AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Del Skrevet 2. mai 2015 Jeg har ingen spesielle fetisjer selv, men syns det er et spennende tema. Har du en fetisj? Har du hatt/har en partner som har det? Del opplevelser og fetisjen din her så vi kan lære og forstå hva som trigger det Anonymous poster hash: 66288...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 2. mai 2015 #2 Del Skrevet 2. mai 2015 Har alle en, og hvordan finner man eventuelt ut hvilken det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Del Skrevet 2. mai 2015 har fotfetisj :D elsker å bli slikket under føttene :D <3 Anonymous poster hash: 5fd89...332 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 2. mai 2015 #4 Del Skrevet 2. mai 2015 Jaja, kan alltids slenge ut deler av min; SM. Har hatt partnere som tenner på det og som utfører det. Så lenge man er trygge på hverandre og vet om hverandres grenser er det aldri noen problemer. Å lese om ting som en finner spennende er et greit sted å starte 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #5 Del Skrevet 2. mai 2015 Menn i uniformAnonymous poster hash: ac257...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 3. mai 2015 #6 Del Skrevet 3. mai 2015 Det er vel ingen fetisj akkurat men jeg er besatt av kvinnerumpe! Og bare MÅ gi den et lite forsiktig klask med håndflaten . Og om hun står med ryggen til og gir meg et frekt smil mens hun sprer rumpeballene for meg......da dauer jeg (Ikke bokstavelig) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #7 Del Skrevet 3. mai 2015 Bondage, blindfold og dominante damer som virkelig VET hva de vil i senga og krever det. Ikke usikre ungmøer som er redd for hvordan de tar seg ut. Anonymous poster hash: 05f10...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 3. mai 2015 #8 Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) Isbiter. Varm stearin. På meg. Jo, også damer med sånne lange, lakkerte, dyprøde negler. Og tynne, høye stiletthæler. Gjerne dominante. Med pisk og antrekk i lakk. Fei over meg. I'm all hers. Endret 3. mai 2015 av Tøytigern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tezoth Skrevet 3. mai 2015 #9 Del Skrevet 3. mai 2015 Jeg er veldig glad i buttplugs og tailplugs, så vil kalle det fetishen min :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest requiem Skrevet 3. mai 2015 #10 Del Skrevet 3. mai 2015 D/s, kveling/henging og dialekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #11 Del Skrevet 3. mai 2015 Tenåringsjenter Bare kødda, jeg vet jo at den slags fetisj ikke er kocher... Anonymous poster hash: 77768...78b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #12 Del Skrevet 3. mai 2015 Elsker å slikke glattbarbert fitte, mulig dette ikke er noe fetisjAnonymous poster hash: f095d...7ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 3. mai 2015 #13 Del Skrevet 3. mai 2015 Jeg liker det når menn tar kontrollen, samtidig som jeg også er litt røff tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 3. mai 2015 #14 Del Skrevet 3. mai 2015 BDSM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #15 Del Skrevet 3. mai 2015 Elsker å slikke glattbarbert fitte, mulig dette ikke er noe fetisjAnonymous poster hash: f095d...7ad Er absolutt en fetisj jo. Er som med kvinner noen elsker å suge pikk mens ansre hater det. Jeg elsker også å sleike fitte og den bør helst være glattbarbert:) Er ikke så deilig å få kjønnshår i kjeften. De stikker faktisk 😛Anonymous poster hash: d88e2...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #16 Del Skrevet 3. mai 2015 Leger, altså menn som undersøker meg grundig. Anonymous poster hash: dc3e2...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 100%naturlig Skrevet 3. mai 2015 #17 Del Skrevet 3. mai 2015 Jeg har ingen spesielle fetisjer selv, men syns det er et spennende tema. Har du en fetisj? Har du hatt/har en partner som har det? Del opplevelser og fetisjen din her så vi kan lære og forstå hva som trigger det Anonymous poster hash: 66288...4d5 Hei! Jeg er gutt og er lang og spikertynn og går i åletrange jeans og skinny t-shirts, er min outfeet. Åletrange jeans er også min fetish. Jeansen må sitte helt åletrangt å stramt, som lakkert på meg. Jeg er så tynn at jeg kler meg i damejeans str 24-25, bare dem jeansa er små nok i str og stramme nok til meg. Når jeg går kledd i åletrange jeans blir jeg ubeskrivelig kåt og får ubeskrivelige orgasmer. Jeg bruker fetishen ofte, bare må ha det. Kjæresten har ikke fetishen, men liker det pga effekten på meg, og kler seg selv i åletrange jeans for å tilfredsstille meg, hun digger orgasmene dette gir meg. Jeg vet ikke hvordan det begynte, men oppsto tidlig, i 11-12 prs alderen. Jeg husker de eldre gutta og jentene i åletrange jeans var så kule. En gang jeg var alene hjemme, var ca 13, tyvlånte jeg min søsters jeans og de var åletrange på meg, husker jeg kjente det var deilig å presset så godt på kroppen min. En dag jeg tyvlånte jeansen hennes, ble jeg fersket av henne, ble redd med en gang, men til min overraskelse fant hun frem 2 jeans til og fikk 3 jeans av henne. Hun syns det var kult at jeg gikk i hennes jeans. Jeg hadde onanert jevnlig å viste hva det var. Samme kveld som jeg fikk jeansene, var jeg veldig kåt, med jeansen på begynte jeg å onanere utenpå jeansen. Holdt på lenge, men tilslutt kom orgasmen, min til da beste orgasme ever. Jeg ble helt elektrisk og holdt på hele natta og fikk mange orgasmer, jeg bråkte veldig, var helt stemmeløs på morran. Min søster ba meg være litt stillere neste gang og at jeg måtte holde litt igjen på den fæle stønninga. Jeg var helt hekta og hadde åletrange jeans på meg hver gang etter den første kvelden. Etter dette har denne fetishen fulgt meg, jeg bare må ha det, det gir meg fortsatt som ung voksen, helt ubeskrivelige orgasmer:-). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #18 Del Skrevet 3. mai 2015 Det er vel ingen fetisj akkurat men jeg er besatt av kvinnerumpe! Og bare MÅ gi den et lite forsiktig klask med håndflaten . Og om hun står med ryggen til og gir meg et frekt smil mens hun sprer rumpeballene for meg......da dauer jeg (Ikke bokstavelig) Anonymous poster hash: b6e9c...6ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 3. mai 2015 #19 Del Skrevet 3. mai 2015 Kremt. La gå da: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=866006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #20 Del Skrevet 3. mai 2015 Asphyxiation aka. kvelning mens jeg blir fingerpult Anonymous poster hash: 53351...9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå