Gå til innhold

blir jeg full?


Fremhevede innlegg

Gjest Reza08
Skrevet (endret)

hvis jeg har en promille på 2,1, hvordan vil jeg oppføre meg da da?

Reaksjonen kan være forskjellig fra person til person. Om du responderer på en "gjennomsnittlig" måte vil du antakelig kjenne en generell følelse av å være beruset. Du kan bli litt mer sløv enn du vanligvis pleier, ting går kanskje (ikke nødvendigvis) litt tregere og du gidder muligens ikke i like stor grad å bry deg om enkelte ting som vanligvis kjennetegner deg. Oppkast og enkelte ting du vil slite med å huske er ikke uvanlig.

Endret av Reza08
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Villig til å he sex?? Du har en vilje selv om du er brisen eller full!

Skrevet

jeg er en voksen mann på 30 år og 110kg, jeg blir full av 4 (store) bokser med øl. Ved 4 bokser snakker jeg høyt og ved 6 bokser så synger jeg karaoke.

Anonymous poster hash: 7cce6...519

Da tipper jeg du drikker svært sjelden og tåler lite.

AnonymBruker
Skrevet

Da tipper jeg du drikker svært sjelden og tåler lite.

Er det noe negativt?

Anonymous poster hash: 1fe41...5d6

Skrevet

Er det noe negativt?

Anonymous poster hash: 1fe41...5d6

Nei, ikke i det hele tatt.

  • Liker 1
Skrevet

Jeg drikker alkohol så sjeldent at jeg blir full av 3-4 bokser med cider nå.. Hvis jeg drikker dem relativt fort da, riktig nok! Anbefaler å sjekke ut Lykkepromillen :) Det er nesten en oppskrift på hvordan man drikker med måte

Skrevet

takk for tips aloe sammen :)

AnonymBruker
Skrevet

Gå heller for helt vanlig øl. Siden det smaker bittert så klarer du ikke drikke for fort.



Anonymous poster hash: 7200a...689
Skrevet

Når du drikker for å bli full er du ikke moden nok enda. Hold deg til alkoholfritt

Anonymous poster hash: abb22...165

Neivel? Jeg er 22 og er ikke spesielt glad I smaken av alkohol men drikker fordi det er kos å være småfull med venner

AnonymBruker
Skrevet

Neivel? Jeg er 22 og er ikke spesielt glad I smaken av alkohol men drikker fordi det er kos å være småfull med venner

Samme her. 22 åring.

Anonymous poster hash: 1016f...109

AnonymBruker
Skrevet

Drikk et glass vann mellom hver cider, så blir du ikke styggfull. Det er faktisk bedre å ikke bli full første gangen enn å bli black out full. Jeg har drukket i 4 år og ble god og brisen 1,4 liter cider sist jeg drakk.



Anonymous poster hash: 0af59...982
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kan bli full av 4 cidere. Andre dager ikke. Det holder nok i massevis første gang du skal drikke. Noen dager trenger jeg et par glass vin, andre dager 2 flasker. Det kommer sikkert an på dagsformen, men ta heller for lite. Kan love deg at du ligger neste morgen og ber til de høyere makter om at du aldri skal drikke igjen.

Skrevet

hvis jeg har en promille på 2,1, hvordan vil jeg oppføre meg da da?

http://www.promille.no/fakta_om_promille/

Denne gir deg kanskje ett lite hint på hvordan man oppfører seg på de forskjellige type promiller :)

Men...

Det viktigste er at du spiser godt før du starter å drikke. Det å drikke på tom mage er IKKE bra.

Og prøv å huske å drikke litt vann også :)

Slapp av, kos deg og nyt alkoholen ^^

Det er ikke alle som liker den første alkoholrusen heller, så ikke føl at du blir tvunget til å drikke masse om du ikke føler deg helt vel :)

Skrevet (endret)

heihei :)

jeg har akkuratt fyllt 18 år og på lørdag skal jeg på min første fest. tenker å ha med meg 4-6 ciderbokser. tror dere at jeg blir full av det? og "hvordan full", slik at jeg bare blir litt ekstra pratsom, eller slik at jeg er villig til å ha sex med broren til exen min liksom? jeg jente, er 170 høy og veier 53 kg.

Hold deg unna sprit og sørg for at du har avtalt skyss hjem som du kan ringe når som helst. Pass på at ingen putter tabletter oppi drikken din.

Når du føler at du blir svimmel og dårlig, så tar du deg et glass vann eller brus. Det er ikke gøy å være dårlig.

Endret av Jade
Skrevet

Hold deg unna sprit og sørg for at du har avtalt skyss hjem som du kan ringe når som helst. Pass på at ingen putter tabletter oppi drikken din.

Når du føler at du blir svimmel og dårlig, så tar du deg et glass vann eller brus. Det er ikke gøy å være dårlig.

tabletter? kan det være farlig?

Skrevet

tabletter? kan det være farlig?

Hvis du følger så lite med i verden at du ikke vet at piller kan havne i drinken din så bør du bare la vær å feste å drikke! Hold deg hjemme!

Skrevet

Takk, takk :)

Det kan være gøy å være litt beruset. Men husk at jo mer full du blir, jo mindre i stand til å ta vare på deg selv blir du. En nabo av meg bestemte seg for å bade i sjøen i fylla. Det ble det siste han gjorde. Du kan også sovne i en grøft. Eller noen kan utnytte at du ikke kan ta vare på deg selv, og tilby sin "omsorg".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...