smalls Skrevet 2. mai 2015 #21 Skrevet 2. mai 2015 Hadde en sånn en... "Er ikke kukken min stor? si at jeg er stor, få høre hvor digg pikken min er, ikke sant jeg er stor, si at du liker den store kukken min" det ble så latterlig men jeg prøvde jo å bidra med å si "jaaajaaa.... (whatever)" "javel du har stor kuk da" haha, KLEINT.COM Jeg liker dirty talk liksom, men ikke en som trenger så mye konstant selvtillitsboost så han må hele tiden få påpekt hvor stor han er..Anonymous poster hash: 4bd75...563 Super kleint!
Gjest HarryDotter Skrevet 3. mai 2015 #22 Skrevet 3. mai 2015 Det er jo liksom ikke kleint syntes jeg da når man gjør det med den personen man digger så godt
Gjest Raindrops Skrevet 3. mai 2015 #23 Skrevet 3. mai 2015 Hadde en sånn en... "Er ikke kukken min stor? si at jeg er stor, få høre hvor digg pikken min er, ikke sant jeg er stor, si at du liker den store kukken min" det ble så latterlig men jeg prøvde jo å bidra med å si "jaaajaaa.... (whatever)" "javel du har stor kuk da" haha, KLEINT.COM Jeg liker dirty talk liksom, men ikke en som trenger så mye konstant selvtillitsboost så han må hele tiden få påpekt hvor stor han er.. Anonymous poster hash: 4bd75...563 hahahah, samme her. Han pleide i tillegg å mase om det gjorde vondt "med den store kuken hans" og jeg blir helt satt ut, han var helt gjennomsnittlig, og det må han ha visst selv, hvorfor vil han at jeg skal ligge der å fore han med løgner?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #24 Skrevet 3. mai 2015 Dirty talk høres så teit ut norsk Høres bedre ut på engelsk. Engelsk eller spansk! Aye, papi! Anonymous poster hash: 4bd75...563
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #25 Skrevet 5. mai 2015 Noen som snakker engelsk i senga da? Enig i at det høres mye bedre ut på engelsk. Men føler det blir så kleint å plutselig skulle snakke engelsk til hverandre Anonymous poster hash: 4ff19...6fe
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #26 Skrevet 5. mai 2015 Jeg er ikke så glad i dirty talk. I så fall må den komme naturlig, og ikke være av typen hvor man må gi et svar tilbake. Spontane kommentarer om at noe er digg, at man er deilig e.l. er så klart helt greit. Men, dirty talk av typen "hva har du lyst til å gjøre med kuken min nå?" får jeg bare noia av. JEG VET DA FAEN HVA JEG VIL GJØRE MED DEN, TI STILL! Hadde en eks som var glad i å spørre om hvorvidt jeg hadde tenkt på noe dirty siden sist vi så hverandre, hva jeg hadde tenkt på, hva jeg hadde fantasert om osv. Jævlig kleint når jeg ikke hadde tenkt på noe som helst, endte opp med at jeg stresset og bare fant på noe jalla. Anonymous poster hash: 8b3af...90a 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #27 Skrevet 5. mai 2015 Liker når han sier at jeg er deiligAnonymous poster hash: d69c0...541
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå