AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #21 Skrevet 30. april 2015 Ser ikke på dette som selvskading. Jeg vil bare bli syk denne ene gangen når disse menneskene skal ha reunion med partnere. Anonymous poster hash: 411db...053
PPM Skrevet 30. april 2015 #22 Skrevet 30. april 2015 Et krisesenter eller politiet er nok et bedre valg, hvis du har det sånn.
Gjest Kili Skrevet 30. april 2015 #23 Skrevet 30. april 2015 (endret) Hvorfor ikke bare si sannheten? At du vil ikke? Du kan ikke bli tvunget til noe du ikke vil ;D Ditt liv! Endret 30. april 2015 av Kili 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #24 Skrevet 30. april 2015 Et krisesenter eller politiet er nok et bedre valg, hvis du har det sånn. Er det ikke vanlig at det er jævlig problematisk å delta i sosiale sammenkomster av og til? Virker overdrevent å måtte dra til et krisesenter. Jeg kjenner meg svært godt igjen i ts sin problemstilling. Anonymous poster hash: 21080...37e 1
Anglofil Skrevet 30. april 2015 #25 Skrevet 30. april 2015 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Yvonne (mod) 1
Fremhevede innlegg