AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Del Skrevet 2. mai 2015 Ble litt betatt av ei jente jeg snublet over ved en tilfeldighet på Facebook. Gikk ikke an å sende melding til henne, så jeg måtte legge henne til som venn først. Så fikk jeg melding fra henne. "Øhhh, kjenner jeg deg?" "Ikke foreløpig, men vi kan jo bli kjent" "Dream on" Følte meg litt dum da, kanskje litt teit å bruke Facebook som sjekkearena, men visste ikke hvordan jeg ellers skulle komme i kontakt med henne. Håper uansett ikke den innstillingen er utbredt også utenfor Facebook, for det blir jo vanskelig å møte folk om man bare vil snakke med de man kjenner fra før. Anonymous poster hash: 263ab...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #2 Del Skrevet 2. mai 2015 Ble litt betatt av ei jente jeg snublet over ved en tilfeldighet på Facebook. Gikk ikke an å sende melding til henne, så jeg måtte legge henne til som venn først. Så fikk jeg melding fra henne. "Øhhh, kjenner jeg deg?" "Ikke foreløpig, men vi kan jo bli kjent" "Dream on" Følte meg litt dum da, kanskje litt teit å bruke Facebook som sjekkearena, men visste ikke hvordan jeg ellers skulle komme i kontakt med henne. Håper uansett ikke den innstillingen er utbredt også utenfor Facebook, for det blir jo vanskelig å møte folk om man bare vil snakke med de man kjenner fra før. Anonymous poster hash: 263ab...8d8 ???Anonymous poster hash: ae43f...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Del Skrevet 2. mai 2015 Skrev hun seriøst dream on? Høres ut som du slapp unna en kule der ass gutten min. Anonymous poster hash: 422d6...3e4 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #4 Del Skrevet 2. mai 2015 Du hadde ikke møtt henne i virkeligheten? Du likte henne bare basert på profilen? Kommentaren hennes var stygg, men jeg må si jeg hadde blitt veeeeldig skeptisk til at en helt tilfeldig person added meg på facebook fordi han ville bli "bedre kjent". Dessverre er det slik at man må være forsiktig, for man vet aldri om det er en gærning som har tatt kontakt. Det er mulig man går glipp av noen forhold eller vennskap, men forhåpentligvis går man også glipp av de få som trakasserer og voldtar. Anonymous poster hash: 9f251...2eb 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caress Skrevet 2. mai 2015 #5 Del Skrevet 2. mai 2015 Hadde stusset selv om en random hadde addet meg og skrevet "Ikke enda, men vi kan jo bli kjent." Du burde forklare litt mer hvorfor du egentlig la henne til. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #6 Del Skrevet 2. mai 2015 Jeg har også fått venneforespørsel av fremmede, jeg blokkerer de i lynet Anonymous poster hash: 30781...cef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #7 Del Skrevet 2. mai 2015 Da jeg kun hadde profilbilde av meg og ikke av både meg og samboer fikk jeg også mange forespørsler på Facebook fra gutter og menn. Sendte alltid mld med "kjenner jeg deg?" men fikk aldri svar fra noen Så la dem da ikke til. Anonymous poster hash: 378e3...37a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #8 Del Skrevet 2. mai 2015 Skrev hun seriøst dream on? Ja, hun følte tydeligvis at jeg var en stalker siden jeg sendte henne venneforespørsel uten å kjenne henne. Anonymous poster hash: 40f87...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #9 Del Skrevet 2. mai 2015 Det du burde ha gjort var å sende et bilde av din penis eller nakenbilde. Alltid slager det. Anonymous poster hash: 4dc5d...fa8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #10 Del Skrevet 2. mai 2015 Hadde du forklart det du skriver her, om hvorfor du la hu til, så ville jeg i hennes sko KANSKJE vurdert å legge deg til. Men med det svaret du gav, spente du nok bein på deg sjøl. Jeg og ville nok sagt "dream on" eller noe i den duren, men vil påstå at jeg er ei ganske grei og snill jente fordetom;) Anonymous poster hash: b7ee4...7e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #11 Del Skrevet 2. mai 2015 Du hadde ikke møtt henne i virkeligheten? Du likte henne bare basert på profilen? Ja. Det var bortimot det vakreste ansiktet jeg har sett, så måtte bare Anonymous poster hash: 40f87...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #12 Del Skrevet 2. mai 2015 Jeg bare sletter forespørsler fra folk jeg ikke kjenner. Bruk heller datesider hvis du skal finne flørterAnonymous poster hash: 172fe...9d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #13 Del Skrevet 2. mai 2015 Det du burde ha gjort var å sende et bilde av din penis eller nakenbilde. Alltid slager det. Anonymous poster hash: 4dc5d...fa8 Glemte du ironiflagget? Anonymous poster hash: b6b83...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #14 Del Skrevet 2. mai 2015 Glemte du ironiflagget? Anonymous poster hash: b6b83...8df Anonymous poster hash: 4dc5d...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 2. mai 2015 #15 Del Skrevet 2. mai 2015 Dersom fremmede legger meg til så svarer jeg så og si ALDRI på melding dersom de ikke skriver hvorfor de skriver til meg. Får jeg en melding hvor det bare står "Hei!" eller lignende kan du glemme å få svar. Mest sannsynlig blir du slettet etter noen dager. Kommer det flere mld ala den første eller noe mer shady så blir du blokkert ASAP! Dersom du faktisk vil noe eller har en grunn for å sende meg mld så skriver man gjerne noe ala: "Hei! La deg til som venn for at meldingen ikke skulle havne under annet. Håper det er ok Jeg kontakter deg fordi blablabla *finn på noe lurt* Mvh Navn Navnesen." Da får du svar. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #16 Del Skrevet 2. mai 2015 Dersom fremmede legger meg til så svarer jeg så og si ALDRI på melding dersom de ikke skriver hvorfor de skriver til meg. Får jeg en melding hvor det bare står "Hei!" eller lignende kan du glemme å få svar. Mest sannsynlig blir du slettet etter noen dager. Kommer det flere mld ala den første eller noe mer shady så blir du blokkert ASAP! Dersom du faktisk vil noe eller har en grunn for å sende meg mld så skriver man gjerne noe ala: "Hei! La deg til som venn for at meldingen ikke skulle havne under annet. Håper det er ok Jeg kontakter deg fordi blablabla *finn på noe lurt* Mvh Navn Navnesen." Da får du svar. Ikke hvis de skriver at de la deg til fordi de likte bildet ditt? Anonymous poster hash: 40f87...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 2. mai 2015 #17 Del Skrevet 2. mai 2015 Ikke hvis de skriver at de la deg til fordi de likte bildet ditt? Anonymous poster hash: 40f87...5cd Hehe poeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #18 Del Skrevet 2. mai 2015 Dersom fremmede legger meg til så svarer jeg så og si ALDRI på melding dersom de ikke skriver hvorfor de skriver til meg. Får jeg en melding hvor det bare står "Hei!" eller lignende kan du glemme å få svar. Mest sannsynlig blir du slettet etter noen dager. Kommer det flere mld ala den første eller noe mer shady så blir du blokkert ASAP! Dersom du faktisk vil noe eller har en grunn for å sende meg mld så skriver man gjerne noe ala: "Hei! La deg til som venn for at meldingen ikke skulle havne under annet. Håper det er ok Jeg kontakter deg fordi blablabla *finn på noe lurt* Mvh Navn Navnesen." Da får du svar. HAHA, nå kom jeg på noe sykt når du skreiv dette. En kollega av eksen min la meg til på Facebook og skreiv at han synes jeg var så utrolig vakker og at han var blitt forelsket i meg og var innom profilen min hver dag så nå måtte han legge meg til, men at jeg IKKE MÅTTE si noe til eksen min. Det var utrolig viktig. Første jeg gjør er selvsagt å si fra til eksen min. Vi har et svært anspent "forhold" fra før etter et ganske stygt brudd, men etter jeg hadde sendt han printscreen så synes han selv også at dette var litt i overkant stalker-ish, så han tok seg en prat med han Hahah! Anonymous poster hash: 378e3...37a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #19 Del Skrevet 2. mai 2015 HAHA, nå kom jeg på noe sykt når du skreiv dette. En kollega av eksen min la meg til på Facebook og skreiv at han synes jeg var så utrolig vakker og at han var blitt forelsket i meg og var innom profilen min hver dag så nå måtte han legge meg til, men at jeg IKKE MÅTTE si noe til eksen min. Det var utrolig viktig. Første jeg gjør er selvsagt å si fra til eksen min. Vi har et svært anspent "forhold" fra før etter et ganske stygt brudd, men etter jeg hadde sendt han printscreen så synes han selv også at dette var litt i overkant stalker-ish, så han tok seg en prat med han Hahah! Anonymous poster hash: 378e3...37a Hm. Det er ikke pent gjort å sende printscreen av private meldinger. Anonymous poster hash: 40f87...5cd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 2. mai 2015 #20 Del Skrevet 2. mai 2015 Facebook er ikke stede for å finne seg ny dame, det er ekstremt få tilfeller hvor dette fungerer! Skaff deg tinder, så kan du heller kontakte noen som ønsker å bli kontaktet av deg! Facebook er en arena for å holde kontakten med folk man kjenner i det virkelige liv. Svært få er interessert i å bli kontaktet av folk fordi noen syns de er heite på profilbildet sitt.. Jeg snakker aldri med folk som kontakter meg på den måten via facebook.. Jeg tenker litt at de må være tapere som bruker tiden sin på å se gjennom andres folks profiler.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå