AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Del Skrevet 30. april 2015 Jeg jobber i en bedrift som har betalt lunsj. Dvs 7.5 times arbeidsdag. Vi har en leder som kronisk legger felles avdelingsmøte annenhver uke i 2 timer. Disse blir lagt fra 11-13 stort sett... Leder synes ikke noe om at det spises i møtet og vi får heller ikke mat på møtet. Kantina er typisk åpen fra 11-12.... Er dette lov? I mitt tidligere ansattforhold fikk vi i det minste mat om vi måtte på "lunsjmøter".... Lunsj har man i 30 min enten fra 11:00 eller 11:30 Anonymous poster hash: 6fd61...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #2 Del Skrevet 30. april 2015 Jeg har betalt lunsj og får da betalt for 8 timer? Hadde tatt med matpakke og gitt f i sure blikk fra sjefen! Anonymous poster hash: d6d35...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. april 2015 #3 Del Skrevet 30. april 2015 Jeg jobber i en bedrift som har betalt lunsj. Dvs 7.5 times arbeidsdag. Vi har en leder som kronisk legger felles avdelingsmøte annenhver uke i 2 timer. Disse blir lagt fra 11-13 stort sett... Leder synes ikke noe om at det spises i møtet og vi får heller ikke mat på møtet. Kantina er typisk åpen fra 11-12.... Er dette lov? I mitt tidligere ansattforhold fikk vi i det minste mat om vi måtte på "lunsjmøter".... Lunsj har man i 30 min enten fra 11:00 eller 11:30 Anonymous poster hash: 6fd61...5dc Mener du at du ikke har betalt lunsj? Eller mener du egentlig at du har 8 timers arbeidsdag? Personlig ville jeg gitt blanke i og spist under møtet. Hos oss har vi egentlig en regel om at man ikke skal ta pause etter kl 16 (jobber deltid i butikk). Jeg kommer som regel rett fra studiene og hvis jeg f.eks begynner kl 14 nekter jeg å ta pause etter halvannen time på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 30. april 2015 #4 Del Skrevet 30. april 2015 Spis før møtet da og ta med matpakke. Man behøver ikke å gå i kantinen. Pausen er betalt uansett. Så det er ikke krav på sammenhengende pause (selv om dette skal prøves mesteparten av dagene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå