Gå til innhold

Fridays eller Egon?


LilleBallerina

Anbefalte innlegg

Er som analsex; ender med noe drit uansett.



Anonymous poster hash: 09c38...105
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egon hadde vært ok om de ikke hadde hatt de motbydelige ananasbitene i alt mulig! Men det er nok det beste alternativet av de to for barn.



Anonymous poster hash: 1a83f...225
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig opplevelse på Egon ved Oslo S, så dit går jeg aldri igjen. Fikk servert to veldig små halvvarme kyllingbiter etter at jeg hadde ventet i 1 time på det. Begynte å lure på om den som bestilte maten hadde fornærmet de ansatte, så ille var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friday's ^^
Men så har jeg gode minner fra den plassen...Ikke bare i Norge, men fra andre land og :)

Egon liker jeg ikke, har spist der ett par ganger og fra de plassene jeg har vært, så smaker ikke maten noe særlig... -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått for Friday's, jeg liker rett og slett maten bedre der. Når det er sagt er det mulig barneutvalget er bedre på Egon. Egon på Oslo City har jeg forøvrig samme erfaring som Evilposelos med.

Skjønner heller ikke helt hvorfor noen alltid må understreke at det er "pest eller kolera" fremfor å bare svare. Forfatt nå heller en eller annen selvforherligende avhandling om hvor himla høykulturelle dere er på en eller annen blogg eller noe tilsvarende. Selvsagt er hverken Friday's eller Egon som Maaemo, men det er det da virkelig heller ingen som har innbilt seg. Det som søkes er dugelig lunsjfôr på Jernbanetorget for voksne og barn, ikke Oslos beste matopplevelse.



Anonymous poster hash: d1863...824
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egon, utelukkende for Kylling BLT'en! Liker også biffgreien med ris. Går ikke dit for å spise hamburger og pomfri / pizza, det ville jeg kjøpt et annet sted. Bakt potet er også godt der.

Har folk som ikke liker Egon smakt Kylling BLT'en?! Den er så god :sjenert: Smak den :pisk:

Så spørs hva du vil ha. Fridays fremfor Egon når det kommer til burger.

Synes også lokalet er koselig med slik litt gammaldags hyttefølelse på Egon.



Anonymous poster hash: 7f846...e2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker Egon, pleier å kjøpe fiskerett eller salat. Fridays synes jeg ikke noe om maten, og føler det er så stress, så du får jo nesten ikke betalt.



Anonymous poster hash: bdc54...e63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått for Friday's, jeg liker rett og slett maten bedre der. Når det er sagt er det mulig barneutvalget er bedre på Egon. Egon på Oslo City har jeg forøvrig samme erfaring som Evilposelos med.

Skjønner heller ikke helt hvorfor noen alltid må understreke at det er "pest eller kolera" fremfor å bare svare. Forfatt nå heller en eller annen selvforherligende avhandling om hvor himla høykulturelle dere er på en eller annen blogg eller noe tilsvarende. Selvsagt er hverken Friday's eller Egon som Maaemo, men det er det da virkelig heller ingen som har innbilt seg. Det som søkes er dugelig lunsjfôr på Jernbanetorget for voksne og barn, ikke Oslos beste matopplevelse.

Anonymous poster hash: d1863...824

Å unnskyld, er det ikke lov å ikke være glad i Fridays eller Egon, da er man liksom "himla høykulturell"?

Du er passe hårsår om det irriterer deg at folk ikke liker samme mat som deg.

Jeg anbefalte aldri Maeemo, skulle jeg lagt meg opp i at det fantes andre alternativer på Jernbanetorget ville jeg heller foreslått Peppes Pizza eller Østbanehallen som har åpnet med burgersjappe og diverse.

Folk kan få spise der de vil da, så jeg svarte på spørsmålet innenfor rammene som var gitt. Men jeg må jo nesten få legge til at jeg ikke er en fan, så jeg er ikke den mest kvalifiserte til å svare.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem. Dersom det må være i umiddelbar nærhet til Oslo S, ville jeg valgt Peppes nederst i Karl Johan. Et mimimalt hakk bedre.



Anonymous poster hash: 55d4b...fab
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friday's. De har relativt ok mat, elsker potetmosen deres.

Egon derimot har ikke en eneste matrett jeg faktisk synes er god, og de har veldig dårlig service. Hver eneste gang jeg har vært der har de glemt maten min. Hver eneste gang. Og da gidder man ikke mer. Og nei, det er ikke spesialmat, og det har vært forskjellige retter, så det gir liten mening for hvorfor det er slik. Annet enn at de virker veldig stresset, noe jeg kan forstå selvfølgelig. Det er allikevel ikke holdbart å måtte mase mange ganger for å få maten (og da venter i 60 minutter ++ for å få maten).

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de to Egon (Friday's har fæl mat men ålreite drinker), men ærlig talt er Peppes bedre enn begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist tre ganger på Egon ved Oslo S, og har opplevd god service og god mat.

Nå skal det sies at maten på Egon i seg selv ikke er spesielt spennende.



Anonymous poster hash: 40220...d27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff. På Egon har jeg mye dårligere minner. Ustekt, kald fisk, ugjennomkokte poteter, dårlig service, grusomme toaletter +++ Og søsteren min og mamma fikk matforgiftning etter å ha spist salat der. Syns det er håpløst at man må bestille i baren og. Hvorfor kan ikke de gå rundt og ta bestilling ved bordene, som på andre steder?? Ser står bare og henger uansett..

Fridays syns jeg er bedre. Ingenting å rope hurra for, men en fin Familieresturant, rene toaletter og hyggelige ansatte som tar bestilling ved bordene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest maten på fridays er kjempe god jeg da, og veldig god service. Barnemenyen er helt ok også, har hvertfall andre ting enn kun pølse og pomfritt/stappe.

Egon der i mot har jeg ikke så god erfaring med. Dårlig service og maten er ikke spesiellt god.

Anonymous poster hash: dc339...bf5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns både Fridays og Egon har god mat, så i dag ville jeg gått for den som har ledig bord på uteserveringen :P

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syntes forsåvidt begge steder er "helt greie" ..

MEN Friday`s er utrolig irriterende på en ting, og det er den evinnelige bursdags-syngingen med helium-stemmer... :plystre: ---- :roll::daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fridays, mest for drinkene sin del, men siden du har med barna, så er vel ikke det helt det du er på jakt etter? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartina

Egon. Der får du i det minste nok mat. Når jeg var på Fridays betalte jeg 200 kr for en knøttliten burger og drøye 10 potetflak. Grusomt høy musikk også.

Den samme burgeren koster nøyaktig det samme på Egon, så det i seg selv er vel ikke et argument.

Jeg ville gått for Fridays. Litt lite spennende og variert, men i det minste god mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...