sjokoladeelskeren Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 heihei jeg har akkuratt fyllt 18 år og på lørdag skal jeg på min første fest. tenker å ha med meg 4-6 ciderbokser. tror dere at jeg blir full av det? og "hvordan full", slik at jeg bare blir litt ekstra pratsom, eller slik at jeg er villig til å ha sex med broren til exen min liksom? jeg jente, er 170 høy og veier 53 kg.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 du blir nok ikke full, men kanskje litt brisen, spørs litt hvor fort du drikker Anonymous poster hash: aa303...5dd 5
Daniel123 Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Ja, du kommer til å bli full. Du har aldri vært på en fest før, men har du drukket alkohol tidligere? I så tilfelle ,dersom du ikke har nytet alhohol før, ville jeg tatt det rolig og drukket én-to cidere i timen. Da blir du "pratsom" full. 6
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Har du ikke allerede laget en annen tråd om dette TS? Du fikk gode svar der. Anonymous poster hash: 373ec...b84
sjokoladeelskeren Skrevet 28. april 2015 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2015 Ja, du kommer til å bli full. Du har aldri vært på en fest før, men har du drukket alkohol tidligere? I så tilfelle ,dersom du ikke har nytet alhohol før, ville jeg tatt det rolig og drukket én-to cidere i timen. Da blir du "pratsom" full. Har ikke drukket alkohol tidligere nei
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #6 Skrevet 28. april 2015 TS, du har allerede laget en tråd om dette? Jeg sier det samme som jeg sa: Maks 4. Du trenger sikkert mindre enn det. Anonymous poster hash: b6a11...826
Fireflies Skrevet 28. april 2015 #7 Skrevet 28. april 2015 Det er veldig vanskelig å svare på, alle er forskjellige. Men drikk med ro, og det er ikke vits i å ta med noe mer drikke enn det du har planlagt.
minister-mio Skrevet 28. april 2015 #8 Skrevet 28. april 2015 Drikker du de sakte fordelt utover kvelden blir du godfull. Ikke drikk sprit og vin første gangen, du gjør lurt i å velge cider
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #9 Skrevet 28. april 2015 og "hvordan full", slik at jeg bare blir litt ekstra pratsom, eller slik at jeg er villig til å ha sex med broren til exen min liksom? jeg jente, er 170 høy og veier 53 kg. Med mindre dette er noe du oppriktig drømmer om, så skal det nok mer enn nevnte mengde ciderbokser til. Anonymous poster hash: 30f02...e72
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #10 Skrevet 28. april 2015 Har ikke drukket alkohol tidligere nei 4-6 bokser... Snakker vi halvlitere? Da tror jeg du vil bli rimelig pussa. Tre stk holder nok i lange baner. Drikker du fort fort eller for mye, ender du bare opp med å bli dårlig og spy og enda verre. Anonymous poster hash: 1fe41...5d6 5
Sugerøret Skrevet 29. april 2015 #12 Skrevet 29. april 2015 Høres ut som du burde drikke vann eller brus,isteden for alkohol 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #13 Skrevet 29. april 2015 Første gangen du drikker deg full burde du egentlig gjøre det med noen venner du stoler på. Tja, noen gode venner voldtar jo de også. Hmm, ikke stol på noen, ikke drikk mer enn maks 3 bokser, så kanskje du overlever Anonymous poster hash: 67ee6...e43 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #14 Skrevet 29. april 2015 Når du drikker for å bli full er du ikke moden nok enda. Hold deg til alkoholfrittAnonymous poster hash: abb22...165 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #15 Skrevet 29. april 2015 Jeg er voksen og har drukket alkohol i snart 15 år. 4-6 bokser cider/øl på en kveld gjør meg full. Ikke ravende full, men full. Når det går lange tider mellom hver gang alkohol inntas, skal det lite til før jeg blir brisen og etter hvert full. TS, du får ta det med ro. Drikk 1 boks cider, og full på med vann innimellom. Ikke noe vits i å drikke seg pærefull, spy opp på seg selv og andre og slokne på gulvet. Det blir stygge snapbilder av slikt. Anonymous poster hash: efb02...47d 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #16 Skrevet 29. april 2015 jeg er en voksen mann på 30 år og 110kg, jeg blir full av 4 (store) bokser med øl. Ved 4 bokser snakker jeg høyt og ved 6 bokser så synger jeg karaoke. Anonymous poster hash: 7cce6...519 2
Gjest Reza08 Skrevet 29. april 2015 #17 Skrevet 29. april 2015 Med din kroppsvekt, kjønn og tidligere bakgrunn med alkohol, ville jeg nok tatt det litt rolig. Hvis det er første gang du drikker "ordentlig", ville jeg vært litt forsiktig. La oss si at du drikker 6 halvlitere med cider, som inneholder 4,5 % alkohol, og du fordeler dette over 8 timer. Da vil du ha en promille på cirka 2.1. Det er en ganske høy promille, og du vil merke det godt. Hvor fort du drikker, individuelle forskjeller, dagsform og tidligere erfaring med alkohol kan være faktorer som drar/påvirker toleransen opp eller ned den aktuelle dagen. Ta det med ro, du trenger ikke drikke mye hvis du ikke vil. Man kan fint være på en fest eller et hyggelig lag, uten å drikke store mengder med alkohol. Det er ikke noe must å drikke alkoholholdige varer i det hele tatt. Om du føler for å la være å drikke noe som helst med dette stoffet i seg, er det også helt greit. Du må ta en avgjørelse på hva som er best for deg.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #18 Skrevet 29. april 2015 Min mor påstår hun blir full på 2 glass vin. Jeg blir full på en flaske vin + en cider. Andre trenger sikkert enda mer. Så dette er helt individuelt. Bare ta det med ro og ikke stress med å bli full fort. Anonymous poster hash: 09030...012
sjokoladeelskeren Skrevet 29. april 2015 Forfatter #19 Skrevet 29. april 2015 Med din kroppsvekt, kjønn og tidligere bakgrunn med alkohol, ville jeg nok tatt det litt rolig. Hvis det er første gang du drikker "ordentlig", ville jeg vært litt forsiktig. La oss si at du drikker 6 halvlitere med cider, som inneholder 4,5 % alkohol, og du fordeler dette over 8 timer. Da vil du ha en promille på cirka 2.1. Det er en ganske høy promille, og du vil merke det godt. Hvor fort du drikker, individuelle forskjeller, dagsform og tidligere erfaring med alkohol kan være faktorer som drar/påvirker toleransen opp eller ned den aktuelle dagen. Ta det med ro, du trenger ikke drikke mye hvis du ikke vil. Man kan fint være på en fest eller et hyggelig lag, uten å drikke store mengder med alkohol. Det er ikke noe must å drikke alkoholholdige varer i det hele tatt. Om du føler for å la være å drikke noe som helst med dette stoffet i seg, er det også helt greit. Du må ta en avgjørelse på hva som er best for deg. hvis jeg har en promille på 2,1, hvordan vil jeg oppføre meg da da?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #20 Skrevet 29. april 2015 Du kommer sannsynligvis til å bli sørpe full. Jeg anbefaler deg å holde deg til maks 3, og fordel disse godt utover kvelden, ikke drikk dem fort. Anonymous poster hash: 5ed17...bf3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå