Gjest Janna Skrevet 3. juli 2002 #1 Del Skrevet 3. juli 2002 ..og aner ikke hvor på nettet jeg kan finne dette. Et sted der de har Disney tegnefilmer. Noen som vet?? På forhånd takk 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 3. juli 2002 #2 Del Skrevet 3. juli 2002 På www.amazon.com og www.blackstar.co.uk. Der får du kjøpt både vhs og dvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 3. juli 2002 #3 Del Skrevet 3. juli 2002 Ehm... med NORSK tale Jaja, kjøpte soundtrackene på www.cdon.com istedetfor jeg 4 cd`er kostet meg ca 500 kr. Pocahontas musikken (2 like cd`er, èn til julegave til fadderbarnet mitt) og Mulan musikken, pluss Various artists- The best of disney eller noe sånt... Den inneholdt iallefall alle de kule engelske versonene av f.eks Hakuna Matata og Colors in the Wind, You`ll Be In My Heart o.l (jeg har litt Disney-dilla, he he) Gleder meg til de kommer i posten 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest turtle Skrevet 10. juli 2002 #4 Del Skrevet 10. juli 2002 www.yatack.no selger filmer og diverse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå