledd og kledde sakte av oss mens vi klinte og hadde sex i dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg tenner på at hun underdanig kommer i skolepikeuniformen sin, tilstår at hun har vært en uskikkelig tøs og venter på sin straff.

Jeg tror ikke bare på straff. Belønning er også viktig. Når hun har gjort leksene sine og sugd pikk får hun en stjerne i karrakterboken sin.

Anonymous poster hash: cbd9b...fe9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke funnet min fetisj enda jeg :(

Men har jo ting jeg "liker", som menn i uniform, hender (synes hender er pirrende og sexy)... ellers så er jeg ganske røff i senga selv, biter og går litt hardt for seg, blåmerker og strekk i rygg og føtter er ikke uvanlig, så liker tanken på rolig, deilig sex, men det skjer aldri for jeg blir alltid spinnvill i senga :fnise:

Anonymous poster hash: df785...b54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker når gutten er dominant og viser at det er han som bestemmer! At han kaster litt rundt på meg og tar seg til rette, klasker meg til jeg er sår på rumpa og tar kvelertak og sliter i håret og krever at jeg feks suger han hardt og sånne ting. Er vel kanskje ikke en fetisj, vet ikke jeg? men fyfaen jeg tenner så jævlig på det, fosser nedentil da hahaha

Anonymous poster hash: 4dec5...154
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig glad i å bli tatt litt hardt, bitt og klasket litt på rumpa. Enkelte ganger holder jeg meg egentlig bare nøytral fordi jeg vil ha en normal akt av og til, også en litt rå de fleste gangene :) Tenner meg enormt. iker også å bli klort på ryggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...