Gå til innhold

Pattaya

Shagya

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne høre fra noen som har vært i Pattaya (ikke bare de som har hørt rykter) og kan fortelle litt om hvordan de opplevde stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært i Pattay. 1/3 av alle som reiser til Thailand har vært innom Pattaya.

Detter er ikke stedet du reiser hvis du ønkser å oppleve det ekte og genuine.

Det er en badeby med mange barer og restauranter samt par fornøyelsessteder. Mye av livet der dreier seg om natteliv. Når det gjelder barer og bargirls er dette mest konsentrert rundt soy 2,7,8, soy jodsak,

soy jamato og walkingstreet, samt gay område i pattayaland 1 og 2.

Selv om det er mye prostitusjon i Pattaya har nokk stedet dårligre rykte enn det fortener. Stedet har mye pga. dette dårlige renome' tiltrukket seg en spesiell kundegruppe av ensomme menn som søker en å være sammen med. En skal være klarover at Thai kvinner og menn som jobber i barer ikke oppfatter seg som prostituerte. Om de blir med en person hjemer dette frivillig.

Når det gjelder prostitusjon i Thailand står turistene kunn for 5%(kilde lonelyplanet), retsen er internt i landet. Dette skjer på steder du og jeg ikke ville se eller merke.

Når det gjelder prostitusjon med mindreårige er dette noe jeg aldrig har sett i Pattaya, jeg kjenner heller ikke noen som har sett noe til dette(heldigvis).

Er du ute etter fest og morro så er dette stedet for deg, ønsker du det ekte Thailand så reis til andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppleve Thai+ glem patthaia. dette har ikke noe med Thai å gøre.

Men nå ville jo Melpomene til pattaya da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pattaya er pedofiles paradis- jeg hadde aldri satte mine ben der med mindre du liker å se svette, feite hvite europeere kjøpe småjenter- og gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Myumi

Hvor har du fått det fra at Pattaya er de pedofiles hovedstad?

Du forteller selv at du aldri har vært der, muligens du kenner noe pedofile som har vært der og kan bekrefte dine påstander?

Jeg kenner folk som har vært der 10-20 ganger uten noen gang sett eller merket noe til det du nå hevder å vite.

Burde du ikke heller holde kjeft enn å utale deg om ting du ikke har greie på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...