Gå til innhold

Kate og William har fått en datter


Gjest Bossa Nova

Anbefalte innlegg

Gjest Bossa Nova

Gratulerer... Ikke at de leser her.

Liker dere den britiske kongefamilien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer... Ikke at de leser her.

Liker dere den britiske kongefamilien?

Digger William og Kate, og ikke minst gamlemor. Tror vi ser henne på tronen minst 10 år til :laugh:

Anonymous poster hash: a8f91...305

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvorfor noen gidder å bry seg om dette? Hvorfor liker dere den britiske kongefamilien? Hva har de gjort for oss? For Norge, eller for verden? Tar de T-banen sånn som kronprins Håkon? Nei. Jobber de face to face med vanskeligstilte narkomane og ungdom på skråplanet? Nei. Er de noe som helst ydmyke mot folket sitt? Nei. Gjør de noe særlig mye godt for verden og for England? Nei.
Skjønner ikke hvorfor mennesker liker de, Dronning Elizaneth bærer smykker verdt flere milliarder, og de hun har i skapet sitt ugjør nok også mange milliarder - er det rettferdig at hun gjør det og ikke bidrar til å redde hverken vanskeligstilte i sitt eget land eller i resten av verden når hun alene har mere penger enn 99,9 % mennesker her på jorden?



Anonymous poster hash: 48880...136
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvorfor noen gidder å bry seg om dette? Hvorfor liker dere den britiske kongefamilien? Hva har de gjort for oss? For Norge, eller for verden? Tar de T-banen sånn som kronprins Håkon? Nei. Jobber de face to face med vanskeligstilte narkomane og ungdom på skråplanet? Nei. Er de noe som helst ydmyke mot folket sitt? Nei. Gjør de noe særlig mye godt for verden og for England? Nei.

Skjønner ikke hvorfor mennesker liker de, Dronning Elizaneth bærer smykker verdt flere milliarder, og de hun har i skapet sitt ugjør nok også mange milliarder - er det rettferdig at hun gjør det og ikke bidrar til å redde hverken vanskeligstilte i sitt eget land eller i resten av verden når hun alene har mere penger enn 99,9 % mennesker her på jorden?

Anonymous poster hash: 48880...136

De bidrar i en lang rekke veldedige organisasjoner. Deres bidrag er med på å gi oppmerksomhet til veldig viktige saker. Se bare på Dianas engasjement mot landminer. Selvsagt kunne de gitt bort rikdommen sin og hjulpet enda flere. Men det samme gjelder oss "vanlige folk". De færreste av oss gir bort alt vi eier til de fattige, selv om vi kanskje burde det.

Anonymous poster hash: a8f91...305

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Digger William og Kate, og ikke minst gamlemor. Tror vi ser henne på tronen minst 10 år til :laugh:

Anonymous poster hash: a8f91...305

hun kommer til å gå igjen, hun tviholder jo på den tronen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun heter Catherine, ikke Kate.

Anonymous poster hash: 70ca3...61e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper hun vil få Diana som hoved navn. Ære sin mor som de mistet så tidlig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Den britiske kronarvingens kone har gjort det som er hennes primære oppgave i det forholdet hun er i, nemlig å føde barn som sikrer at dynastiet lever videre.

I det britiske kongehusets øyne så er hun ikke mer enn en rugemaskin. Eksempelvis ville hun blitt avskåret fra kongehuset dersom hun ikke ønsket barn.



Anonymous poster hash: 5c1df...b15
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den britiske kongefamilien godt, ja forsåvidt alle lands kongefamilier! Er glad på deres vegne, og synes det var fint å se hvor stolte og lykkelige de så ut da de viste frem den nyfødte :rodmer:

Men hva tror dere om navn? Jeg ser at Alice og Charlotte er tippet som de mest sannsynlige av de britiske betting-selskapene. Men neg tror nok kanskje at ett av navnene (men ikke hovednavnet) blir Diana, for å hedre Williams mor :)

Anonymous poster hash: 20b73...3dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Gratulerer. Den britiske kronarvingens kone har gjort det som er hennes primære oppgave i det forholdet hun er i, nemlig å føde barn som sikrer at dynastiet lever videre.

I det britiske kongehusets øyne så er hun ikke mer enn en rugemaskin. Eksempelvis ville hun blitt avskåret fra kongehuset dersom hun ikke ønsket barn.

Anonymous poster hash: 5c1df...b15

Ja, det er sant. Lurer på om de forventer en tredje. Nå har hun jo født med bare to års mellomrom.

---------------------

Hvis de kaller den lille prinsessen for Diana, får jeg frysninger. Av minst to grunner. Både at det ville vært flott, men også med tanke på hva som skjedde Diana og alt hun var igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvorfor noen gidder å bry seg om dette? Hvorfor liker dere den britiske kongefamilien? Hva har de gjort for oss? For Norge, eller for verden? Tar de T-banen sånn som kronprins Håkon? Nei. Jobber de face to face med vanskeligstilte narkomane og ungdom på skråplanet? Nei. Er de noe som helst ydmyke mot folket sitt? Nei. Gjør de noe særlig mye godt for verden og for England? Nei.

Skjønner ikke hvorfor mennesker liker de, Dronning Elizaneth bærer smykker verdt flere milliarder, og de hun har i skapet sitt ugjør nok også mange milliarder - er det rettferdig at hun gjør det og ikke bidrar til å redde hverken vanskeligstilte i sitt eget land eller i resten av verden når hun alene har mere penger enn 99,9 % mennesker her på jorden?

Anonymous poster hash: 48880...136

Kan jeg spørre hvorfor du bryr deg om at ande bryr seg om noe? Smykker kongefamilien har går jo i arv igjennom generasjoner. William jobber som ambulansepilot, og harry har jobbet i militære.

Anonymous poster hash: 13a17...bbf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig, de virker så flotte Kate og William, og nydelig storebror :)

Er vel ikke høye odds for at et navnene blir Diana <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

De bidrar i en lang rekke veldedige organisasjoner. Deres bidrag er med på å gi oppmerksomhet til veldig viktige saker. Se bare på Dianas engasjement mot landminer. Selvsagt kunne de gitt bort rikdommen sin og hjulpet enda flere. Men det samme gjelder oss "vanlige folk". De færreste av oss gir bort alt vi eier til de fattige, selv om vi kanskje burde det.

Anonymous poster hash: a8f91...305

Da ville vi jo bli fattige selv, ville det hjelpe noen? Hva skulle vi få beholde, synes du?

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Hun heter Catherine, ikke Kate.

Anonymous poster hash: 70ca3...61e

Jeg vet det. Men Kate er det hun kalles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er sant. Lurer på om de forventer en tredje. Nå har hun jo født med bare to års mellomrom.

---------------------

Hvis de kaller den lille prinsessen for Diana, får jeg frysninger. Av minst to grunner. Både at det ville vært flott, men også med tanke på hva som skjedde Diana og alt hun var igjennom.

Jeg synes også at navneforslaget Diana var ganske spesielt av nettopp de grunnene du nevnte.

Anonymous poster hash: 5c1df...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott hun så ut bare timer etter fødselen, jeg gikk rundt som ringeren i notre damm ett par dager etterpå ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott hun så ut bare timer etter fødselen, jeg gikk rundt som ringeren i notre damm ett par dager etterpå ;)

Hehe, på direktesendingen til bbc sa de at frisøren hennes var ankommet, så aner meg at hun er stylet med både hår og make up før hun gikk ut døren. Når hun kommer hjem til velurdressen ser hun sikkert like vaskefille ut som alle andre nybakte mødre ;)

Anonymous poster hash: c7860...0da

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jean Valjean

Jeg vet det. Men Kate er det hun kalles.

Det var før hun giftet seg. Nå kalles hun Catherine eller Hertuginnen av Cambridge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...