Gå til innhold

offentlige sexlyder ut av vindu

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Stemplet

Når man ikke kjenner folk personlig og veldig godt, blir det til at stønnende par i borettslaget/blokken/bygården/naboen tenker om en: "der er hun/han som stønner sånn og har sex helel tiden".

Dermed blir stempelet "stønne-paret" hengende ved dere, for det er hva folk forbinder dere med (som ikke kjenner dere).

Akkurat som Newman i Seinfeldt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir definitivt IKKE kåt av å høre stønning og hyl fra ukjente. Skjer det en gang eller to - OK - men opptil flere ganger i uka - nei takk! Synes ikke det er greit å få ukjentes sexliv inn i sta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var ikke helt grei nei, :oops: :oops: men ta det med et smil og kanskje de er misunnelige.

Om de sier det en gang til så får du si" jammen jeg har i alle fall et sexliv jeg er stolt av jeg" :P:P

Drit i ham. :tunge1::tunge1:

Har hatt et par brølere selv oppigjennom årene. :ler::):hoho::wink: :-) 8) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hei!

I dag traff jeg endel naboer ute i bygården der jeg bor, deriblant vaktmesteren.  Han ba meg, foran alle de andre, om å lukke vinduet på soverommet mitt, sånn at hele blokken skulle slippe å høre alle sexlydene til meg og sambo.......... :oops:  :oops:  :oops:  :cry:  

Jeg er DØDSFLAU!  Vet ikke hva jeg skal gjøre.  Vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette (rent bortsett fra å lukke vinduet og aldri lage en lyd mer)

Noen råd?  Noen som har opplevd lignende?

Jeg har mest lyst å låse meg inni leiligheten og aldri gå ut mer......

Hilsen flau jente25

han vaktmesteren der manler noe. Takt og tone. han kunne sagt det til deg på en diskre måte.

har han plager med dere da? har noen klaget, så er det ike rett og vanlig at vaktmester går rundt med verbale klager i andres påhør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..."offentlige sexlyder"...

...lurer litt på hva som skiller offentlige og private sex-lyder som høres gjennom et åpent vindu? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det burde jo da definitivt være ett punkt i noen retningslinjer ett sted da, som sier klart ifra at man IKKE skal ha sex med lyder dersom det er varmt ute, man bor i en av de laveste etg og vinduet må stå åpent!!

ærlig talt, jeg har hatt sex i blokk jeg!! med vinduet oppe og alt!!

Jeg har hørt naboene i etg over ha sex også jeg, ved rytmisk dunking fra senga!! :ler:

lyder som kan være fra sex har jeg også hørt.

Dersom man virkelig har seg så høylydt og så mange ganger hver dag at naboene virkelig skjemmes av det, så bør det taes opp med vedkommende på en seriøs måte og det inkluderer ikke tilfeldige naboer som tilskuere!!

har dere noe borettslag så ville jeg muligens forhørt meg der om det har kommet klager og rette en klage mot denne vaktmesteren som ikke eier takt og tone eller vanlig sosial oppførsel!!

Om noen i det hele tatt, bortsett fra vaktmesteren selv, har hørt noe, så glemmes det igjen! har man ett eget liv, så er slike bagateller ingenting å leve på. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det burde jo da definitivt være ett punkt i noen retningslinjer ett sted da, som sier klart ifra at man IKKE skal ha sex med lyder dersom det er varmt ute, man bor i en av de laveste etg og vinduet må stå åpent!!  

Man kan eventuelt få noen kommunale representanter til å befinne seg på utsiden og i naboleiligheter og foreta støymålinger, slik at vi får satt en grense for hvor mange decibel man kan elske i (i tillegg til meter pr. sekund).

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på det bildet, som vippet ut og inn på veggen i mitt rom, når min eldre bror hadde kjæresten på besøk i naborommet...

...en lite konstruktiv erfaring for en 14-15-åring, med hormoner i vill flyt rundt i kroppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Flere og flere naboer samlet seg foran huset deres i et forsøk på å finne ut hvor lydene kom fra" :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...