Maleficenta Skrevet 19. mai 2015 #201 Del Skrevet 19. mai 2015 Du viser tydelig at det er du som ikke vet noe om katter Anonymous poster hash: 7184c...b17 Det er ikke naturlig for en katt å gå i bånd. Drt er dytemishandling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #202 Del Skrevet 19. mai 2015 Jo. Fordi det fins aggresdive hunder som bør holdes i bånd alltid fordi de ikke kan oppføre seg på tur og som biter og angriper barn. Er jo helt sykt at livet til fugler skal være viktigere enn barns liv. Aggresive hunder skal holdes i bånd hele året. Det har ingenting med båndtvangen mellom 1.april til 1.september å gjøre. Båndtvangen mellom 1.april - september er for å beskytte dyrene og fuglene når de får barn. Anonymous poster hash: db890...379 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #203 Del Skrevet 19. mai 2015 Min hund veier 3 kg. Den har ikke større gap enn en katt. Det er faktisk mange katter som er større enn den. Ikke alle hunder veier 60 kg. Anonymous poster hash: db890...379 Ok... Men det er mange hunder som er større enn hunden din... Anonymous poster hash: 08157...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #204 Del Skrevet 19. mai 2015 Det er ikke naturlig for en katt å gå i bånd. Drt er dytemishandling Det var ikke naturlig for hunder å gå i bånd for 50 år tilbake heller. Anonymous poster hash: db890...379 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #205 Del Skrevet 19. mai 2015 Ok... Men det er mange hunder som er større enn hunden din... Anonymous poster hash: 08157...314 Nei, sier du det! Anonymous poster hash: db890...379 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arcsin Skrevet 19. mai 2015 #206 Del Skrevet 19. mai 2015 Det er ikke naturlig for en katt å gå i bånd. Drt er dytemishandling Det er ikke naturlig for en hund å gå i bånd heller. Hunder går i bånd fordi eierne bruker lang tid på å lære dem det fordi loven sier at hunder skal holdes i bånd i båndtvangperioden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 19. mai 2015 #207 Del Skrevet 19. mai 2015 Helt til 90% av alle hundeeiere som er inkompetente klarer å oppføre seg, burde båndtvangen vare hele året. Fram til da får dere hente løskjøteren for 1500kr hos Falck hver gang jeg må få den fjernet. Hilsen hundeeier som ikke lar mine firbeinte terrorisere andre mennesker og dyr. Helt greit det, men det forandrer jo ikke på det faktum jeg viste til. Det er ikke jeg som har myndighet til å forandre på årsakene til båndtvangen osv, så ikke klag til meg. Btw, jeg har ikke hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #208 Del Skrevet 19. mai 2015 Det er ikke naturlig for en katt å gå i bånd. Drt er dytemishandling *Det Det er ikke naturlig for en hund å gå i bånd. Dersom den ikke blir trent til det er det er dytemishandling. Anonymous poster hash: 7184c...b17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #209 Del Skrevet 19. mai 2015 *Det Det er ikke naturlig for en hund å gå i bånd. Dersom den ikke blir trent til det er det er dytemishandling. Anonymous poster hash: 7184c...b17 Du hadde med en "er" for mye... Å latterliggjøre andre for grammatikk, når man ikke greier det selv en gang... Anonymous poster hash: 38cca...193 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 19. mai 2015 #210 Del Skrevet 19. mai 2015 Det var ikke naturlig for hunder å gå i bånd for 50 år tilbake heller. Anonymous poster hash: db890...379 Men hunden er et flokkdyr som gjør gladelig det flokklederen altså eieren bestemmer. Katter er ikke flokkdyr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #211 Del Skrevet 20. mai 2015 Men hunden er et flokkdyr som gjør gladelig det flokklederen altså eieren bestemmer. Katter er ikke flokkdyr Gladelig gjør det eieren bestemmer? Det kreves mye trening og tålmodighet å lære en hund å gå i bånd. Det at de er flokker har ikke noe med båndtrening å gjøre. Det er mange katter som må lære seg å gå i bånd, så det er mulig. (Nå mener jeg ikke at det skal være båndtvang på katter, men jeg mener at når det finst små tiltak som en kan gjøre, så burde katteeiere gjøre det). Anonymous poster hash: db890...379 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. mai 2015 #212 Del Skrevet 20. mai 2015 Gladelig gjør det eieren bestemmer? Det kreves mye trening og tålmodighet å lære en hund å gå i bånd. Det at de er flokker har ikke noe med båndtrening å gjøre. Det er mange katter som må lære seg å gå i bånd, så det er mulig. (Nå mener jeg ikke at det skal være båndtvang på katter, men jeg mener at når det finst små tiltak som en kan gjøre, så burde katteeiere gjøre det). Anonymous poster hash: db890...379 Kreves dobbelt så mye trening for en katt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #213 Del Skrevet 20. mai 2015 Kreves dobbelt så mye trening for en katt. Og det utsagnet er basert på...? Anonymous poster hash: db890...379 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. mai 2015 #214 Del Skrevet 20. mai 2015 Og det utsagnet er basert på...? Anonymous poster hash: db890...379 At katter er mer egenrådige enn hunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #215 Del Skrevet 20. mai 2015 Du hadde med en "er" for mye... Å latterliggjøre andre for grammatikk, når man ikke greier det selv en gang... Anonymous poster hash: 38cca...193 Jeg ser både du og en til ikke tok ironien i teksten? Hele teksten er copy-pastet fra den siterte brukeren, at jeg bare gadd å påpeke en av de 3 skrivefeilene i den var ganske med vilje... Anonymous poster hash: 7184c...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #216 Del Skrevet 20. mai 2015 Og det utsagnet er basert på...? Anonymous poster hash: db890...379 En magisk 6. sans som gir brukeren fantastiske evener til å utsi seg om ting hun åpenbart ikke har hverken ærfaring fra eller peiling på. Anonymous poster hash: 7184c...b17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. mai 2015 #217 Del Skrevet 20. mai 2015 En magisk 6. sans som gir brukeren fantastiske evener til å utsi seg om ting hun åpenbart ikke har hverken ærfaring fra eller peiling på.Anonymous poster hash: 7184c...b17 Helt utrolig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #218 Del Skrevet 20. mai 2015 At katter er mer egenrådige enn hunder At kattene er dårligere trent enn hunder fordi eierne er late, ja? Ser ikke hvorfor det skal være et gyldig argument... Anonymous poster hash: 7184c...b17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. mai 2015 #219 Del Skrevet 20. mai 2015 At kattene er dårligere trent enn hunder fordi eierne er late, ja? Ser ikke hvorfor det skal være et gyldig argument... Anonymous poster hash: 7184c...b17 Katter ER ikke som hunder. Du påstår jeg ikke har peiling når det er du som tror at katter og hunder er like og kan trenes opp likt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #220 Del Skrevet 20. mai 2015 Katter ER ikke som hunder. Du påstår jeg ikke har peiling når det er du som tror at katter og hunder er like og kan trenes opp likt 99% av katter kan utmerket godt trenes til å gå i bånd, dersom eierne ikke hadde vært så late (derfor man skaffer seg katt -> lite arbeid). Omtrent alle katteiere som faktisk prøver å lære katten sin å gå i bånd med like mye standhaftighet som en gjennomsnitts hundeeier får det til. Anonymous poster hash: 7184c...b17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå