Gjest Reza08 Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Tåler du mye bråk og støy fra unger? Jeg kan tåle det innenfor rimelighetens grenser, men om det konstant er leven i en eller annen form gjennom en hel dag eller veldig langvarige omganger, kan jeg bli litt irritabel og miste litt av tålmodigheten. Barn er barn, de må selvsagt få holde på en stund, men konstant trass eller lek som går over alle grenser kan bli litt for mye.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Jeg har nulltoleranse for bråk fra barn, synes ikke de skal lage mer lyd enn voksne. Og ja jeg vet at barn er barn, men jeg irriterer meg noe grusomt over barn som bråker uansett. Anonymous poster hash: c39a5...ba6 9
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Jobber i barnehage, med to åringer og tåler mye lyd. Anonymous poster hash: 5e7fb...bd8
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Jeg har nulltoleranse for bråk fra barn, synes ikke de skal lage mer lyd enn voksne. Og ja jeg vet at barn er barn, men jeg irriterer meg noe grusomt over barn som bråker uansett. Anonymous poster hash: c39a5...ba6 Det går jo ikke an da, Hvilken planet er du fra? barn vil alltid lage mer bråk enn voksne.....For et urimelig krav... barn leker liksom.. Anonymous poster hash: 8b171...e03 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 Barn burde ha kommet med en muteknapp. En ting er lek, en annen ting den evinnelige hylingen uten mening en del driver med. Var plaget med det et sted jeg bodde før. Jenter i 10-11 års alderen syntes det var veldig moro med hylekonkurranser... Møkkaunger. Anonymous poster hash: 587b6...307 9
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #6 Skrevet 29. april 2015 Barn burde ha kommet med en muteknapp. En ting er lek, en annen ting den evinnelige hylingen uten mening en del driver med. Var plaget med det et sted jeg bodde før. Jenter i 10-11 års alderen syntes det var veldig moro med hylekonkurranser... Møkkaunger.Anonymous poster hash: 587b6...307 Oi, sier ganske mye om deg som omtaler folk på den måten.... Jøss altså.... God bedring.. Anonymous poster hash: 8b171...e03 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #8 Skrevet 29. april 2015 Det går jo ikke an da, Hvilken planet er du fra? barn vil alltid lage mer bråk enn voksne.....For et urimelig krav... barn leker liksom.. Anonymous poster hash: 8b171...e03 Ja jeg vet at barn er veldig bråkete, men jeg trenger ikke like det fordi om. Og generelt sett synes jeg barn får lov til å bråke mye mer enn det som er nødvendig. Anonymous poster hash: c39a5...ba6 2
Gjest Magdalene Skrevet 30. april 2015 #9 Skrevet 30. april 2015 Jeg tror jeg er sånn midt på treet. Syns det bare er koselig med vanlig lekestøy. Når det kommer til hyling og skriking uten mening så setter jeg foten ned.
Tirkes Skrevet 30. april 2015 #10 Skrevet 30. april 2015 Latter og lekehvin er koselig, det tåler jeg mye av. Gråt er litt vondt å høre på, men.. Sutring... Er som isopor på vinduet, gaffel i tallerkenen og negler på tavla... Det irriterer meg fra første hulk. Er allergisk mot sutring, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #11 Skrevet 30. april 2015 Jeg unngår steder med mange barn, får så lett migrene. Stort sett synes jeg foreldre er flinke, men av og til bryr foreldrene seg ikke om ungen forstyrrer alt og alle rundt seg. Derfor unngår jeg kafeer og parker hvor det skrikes mye. Nå går vi inn i tiden hvor vi kan være mer ute, da synes jeg det er rart at mødre bruker tiden på kafe sammen med barna, veldig kjedelig for et lite barn og dermed bråk, hyling og skriking. Anonymous poster hash: b6094...66b
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #12 Skrevet 30. april 2015 Jeg orker svært lite støy fra barn. Både lekelyder og hyling. Men skjønner at det er urimelig, og tar meg sammen så godt jeg kan. Men plutselig kan jeg merke at det holder!Anonymous poster hash: 4e22b...bfc
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #13 Skrevet 30. april 2015 Latter og lekehvin er koselig, det tåler jeg mye av. Gråt er litt vondt å høre på, men.. Sutring... Er som isopor på vinduet, gaffel i tallerkenen og negler på tavla... Det irriterer meg fra første hulk. Er allergisk mot sutring, tror jeg. Sutring og masing er noe av det verste som er. Kjenner jeg koker innvendig når datteren mi på 4 setter igang. Men det hjelper ikke å kjefte og skrike tilbake på de, da kommer man bare inn i en ond sirkel. Lekebråk må de fleste tåle. Hyling og skriking er jeg enig i at bør roes ned. Men ofte har disse barna foreldre som skriker til barna, og da lærer de det jo derfra.... Anonymous poster hash: 8b171...e03 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #14 Skrevet 30. april 2015 Jeg unngår steder med mange barn, får så lett migrene. Stort sett synes jeg foreldre er flinke, men av og til bryr foreldrene seg ikke om ungen forstyrrer alt og alle rundt seg. Derfor unngår jeg kafeer og parker hvor det skrikes mye. Nå går vi inn i tiden hvor vi kan være mer ute, da synes jeg det er rart at mødre bruker tiden på kafe sammen med barna, veldig kjedelig for et lite barn og dermed bråk, hyling og skriking. Anonymous poster hash: b6094...66b Har aldri skjønt dette med å gå på kafe med barna, jeg har så og si aldri hatt med min datter på kafe. DEt er jo drit kjedelig for dem. Kjøp heller en is og gå i parken. Anonymous poster hash: 8b171...e03 2
Calleia Skrevet 30. april 2015 #15 Skrevet 30. april 2015 Nei, jeg tåler ikke mye støy fra barn.. Hvis jeg får besøk så orker jeg ikke at barna skal leke "oppå" oss.. Noen av mine venner mååå ha barna i nærheten til enhver tid.. Og selvfølgelig fullt fokus.. Så venninneprat blir det kun om barna sover... 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #16 Skrevet 30. april 2015 Nei, jeg tåler ikke mye støy fra barn.. Hvis jeg får besøk så orker jeg ikke at barna skal leke "oppå" oss.. Noen av mine venner mååå ha barna i nærheten til enhver tid.. Og selvfølgelig fullt fokus.. Så venninneprat blir det kun om barna sover... Jeg er sikkert en dårlig mor, men dette med å ha barna oppå seg hele tiden er noe jeg ikke er noen fan av. Vitkig for barna å lære at de kan leke alene, og med venner på rommet eller ute. Jeg leker også med barnet, men sikkert ikke så mye som jeg burde. Anonymous poster hash: 8b171...e03 3
Calypso Skrevet 30. april 2015 #17 Skrevet 30. april 2015 Oi, sier ganske mye om deg som omtaler folk på den måten.... Jøss altså.... God bedring.. Anonymous poster hash: 8b171...e03 Syntes ikke det virker som at du er noe bedre selv. --- Jeg tåler lyd fra unger om de ler og har det moro men hvis de skriker så høyt de kan og bare sutrer da er det som om noen drar isopor langs en tavle.
Harlekin Skrevet 30. april 2015 #18 Skrevet 30. april 2015 Har aldri skjønt dette med å gå på kafe med barna, jeg har så og si aldri hatt med min datter på kafe. DEt er jo drit kjedelig for dem. Kjøp heller en is og gå i parken. Anonymous poster hash: 8b171...e03 Min datter elsker å gå på cafe med meg. Vi kjøper bolle og kaffe, og så leser vi bok. Til saken: Jeg tåler fint vanlig lekestøy, synging på moderat nivå, latter og prat - og det mener jeg alle må tåle. Men hyling, skriking, brølesynging og ikke minst sutring - da får jeg fnatt.
Millimani Skrevet 30. april 2015 #19 Skrevet 30. april 2015 Barn er barn, og det må de få lov å være. At de bråker litt får være greit, men det er forskjell på "inne-stemme" og "ute-stemme". Det er da lov å hyle mer ute enn inne... Ja, jeg hadde virkelig tenkt å jobb på "maurtua" der de minste barna i barnehagen er. I dag spør jeg meg selv: "Hva i all verden var tanken bak det?" Hva jeg tenkte da er for meg uforståelig i dag når jeg sitter her i en helt annen bransje.. At barn leker og herjer er en ting, men all hyling og skriking og den slags...det skal veldig lite til før jeg kreperer. Men...så har du de høysensitive barna, de barna som ikke bare kan ta seg sammen. Jeg var selv et sånt barn, og i dag ser jeg hvor slitsomt det kan ha vært for mange andre rundt meg. I dag ser jeg de barna som er sånn som jeg var på den alderen. Det er ikke lett å forklare, da man kan være høysensitive på så mange ulike måter. Et barn som mister kontrollen over seg selv, i full offentlighet, som tiltrekker seg alles oppmerksomhet, men som ikke klarer å "se" det.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #20 Skrevet 30. april 2015 Jeg jobber i bhg og takler bråk ekstremt godt, på jobb! Siden jeg står oppi det 7,5 t hver dag setter jeg utrolig stor pris på roen på kvelder og i helgene. Tåler endel da å, men kjenner jeg unngår plasser hvor jeg vet det kommer til å ta helt av.. Anonymous poster hash: 2920e...e2c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå