Gå til innhold

Kate og William har fått en datter


Gjest Bossa Nova

Anbefalte innlegg

Jeg er glad på deres vegne. Det er flott med baby når man ønsker seg barn :) Hun så veldig bra ut noen timer etter fødselen (og en flott kjole!), men jeg regner med at en stor gruppe mennesker har sørget for hennes utseende ;) Ikke alle fødende har denne luksusen, så man må ikke sammenligne henne med vanlige fødende kvinner. De går ikke rett i rampelyset etter å ha født :) Det siste jeg var opptatt av var hår og sminke for å være ærlig. Man har tankene helt andre steder - på babyen :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bossa Nova

Det var før hun giftet seg. Nå kalles hun Catherine eller Hertuginnen av Cambridge.

Nei, hun kalles Kate ennå. I alle medier etc. Google britiske nyheter, så ser du. Gidder ikke skrive Hertuginnen av Cambridge og William har fått en datter, bare fordi forståsegpåere skal ha det riktig.

Det var da fælt til mas da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott hun så ut bare timer etter fødselen, jeg gikk rundt som ringeren i notre damm ett par dager etterpå ;)

Jeg går rundt som tilnærmet det to år etterpå :P :p :P

Anonymous poster hash: 81801...69b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad på deres vegne. Det er flott med baby når man ønsker seg barn :) Hun så veldig bra ut noen timer etter fødselen (og en flott kjole!), men jeg regner med at en stor gruppe mennesker har sørget for hennes utseende ;) Ikke alle fødende har denne luksusen, så man må ikke sammenligne henne med vanlige fødende kvinner. De går ikke rett i rampelyset etter å ha født :) Det siste jeg var opptatt av var hår og sminke for å være ærlig. Man har tankene helt andre steder - på babyen :)

Ja hun var nydelig og kjolen var jo også utrolig fin, men kanskje ikke så veldig ammevennlig :ler:.

Anonymous poster hash: cd314...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var før hun giftet seg. Nå kalles hun Catherine eller Hertuginnen av Cambridge.

Og prins Harry er egentlig prins Henry av Wales, men det er da få som gidder skrive eller si det uansett. På folkemunne er Kate Kate, og Harry Harry.

Anonymous poster hash: a8f91...305

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Kan jeg spørre hvorfor noen gidder å bry seg om dette? Hvorfor liker dere den britiske kongefamilien? Hva har de gjort for oss? For Norge, eller for verden? Tar de T-banen sånn som kronprins Håkon? Nei. Jobber de face to face med vanskeligstilte narkomane og ungdom på skråplanet? Nei. Er de noe som helst ydmyke mot folket sitt? Nei. Gjør de noe særlig mye godt for verden og for England? Nei.

Skjønner ikke hvorfor mennesker liker de, Dronning Elizaneth bærer smykker verdt flere milliarder, og de hun har i skapet sitt ugjør nok også mange milliarder - er det rettferdig at hun gjør det og ikke bidrar til å redde hverken vanskeligstilte i sitt eget land eller i resten av verden når hun alene har mere penger enn 99,9 % mennesker her på jorden?

Anonymous poster hash: 48880...136

Tror du bør sette deg inn i ting før du utaler deg jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blue Ivy.

Nei, hun kalles Kate ennå. I alle medier etc. Google britiske nyheter, så ser du. Gidder ikke skrive Hertuginnen av Cambridge og William har fått en datter, bare fordi forståsegpåere skal ha det riktig.

Det var da fælt til mas da.

Enig. Noen må bare være så pirkete. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Kate og William virker som et urolig "likandes" par som gjør en fin og folkelig figur i det ellers så konservative og klassedelte England. Dessuten må de jo gi ekstremt mye av seg selv til disse rojalistene. Jeg mener; en ting er å vise frem datteren bare ti timer gammel (jeg tror jeg ville ha holdt henne "for meg selv" lengst mulig), men herregud - KATE så jo ut som en million dollar!

Jeg får stadig høre at jeg er lik Kate utseendemessig, men tror allikevel ikke jeg kan håpe på å se SÅ fresh og opplagt ut under tolv timer etter fødselen...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og prins Harry er egentlig prins Henry av Wales, men det er da få som gidder skrive eller si det uansett. På folkemunne er Kate Kate, og Harry Harry.

Anonymous poster hash: a8f91...305

What?? Heter Harry egentlig Henry? *mindblown*

I had no idea!! :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Kate og William virker som et urolig "likandes" par som gjør en fin og folkelig figur i det ellers så konservative og klassedelte England. Dessuten må de jo gi ekstremt mye av seg selv til disse rojalistene. Jeg mener; en ting er å vise frem datteren bare ti timer gammel (jeg tror jeg ville ha holdt henne "for meg selv" lengst mulig), men herregud - KATE så jo ut som en million dollar!

Jeg får stadig høre at jeg er lik Kate utseendemessig, men tror allikevel ikke jeg kan håpe på å se SÅ fresh og opplagt ut under tolv timer etter fødselen...

Helt enig, synes de virker ganske 'folkelig'. Kate er jo overmenneskelig pen, men hun virker så jordnær og søt av seg :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker kongefamiliene :danse: Synes det er såå gøy å følge med. Gleder meg til å vite navnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Jeg elsker kongefamiliene :danse: Synes det er såå gøy å følge med. Gleder meg til å vite navnet.

Jeg er også spent på navnet :) Det virker som at det britiske folk forventer at hun skal ha Diana som mellomnavn i det minste. Men det som taler imot er kanskje at Dronning Elisabeth ikke hadde bifalt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også spent på navnet :) Det virker som at det britiske folk forventer at hun skal ha Diana som mellomnavn i det minste. Men det som taler imot er kanskje at Dronning Elisabeth ikke hadde bifalt det.

Jeg kan innrømme at jeg håper litt på Diana som et mellomnavn :rodmer: Synes det er et veldig fint navn, i tillegg til at det er en fin hyllest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kate er vakker!

Jeg er og spent på navnet, folket ønsker nok Diana, men det spørs...

Diana Elizabeth kunne jo vært noe...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg begynte å tenke på navnet Frances, som var Dianas mellomnavn. Kanskje de velger det istedenfor Diana (men uansett ikke som hovednavn, det tror jeg blir noe mer "kongelig"), så hedrer de henne, men på en litt mer subtil måte? Eller navnet Rose, siden hun ble kalt England's rose. Hva tror dere? Forhåpentligvis ikke så lenge til vi får vite nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kate er bare så utrolig vakker, William ligner på den nydelige

mammaen sin, og George er til og spise opp :)

Tror ikke det skjedde denne gangen, men når George ble født

husker jeg William så opp mot himmelen når de kom ut fra

sykehuset, ble så rørt av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å tenke på navnet Frances, som var Dianas mellomnavn. Kanskje de velger det istedenfor Diana (men uansett ikke som hovednavn, det tror jeg blir noe mer "kongelig"), så hedrer de henne, men på en litt mer subtil måte? Eller navnet Rose, siden hun ble kalt England's rose. Hva tror dere? Forhåpentligvis ikke så lenge til vi får vite nå :)

Ååå, Rose er nydelig :rodmer: Det hadde vært fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan innrømme at jeg håper litt på Diana som et mellomnavn :rodmer: Synes det er et veldig fint navn, i tillegg til at det er en fin hyllest.

Det håper jeg også :) Håper at både Diana og Elizabeth er blant navnene. Kongelige får jo gjerne en 4-5 navn, så jeg ville ha blitt overrasket (og bittelitt skuffet) om hverken Diana eller Elizabeth kom med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...