Sirah Skrevet 29. april 2015 #61 Skrevet 29. april 2015 Nå må man også huske på at til tross for at det er samme kjede, så er det ikke samme menneskene som jobber der. Egon her i byen serverer helt all right mat, mens Egon i nabobyen serverer crap. Med Peppes er det omvendt. Spiser ikke på Peppes i byen her, men drar gjerne til nabobyen for å spise der. Fridays har jeg aldri testet.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #62 Skrevet 29. april 2015 Egon er det værste som finnes, like etter kommer Peppes. Skjønner meg ikke på folk som spiser på disse to plassene. Friday's suger i Norge, var der da jeg var i Oslo, overpriset møkk. Finn heller en liten "lokal" resturang, ofte drevet av utlendinger. Maten er mye bedre! Anonymous poster hash: d9170...198 1
Jade Skrevet 29. april 2015 #63 Skrevet 29. april 2015 Nå får du svar fra hele Norge. Vi har erfaringer med spisesteder milevis fra der du skal spise. Venninnen din har sikkert spist på de stedene hun har foreslått, så egentlig er det jo smartest å diskutere dette med henne.
peppermyntete Skrevet 29. april 2015 #64 Skrevet 29. april 2015 Burgermenyene på Fridays er generelt veldig mettende, og når jeg har vært der med kameratgjengen (høye karer i 20-årene) har alle blitt særs mette. Du må ha voldsomt magemål eller vært uheldig med burgeren din Anonymous poster hash: 61455...917 Tja, vi var 5 jenter der 2 ble skikkelig mette! Så jeg går ikke på Fridays i Trondheim noe mer hvis jeg skal spise i alle fall. Men da styrer jeg som oftest unna Egon og for den del.
Gjest The damned Skrevet 29. april 2015 #65 Skrevet 29. april 2015 Nå får du svar fra hele Norge. Vi har erfaringer med spisesteder milevis fra der du skal spise. Venninnen din har sikkert spist på de stedene hun har foreslått, så egentlig er det jo smartest å diskutere dette med henne. Og folk har ulik smak, så her får man mange ulike svar
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #67 Skrevet 1. mai 2015 Hvis man drikker brus er det gratis påfyll på fridays! Anonymous poster hash: e0ac4...0cf
The Kitten Skrevet 1. mai 2015 #69 Skrevet 1. mai 2015 Friday's. De har relativt ok mat, elsker potetmosen deres. Egon derimot har ikke en eneste matrett jeg faktisk synes er god, og de har veldig dårlig service. Hver eneste gang jeg har vært der har de glemt maten min. Hver eneste gang. Og da gidder man ikke mer. Og nei, det er ikke spesialmat, og det har vært forskjellige retter, så det gir liten mening for hvorfor det er slik. Annet enn at de virker veldig stresset, noe jeg kan forstå selvfølgelig. Det er allikevel ikke holdbart å måtte mase mange ganger for å få maten (og da venter i 60 minutter ++ for å få maten). Mvh Yvonne Jeg har samme erfaring med Egon. En gang fikk jeg feil dessert. Da jeg ga beskjed om det fikk jeg til svar "Men den er vi tom for så da kom vi med dette istedenfor." Ikke var det i nærheten av den desserten jeg egentlig skulle ha. Så jeg nektet å betale for den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå