Gå til innhold

Bråkete unger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syntes ikke det virker som at du er noe bedre selv.

---

Jeg tåler lyd fra unger om de ler og har det moro men hvis de skriker så høyt de kan og bare sutrer da er det som om noen drar isopor langs en tavle.

Man kaller ikke andre for møkkaunger, punktum! Det sier mye om en person.

Anonymous poster hash: 8b171...e03

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

og akkurat hva sier det om den personen?

Selv tenker jeg at dine kommentarer vitner om en ekstremt sensitiv person, en som ikke klarer å skille ut ting som er satt på spissen. men hei, det tolket jeg utifra to kommentarer og er sikkert langt ifra hvordan du egentlig er.

Jeg har nulltoleranse for bråk fra unger. Jeg er fullstendig klar over at barn bråker mer enn voksne, men jeg får ikke automatisk mer tålmodighet og utholdenhet bare fordi jeg vet at "sånn er det og det må vi bare akseptere".

Anonymous poster hash: a96d3...c08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

og akkurat hva sier det om den personen?

Selv tenker jeg at dine kommentarer vitner om en ekstremt sensitiv person, en som ikke klarer å skille ut ting som er satt på spissen. men hei, det tolket jeg utifra to kommentarer og er sikkert langt ifra hvordan du egentlig er.

Jeg har nulltoleranse for bråk fra unger. Jeg er fullstendig klar over at barn bråker mer enn voksne, men jeg får ikke automatisk mer tålmodighet og utholdenhet bare fordi jeg vet at "sånn er det og det må vi bare akseptere".

Anonymous poster hash: a96d3...c08

Det sier mye om en person når man velger å kalle andre mennesker stygge ting. Det bør man holde seg for god for, det gjelder alle! Handler ikke om å være sensitiv eller ikke. Skjønner du ikke tåler bråk som du sier, men man kaller ikke andre stygge ting for det. Det kalles folkeskikk. Nå er det slik at det er millioner av barn på jordkloden, så du må jo bare tolerere og akseptere at de bråker mer enn voksne ettersom de leker. Men hyling og skriking er jeg enig at du ikke skal tolerere.

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Jeg takler ikke bråkete krapyl. Greit at barn er barn og lager mer lyd enn voksne og de må jo få leke så klart, men hyperaktive djevelfrø som løper rundt og skriker kan du få billig av meg! Samme med bortskjemte krek som hyler og griner fordi de ikke får is, pølse eller andre ting. Unger skulle vært levert med mute-knapp! Fjortiser også for den saks skyld. Ganske bråkete mange av dem også.

Skrevet

det er ganske mange barn utenfor her jeg bor. Og at de leker, gråter og roper plager meg ikke- men den meningsløse skrikingen er veldig irriterende.

Altså, det er ikke snakk om å skrike til hverandre, eller om/ for noe. Bare skriking. For skrikingen sin del. Og det skjønner jeg bare ikke. Det er heldigvis bare et eller to av barna som holder på med dette, men når de er rett utenfor vinduet merkes det godt.

Så jeg lurer på. Er det noe galt med sånne barn, eller er dette vanlig? Kan ikke huske at jeg og venner pleide å gå skrikende rundt, hvis vi ikke hadde skadet oss eller noe sånt.

Skrevet

Ekstremt lite tolerant, ingenting som skjærer i ørene mine mer enn hyl fra unger. Sånn har jeg vært så lenge jeg kan huske. Vet at det er "sånn det er" så velger å ha mins mulig å gjøre med barn.

Skrevet (endret)

Det kan sies mye om folk som dømmer andre ut ifra et frustrerende innleggg også. Endret av got2go
Gjest Solstråla88
Skrevet

Jeg kan leve med bråkete unger, men unger som sperrer gangveie. Til inngangsdøra mi med sykler, sparkesykler og mye annet fjas, det er irriterende! Og voksne mennesker som ikke skjønner at når klokka bikker 03:00 da kan det være lurt og pakke velk gitaren og den sangstemmen de ikke har.

• Liker 1
Skrevet

tåler veldig lite altså

Skrevet

Tåler du mye bråk og støy fra unger? Jeg kan tåle det innenfor rimelighetens grenser, men om det konstant er leven i en eller annen form gjennom en hel dag eller veldig langvarige omganger, kan jeg bli litt irritabel og miste litt av tålmodigheten. Barn er barn, de må selvsagt få holde på en stund, men konstant trass eller lek som går over alle grenser kan bli litt for mye.

Tåler det veldig lite.

Likevel er jeg barnehagelærer, haha.

Men jeg har kustus på dem ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...