AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #1 Del Skrevet 29. april 2015 Dette var ikke lett å velge , nei ! Jeg begynner kanskje å se lyset i tunellen hva gjelder det å få seg en jobb innenfor relevant bransje man har brukt tid på å studere om. Med andre ord endelig en mulighet for å hoppe fra en urelevant bransje til en relevant bransje. Via kontakter. Men før dette, hadde jeg - for å holde alle dører åpne, søkt på mastergrad. og jeg fikk plass nå til høsten. Men jeg vet ikke om jeg skal takke ja! Akkurat nå er jeg ikke motivert til å lese og stresse med gruppeinnleveringer når det til syvende og sist alltid spørres om noe relevant arbeidserfaring enn bare mastergrad alene. Har jeg ikke rett? Min arbeidsbakgrunn er ikke å skryte av. "Alle" har vel jobbet på Joker og den slags.. Og jeg tror at om jeg heller tar meg 1 år "fri" til å bruke på å jobbe masse og virkelig prestere, så er jeg fortsatt ung nok til å ta mastern etter det... Men jeg vet ikke altså.. jeg vil bare gjøre det beste valget som er verdt best... lønnsmessig er vel kanskje master smartere... Jeg trenger virkelig råd her altså, til hva jeg kan gjøre. Å jobbe samtidig som man studerer master er jeg litt skeptisk på fordi jeg har hørt det er veeeldig hektisk de studiene og folk har måttet slutte på sine jobber for å vie nok tid til studier.. akkurat det mønsteret der er jeg ikke så fan av... Anonymous poster hash: 707d9...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #2 Del Skrevet 29. april 2015 Dette var ikke lett å velge , nei ! Jeg begynner kanskje å se lyset i tunellen hva gjelder det å få seg en jobb innenfor relevant bransje man har brukt tid på å studere om. Med andre ord endelig en mulighet for å hoppe fra en urelevant bransje til en relevant bransje. Via kontakter. Men før dette, hadde jeg - for å holde alle dører åpne, søkt på mastergrad. og jeg fikk plass nå til høsten. Men jeg vet ikke om jeg skal takke ja! Akkurat nå er jeg ikke motivert til å lese og stresse med gruppeinnleveringer når det til syvende og sist alltid spørres om noe relevant arbeidserfaring enn bare mastergrad alene. Har jeg ikke rett? Min arbeidsbakgrunn er ikke å skryte av. "Alle" har vel jobbet på Joker og den slags.. Og jeg tror at om jeg heller tar meg 1 år "fri" til å bruke på å jobbe masse og virkelig prestere, så er jeg fortsatt ung nok til å ta mastern etter det... Men jeg vet ikke altså.. jeg vil bare gjøre det beste valget som er verdt best... lønnsmessig er vel kanskje master smartere... Jeg trenger virkelig råd her altså, til hva jeg kan gjøre. Å jobbe samtidig som man studerer master er jeg litt skeptisk på fordi jeg har hørt det er veeeldig hektisk de studiene og folk har måttet slutte på sine jobber for å vie nok tid til studier.. akkurat det mønsteret der er jeg ikke så fan av... Anonymous poster hash: 707d9...fe2 Har du mulighet til å få relevant jobb nå så gjør det før du tar en master på sikt det hadde jeg gjort! Gratulerer forresten! Anonymous poster hash: 95dd1...493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #3 Del Skrevet 29. april 2015 Har du mulighet til å få relevant jobb nå så gjør det før du tar en master på sikt det hadde jeg gjort! Gratulerer forresten! Anonymous poster hash: 95dd1...493 joa, tusen takk! jeg har faktisk fått en ny jobb, men det er bare en sånn freelance selger stilling. likevel søker jeg på andre stillinger nå i rasende fart, fordi jeg har ikke studert for flere hundre tusen kroner for å starte som freelance selger rett etter bachelor men jeg håper jeg får en annen jobb ganske snart! driver og søker hele tiden selv om jeg nettopp fikk denne nye jobben. har ennå ikke startet å jobbe der, er glad jeg ga meg selv litt tid før oppstart.. men er det greit om jeg takker nei til jobben (fordi jeg har fått en annen jobb) siden jeg ennå ikke har startet der? vil gjerne høre flere meninger fra dere KG-medlemmer om jeg bør vente eller bare få mastergraden overstått Anonymous poster hash: 707d9...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 29. april 2015 #4 Del Skrevet 29. april 2015 Hvilket felt er det innenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå