AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Jeg er en mann som trenger litt hjelp av dere kvinner til tips ang dirty talk når man har sex. Hva liker dere å høre i senga?Anonymous poster hash: 80077...78e
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Har du kjæreste som liker det? Det er vel det første du må finne ut av. Anonymous poster hash: 5eedd...f50 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Har du kjæreste som liker det? Det er vel det første du må finne ut av. Anonymous poster hash: 5eedd...f50 Har ikke kjæreste nåAnonymous poster hash: 80077...78e
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Kom'an kom'an, ri på staken, kom'an igjen, ri no. Få kjenne på den våte fitta di, ri på staken, kom'an Anonymous poster hash: 19203...170
Gjest Eurodice Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 Kom'an kom'an, ri på staken, kom'an igjen, ri no. Få kjenne på den våte fitta di, ri på staken, kom'an Anonymous poster hash: 19203...170 Det var virkelig opphissende, du 10
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 Det var virkelig opphissende, du Anonymous poster hash: 19203...170 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #7 Skrevet 2. mai 2015 Kom'an kom'an, ri på staken, kom'an igjen, ri no. Få kjenne på den våte fitta di, ri på staken, kom'an Anonymous poster hash: 19203...170 Hahah fader nei da hadde jeg avslutta samleiet med EN GANG! Som du fikk svar på, så må du jo først finne ut om hun du har sex med liker det. Dirty talk er VIRKELIG ikke for alle, selvom mange gikk å så Fifty shades of grey liksom....... Man har gjerne sex sammen en del ganger før man begynner å våge seg ut på dirty talken, for da har man kartlagt litt mere hvordan type sex hun liker og hvordan type personlighet hun har (om hun er en frekk badgirl eller om hun er en average vanlig kvinne som foretrekker å bli sett på som en kvinne og ikke et dyr) Anonymous poster hash: 4bd75...563 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #8 Skrevet 2. mai 2015 Jeg er en mann som trenger litt hjelp av dere kvinner til tips ang dirty talk når man har sex. Hva liker dere å høre i senga?Anonymous poster hash: 80077...78e Dirty talk: Tosk, idiot, dumming.. Anonymous poster hash: 273a8...b3b 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #9 Skrevet 2. mai 2015 Jeg liker ting som "åå du er så deilig, åh ja du kan ri! shit jeg elsker puppene dine, liker du dette? kom igjen hyl for meg, fitta di passer perfekt til meg, så deilig fitta di er, har du lyst på mer? vis meg at du har lyst på mer, kom igjen snu deg rundt så jeg får sett den herlige rumpa di, hehehe shit du er vill jeg elsker å ha sex med deg!" osv Anonymous poster hash: 4bd75...563
Gjest Raindrops Skrevet 2. mai 2015 #10 Skrevet 2. mai 2015 (endret) Jeg liker ting som "åå du er så deilig, åh ja du kan ri! shit jeg elsker puppene dine, liker du dette? kom igjen hyl for meg, fitta di passer perfekt til meg, så deilig fitta di er, har du lyst på mer? vis meg at du har lyst på mer, kom igjen snu deg rundt så jeg får sett den herlige rumpa di, hehehe shit du er vill jeg elsker å ha sex med deg!" osv Anonymous poster hash: 4bd75...563 Jeg elsker å lese dirty-talk, flaut uansett Endret 2. mai 2015 av Raindrops 4
Gjest requiem Skrevet 2. mai 2015 #11 Skrevet 2. mai 2015 Regel nummer én (og egentlig den enste, når jeg tenker meg om) Ikke si noe du føler deg ukomfortabel med å si. Det blir, uten unntak, kleint. Mannen min dirtytalker ofte i senga, og han får det til å bli dødssexy. I tillegg er han nordlending, og som den dialektfetisjisten jeg er gir bare dét ekstra tenning.
avida30 Skrevet 2. mai 2015 #12 Skrevet 2. mai 2015 Enig med nordlending dialekta, de er på en måte unnskyldt for å snakke litt stygt og dirty. Med søring dialekt er dirty talk bare superklein turnoff men nordlendingene får det til å høres litt tøft og sexy ut!
Gjest Honeyblossom Skrevet 2. mai 2015 #13 Skrevet 2. mai 2015 Jeg liker ikke dirty talk. Syns det blir altfor kleint. Syns det er kleint bare å lese det folk skriver her at de liker å høre i senga.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #15 Skrevet 2. mai 2015 Er du en skitten pike? Jeg tror du er en skitten pike, kom hit så skal jeg vise deg, åååh du liker å kjenne kuk gjør du ikke? Gjør du ikke? mmmm si navnet mitt si navnet mitt, si at kuken min er stor, si det Anonymous poster hash: 02500...799
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #16 Skrevet 2. mai 2015 Mitt råd er å vurdere respons etter første kommentar du kommer med, men start med: - Du er så sexy, vet du det...? (eventuelt gi et komplement en kroppsdel du liker) Ikke alle kvinnfolk klarer frekke kommentarer. Selv er jeg veldig åpen seksuelt, men ting som "oh, ja...ri staken min" hadde jeg enten fått latterkrampe av eller avsluttet samleie med. Stønning (ikke overdrevet) og små kommentarer på kropp, følelser o.l. liker jeg. Om vi driver med litt mer leking enn vanlig sex passer det bra med slike "drøye" kommentarer. Men ikke starten av et forhold. Anonymous poster hash: d39ac...0d3 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #17 Skrevet 2. mai 2015 Hahah fader nei da hadde jeg avslutta samleiet med EN GANG! Anonymous poster hash: 4bd75...563 Kom'an, slutt og tull, kom'an du liker det Anonymous poster hash: 19203...170
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #18 Skrevet 2. mai 2015 Liker når han sier hvor deilig det er, hva som er deilig. Og hva han vil gjøre med meg osv. Anonymous poster hash: 92002...3ff 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #19 Skrevet 2. mai 2015 Er du en skitten pike? Jeg tror du er en skitten pike, kom hit så skal jeg vise deg, åååh du liker å kjenne kuk gjør du ikke? Gjør du ikke? mmmm si navnet mitt si navnet mitt, si at kuken min er stor, si det Anonymous poster hash: 02500...799 Hadde en sånn en... "Er ikke kukken min stor? si at jeg er stor, få høre hvor digg pikken min er, ikke sant jeg er stor, si at du liker den store kukken min" det ble så latterlig men jeg prøvde jo å bidra med å si "jaaajaaa.... (whatever)" "javel du har stor kuk da" haha, KLEINT.COM Jeg liker dirty talk liksom, men ikke en som trenger så mye konstant selvtillitsboost så han må hele tiden få påpekt hvor stor han er.. Anonymous poster hash: 4bd75...563 1
smalls Skrevet 2. mai 2015 #20 Skrevet 2. mai 2015 Dirty talk høres så teit ut norsk Høres bedre ut på engelsk. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå