Gå til innhold

Må bli syk...


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå dere KGfolk, trenger jeg hjelp.

Jeg er innvitert i en selskapelighet jeg absolutt ikke orker å gå i. Dette er en happening som min mann veldig gjerne vil at jeg skal bli med på, men jeg orker rett og slett ikke. Blir for mye å forklare her, men jeg har en god god grunn til å ville unngå disse menneskene, samtidig som han har en god god grunn til å ville møte dem-og selvsagt vil han ha meg med.

Så jeg må bli syk raskt. Jeg tenkte selvasgt på omgangsyke, for den har jeg ikke hatt dette året tiltross for at både mann og barn har ligget ila de siste to uker.

Jeg klarer ikke å feike oppkast så det må være reellt helst med diare.

Jeg vil ikke pådra meg en matforgiftning med bedervet mat. Men kan noen komme med gode tips her.



Anonymous poster hash: 411db...053
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Voksent, virkelig voksent...

Anonymous poster hash: 87464...0e7

  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Avføringstabletter. :)

Takk!!!

Voksent, virkelig voksent...

Anonymous poster hash: 87464...0e7

DU kjenner ikke bakgrunnen. Så klapp igjen, svar på sprsm. eller for alltid ti stille.

Anonymous poster hash: 411db...053

AnonymBruker
Skrevet

Husk bare at avføringstabletter må tas 24 timer før...



Anonymous poster hash: e4bf3...1cf
Skrevet (endret)

Sett på springen (så han ikke hører at det ikke kommer lyder), spray badet full i parfyme (så han tror at du prøver å dekke over lukt) og si at du har fått diaré.

Unødvendig å ta avføringstabletter. Han skal vel ikke se bevis, regner jeg med... Mye kjekkere å være hjemme alene uten å være dårlig :)

Endret av Jade
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til! Forstår deg godt.

For min del blir det godtatt å ikke møte opp grunnet det kan føre til skikkelig ille angstreaksjoner, så "heldigvis" slipper jeg å fake omgangssyken.



Anonymous poster hash: 21080...37e
AnonymBruker
Skrevet

Dette er så fælt at jeg vil heller være ordentlig syk.



Anonymous poster hash: 411db...053
AnonymBruker
Skrevet

Nå dere KGfolk, trenger jeg hjelp.Jeg er innvitert i en selskapelighet jeg absolutt ikke orker å gå i. Dette er en happening som min mann veldig gjerne vil at jeg skal bli med på, men jeg orker rett og slett ikke. Blir for mye å forklare her, men jeg har en god god grunn til å ville unngå disse menneskene, samtidig som han har en god god grunn til å ville møte dem-og selvsagt vil han ha meg med.Så jeg må bli syk raskt. Jeg tenkte selvasgt på

omgangsyke, for den har jeg ikke hatt dette året tiltross for at både

mann og barn har ligget ila de siste to uker.Jeg klarer ikke å feike

oppkast så det må være reellt helst med diare.Jeg vil ikke pådra

meg en matforgiftning med bedervet mat. Men kan noen komme

med gode tips her. Anonymous poster hash: [acronym="Full

hash: 411dbccc419fba6358e5da6da656f053"] 411db...053 [/

acronym]

Alvorlig talt, Gå og skam deg!

Å ønske deg syk, hva slags materiale er du laget av?

Anonymous poster hash: 72ad1...06b

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Migrene? Bare si du ikke føler deg i form? Eller...bare si at du ikke vil.



Anonymous poster hash: a447c...176
AnonymBruker
Skrevet

Du kan da vel bare si du spyr og driter på deg, gubben din sjekker da vel ikke doskåla!?



Anonymous poster hash: 81663...fab
Skrevet

Dette er så fælt at jeg vil heller være ordentlig syk.

Anonymous poster hash: 411db...053

Har ikke din samboer forståelse ovenfor dette om det er så fælt for deg og lar deg bli igjen hjemme?

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke din samboer forståelse ovenfor dette om det er så fælt for deg og lar deg bli igjen hjemme?

Min mann er totalt blokket for mine følelser. Jeg har det så vondt nå og orker ikke å sitte å være hyggelig med hans venner fra barndommen. De som mobbet meg og sa jeg var stygg og tjukk. Jeg klarer ikke lyve om at jeg er syk, så jeg må være fysisk syk for at dette skal gå.

Han sier at de ikke mente det, at de sikkert aldri tenkte at det gjorde så vondt. Hadde jeg visst at de var barndomsvenner av ham hadde vi nok aldri blitt sammen jeg og han.

Anonymous poster hash: 411db...053

Skrevet

Om han ikke bryr seg om dine følelser så burde du kanskje vurdere å finne en annen mann enn å gjøre deg selv syk!

Skrevet

Din mann er en idiot. Beklager det. Håper du klarer å si til ham at dette gidder du ikke. Det er da virkelig ditt valg.

  • Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet

Min mann er totalt blokket for mine følelser. Jeg har det så vondt nå og orker ikke å sitte å være hyggelig med hans venner fra barndommen. De som mobbet meg og sa jeg var stygg og tjukk. Jeg klarer ikke lyve om at jeg er syk, så jeg må være fysisk syk for at dette skal gå.Han sier at de ikke mente det, at de sikkert aldri tenkte at det gjorde så vondt. Hadde jeg visst at de var barndomsvenner av ham hadde vi nok aldri blitt sammen jeg og han. Anonymous poster hash: 411db...053

Hvorfor gidder du å være sammen med en mann som ikke respekterer deg?

Det burde faktisk være nok å si: jeg har ikke lyst å gå.

Skrevet

Min mann er totalt blokket for mine følelser. Jeg har det så vondt nå og orker ikke å sitte å være hyggelig med hans venner fra barndommen. De som mobbet meg og sa jeg var stygg og tjukk. Jeg klarer ikke lyve om at jeg er syk, så jeg må være fysisk syk for at dette skal gå.

Han sier at de ikke mente det, at de sikkert aldri tenkte at det gjorde så vondt. Hadde jeg visst at de var barndomsvenner av ham hadde vi nok aldri blitt sammen jeg og han.

Anonymous poster hash: 411db...053

Så selvskading er utveien mener du? Gjør du ofte slike ting?

  • Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...