Gå til innhold

Delfinas og Delfys store under :)


Delfina

Anbefalte innlegg

Jeg kan jo fortelle hvordan ultralyden gikk.

Vi tok med oss videokamera og gikk avgårde med sommerfulger i magen og kjempe spente.

Jeg ble ganske så fortvilet da vi fant ut at ingen av oss hadde med oss kontanter til ultralydbilder.

Da det endelig var vår tur og vi spurte om vi kunne filme så fikk vi et bestemt nei. :sur:

Jeg ble egentlig irritert men det hjalp at vi fikk to bilder gratis. Enda da hadde jeg i forkant sagt at jeg kunne komme tilbake og ta ut penger på kiosken. Den lå rett ved. Men det trengtes ikke altså.

Jeg ble spurt om min helsetilstand og om jeg hadde tatt ul før. Da jeg svarte nei, sa hun at det var jo fint. At da var jeg tydeligvis en frisk jente.

Jeg ble bedt om å legge med ned og så en stor tv skjerm foran meg. Hun smurte på gelekrem over magen min og så var det bare vente å se på det lille underet i magen min.

Det var en rar og fantastisk følelse. Kunne ikke se meg mett på barnet vårt. Jordmoren gikk rett på sak og vi fikk høre at alt sto bra til med barnet. Alt fungerte som det skulle og alt var velskapt.

Jeg kunne se at babyen lå avslappet tilbake med beina i været. Den drakk fostervann og koset seg så det ut som :)

Da jeg spurte om hun kunne se kjønnet sa hun at hun trodde det var en gutt. Hun viste meg noe som hun mente var pungen. Jeg spurte ikke hvor sikker hun var.

Så da er det mest sansynlig en liten gutt vi skal få.

Like før hun slo av så vi at han hadde totten i munn.

Jeg var veldig rørt over å se den lille i magen min.

Vi var så lykkelige etter undersøkelsen.

Var rart å se ham bevege seg der inne. Jeg syns ikke jeg kjenner noe særlig med liv enda. Kansje det kan komme av at jeg bærer han så dypt. Han lå da med hodet ned.

Så bar det ned for å møte mødrene våre i byen.

Vi tok inn på en cafe og vi måtte med en gang vise de stolte bildene av nurket vårt. Vi fortalte også hva det var. Men de syns vi skulle ta det med en klype salt. At ingenting var sikkert enda. At man lett kan ta feil siden det er så tidlig enda. Jeg hadde mest lyst til å gå berserk i butikkene og kjøpe noe blått babytøy, men jeg hørte på moren min da hun syns jeg burde vente.

Derfor har vi bestemt oss for at vi skal gi hverandre en etterjuls gave og ta en ny ul. Vi vil gjerne vite kjønnet...

Men da håper jeg de får sett det og at de kan garantere det med stor prosent. Er så kjedelig og bare få et "tror".

Går jo uansett fort til termin. Jeg fikk foresten ny termin.

Det blir den 23 april i stedet for 28 april som mens terminen min er. :babygutt:

Etter at vi var i byen tok vi trikken opp til vårt hjem som min mor ikke har fått sett enda. Der ble vi til hun måtte hjem igjen. Jeg hadde håpet hun ville bli til middag, men hun hadde ikke tid. Men svigermor ble igjen på middag og det var kjempe koselig. Fikk vi feiret litt. Hun var så søt også. Hun kjøpte til og med noen babyklær til oss. Siden ultralyden hadde gått så fint. Men hun turte ikke kjøpe noe blått enda. Siden hun hører om så mange som sier de får gutt også blir det jente eller omvendt..

Hun er så herlig at hun også vil strikke til barnebarnet sitt. Føler meg heldig jeg. Hun er alle tiders.

Jeg var hos legen min og fikk sykemelding. Nå jobber jeg annen hver dag. Men problemet nå er at jeg ikke kan få fri de dagene som er tyngst for meg. Da mener jeg at poenget med den sykemeldingen blir borte.

Pga jobben min kan jeg ikke få kortere arbeidsdager noe som egentlig hadde vært ideelt for meg. Derfor blir det annenhver dag. Men når jeg ikke får slippe de vaktene som er tyngst blir jeg fortvilet. Hun tenker mer på jobben sin og mine kolleger enn meg. Jeg syns helger er tyngst. Da er det ofte sykdom og underbemanning. I tillegg til at det er mindre grunn bemanning i helgene også. Skjefen tar ikke hensyn til hva som er til det beste for meg. Så vet pokker hva jeg skal gjøre. Kan ikke sitte her og ikke gjør noe.

Skal til legen etter at sykemeldingen går ut. Da får vi ta en ny prat om hva vi skal gjøre. :sjenert:

I dag er jeg 19 + 1 og jammen har tiden gått fort.

Nå syns jeg at magen min bare har kommet i en fei.

Jeg ser mer gravid ut nå ja. Hehe...

Nå er min kjære ut på konsert og ute med noen gode venner. Selv har jeg vært hjemme og leid meg en film..

Spist litt dipp og nonstop.. Er egentlig trøtt nå, men vil vente til min kjære kommer hjem.. Siden jeg sover så lett nå for tiden kommer jeg til å bli vekt når han kommer hjem uansett. Jeg har fri i morgen også så gjør ikke noe om jeg er oppe lenge.

Dette ble langt så jeg får gi meg.

Nå får jeg vel legge meg snart.

:sove::sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...