Gå til innhold

"Øhhh, kjenner jeg deg?"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Facebook er ikke stede for å finne seg ny dame, det er ekstremt få tilfeller hvor dette fungerer! Skaff deg tinder, så kan du heller kontakte noen som ønsker å bli kontaktet av deg!

Facebook er en arena for å holde kontakten med folk man kjenner i det virkelige liv. Svært få er interessert i å bli kontaktet av folk fordi noen syns de er heite på profilbildet sitt.. Jeg snakker aldri med folk som kontakter meg på den måten via facebook.. Jeg tenker litt at de må være tapere som bruker tiden sin på å se gjennom andres folks profiler..

Var som sagt en profil jeg oppdaget ved en tilfeldighet.

Anonymous poster hash: 40f87...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hm. Det er ikke pent gjort å sende printscreen av private meldinger.

Hva er ikke pent med det? Skriver man melding til folk så kan man ikke forvente at ingen andre ser det

Anonymous poster hash: 378e3...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet ikke hun du kontaktet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er ikke pent med det?

Dette forstår du nok godt hvis du tenker deg om.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ble litt betatt av ei jente jeg snublet over ved en tilfeldighet på Facebook. Gikk ikke an å sende melding til henne, så jeg måtte legge henne til som venn først. Så fikk jeg melding fra henne. "Øhhh, kjenner jeg deg?"

"Ikke foreløpig, men vi kan jo bli kjent"

"Dream on"

Følte meg litt dum da, kanskje litt teit å bruke Facebook som sjekkearena, men visste ikke hvordan jeg ellers skulle komme i kontakt med henne. Håper uansett ikke den innstillingen er utbredt også utenfor Facebook, for det blir jo vanskelig å møte folk om man bare vil snakke med de man kjenner fra før.

Anonymous poster hash: 263ab...8d8

you got #Shittested ....

Anonymous poster hash: be618...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette forstår du nok godt hvis du tenker deg om. Anonymous poster hash: 40f87...5cd

Nei. Deler aldri med andre om en venn skriver om problemer til meg i fortolighet,men det er jo noe helt annet. Kanskje du bør tenke deg om :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pheel

Hadde svart noe a la det samme. FB er ikke en datingside der man bare skal legge til vilt fremmede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fb er ikke en datingside...med en sånn melding føyer du deg inn i rekken med "hello, your profile picture is beautiful, maybe we can be friends"-meldinger alle jenter får fra det som sikkert er 50% sleske fyrer fra andre land (basert på språk/profilbilder) og reklamebots.

Anonymous poster hash: b43d9...dee
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke hvorfor nordmenn tar facebook så dødsens alvorlig.Hun svarte deg ganske frekt ts. De fleste oppfører seg vel ikke slik.

Anonymous poster hash: 72255...040
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På facebook legger jeg aldri til folk jeg ikke allerede kjenner. Facebook er alt for utrygt siden man bruker sitt ekte navn osv. Ligger for mye informasjon der rett og slett. Men hadde det vært på en nettside med et fiktivt navn derimot så hadde det blitt noe annet.

Anonymous poster hash: 2e7f7...f96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min erfaring er at de som skriver til fremmede på Facebook skriver en masseprodusert melding til 10 stk samme dag. Har ikke telling på hvor mange sånne meldinger jeg har fått opp gjennom og har alltid følt meg lite spesiell da og ikke giddi å svart (ville dog aldri svart frekt, ufordragelig dame du kontaktet). Så mulig hun tenkte du var en player som kastet ut et tilfeldig garn bare.

Anonymous poster hash: b1347...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger aldri til folk jeg ikke kjenner, så jeg har full forståelse for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun var litt frekk, altså jeg skjønner jo greia med å ikke ville bli fb- venn med folk man ikke kjenner, men samtidig er det jo ganske uskyldig og det er verdt å prøve.

Jeg gjorde noe lignende, jeg fant min kjæreste med å følge han på instagram :P det var jo basert på bilder, men vi fikk kontakt. Jeg visste hvem han var fra før, men likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mythic

Ja, hun svarte frekt, men det er ikke så veldig mange som legger til fullstendig ukjente på facebook, da. Jeg sletter alltid forespørsler fra folk jeg ikke vet hvem er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jenta var utrolig fin på profilbildet så er sjansen stor for at hun ikke ser like fin ut i virkeligheten. Selv øyefarge kan være redigert på profilbilder.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og man lurer fremdeles hvordan Nordmenn egentlig treffer hverandre..............

Anonymous poster hash: c4c71...cea
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Og man lurer fremdeles hvordan Nordmenn egentlig treffer hverandre..............

Det er f.eks en app som heter Tinder og så har man andre datingsider på internett :) Og når jeg er på arrangementer der folk skal bli kjent er det også vanlig at man liksom skal oppgi om man er singel eller ikke. Da har single sjansen til å treffe hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er f.eks en app som heter Tinder og så har man andre datingsider på internett :) Og når jeg er på arrangementer der folk skal bli kjent er det også vanlig at man liksom skal oppgi om man er singel eller ikke. Da har single sjansen til å treffe hverandre :)

Vel sjekking eller ikke, det er særlig vanskelig og blir kjent med en Nordmann. Bare det å si hei er vanskelig her i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tinder er da den nye facebook, for å vise sitt vakre ytre og bygge sitt ego!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

you got #Shittested ....

Anonymous poster hash: be618...61e

Tror du? Så hun er egentlig interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...