Gå til innhold

Må bli syk...


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke på dette som selvskading. Jeg vil bare bli syk denne ene gangen når disse menneskene skal ha reunion med partnere.



Anonymous poster hash: 411db...053
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et krisesenter eller politiet er nok et bedre valg, hvis du har det sånn.

Skrevet (endret)

Hvorfor ikke bare si sannheten? At du vil ikke? Du kan ikke bli tvunget til noe du ikke vil ;D Ditt liv!

Endret av Kili
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et krisesenter eller politiet er nok et bedre valg, hvis du har det sånn.

Er det ikke vanlig at det er jævlig problematisk å delta i sosiale sammenkomster av og til?

Virker overdrevent å måtte dra til et krisesenter.

Jeg kjenner meg svært godt igjen i ts sin problemstilling.

Anonymous poster hash: 21080...37e

  • Liker 1
Skrevet

Kjære Ts

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen

Yvonne (mod)

  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...