Gå til innhold

OL i doping?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Definitivt ikke samme person. Du' date=' derimot, er bare deg selv lik. Kanskje like greit, slik du freser over av personkarakteristikker når du ikke er enig med noen.[/quote']

Freser? :ler: Oversettelse takk! Også må jeg berømme deg for å holde deg til sak, jmfr Pia Haraldsen kommentaren. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faktisk kan hun minne litt om sønnen din :wink:

Skjønner hvor du vil Gamle Alex, men denne diskusjonen hører i hvertfall ikke hjemme her. Og nei, jeg er alt annet enn DEN brukeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Sant at mange nasjoner er utrolig slappe. Jeg reager på At marion Jones nå mes sannsynelig for lov til å løpe 4x 400m stafett og kanskje 4x 100m stafett.

Hun er hun "mistanke" hva nå det egentlig betyr? Betyr det at hun har testet positivt eller ikke :klø:

Hvorfor deltar hun ikke i annet? Var det dopingkuttet som hadde en drastisk innvirkning på formen hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hun kvalifiserte seg ikke på OL - uttagelsen i USA, der for synes jeg det er litt merkelig at hun får løpe nå, de har jo mer enn nok og ta av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha hørt at hun var en plass fra å komme med på enten 100- eller 200 meter laget, men i og med at Gail Devers sa ja til å være med røyk muligheten.

Marion Jones fikk dessuten barn i fjor eller i forfjor, og dette kan jo ha hatt en viss innvirkning på sprintformen hennes, selv om man selvfølgelig ikke skal se bort i fra doping. *nerd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Jeg mener å ha hørt at hun var en plass fra å komme med på enten 100- eller 200 meter laget, men i og med at Gail Devers sa ja til å være med røyk muligheten.

Nesten riktig. Hun var to plasser fra å bli tatt ut på 100 meter. Dessverre (?) var bare en av de foran henne involvert i dopingskandalen, så da Gail Devers sa ja ble det likevel ikke plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Går det ann og ha en diskusjon her inne nå uten og kverulere på hvert eneste poeng :roll: , dert er så utrolig kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

straffene for doping burde vært mye hardere.

så lenge man bare får to års utestengelse er det mange som tar sjansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

latterlig at de skal slippe med 2 års utestengelse. skulle vert utestengt for alltid ialle mesterskap.Kansje de tenkte seg om før de tok noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste som er ulovlig havner man i fengsel for.. Hvorfor ikke doping? Kan hende de ville tenkt seg om en gang til. Men siden de er villige til å dø for ett OL gull er det vel heller tvilsomt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...