AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #1 Del Skrevet 24. april 2015 Jeg har en bachelorgrad i markedsføring på BI. Og arbeidsmarkedet er unødvendig hardt! Enten spør bedrifter etter bransje-erfaring, eller mastergrad. Mesteparten av min yrkeserfaring er i matvarebransjen. Og er sulten etter å ta det første skrittet etter 3 års hard slitasje med å få gode karakterer, he he. Jeg har lett nesten overalt på nettet for å finne alle slags relevante stillinger, også internships og trainee.. men finner ingenting .. hva skal jeg gjøre? Vet dere om noen rekrutteringsbyråer som er gode , eller hva har dere gjort for å få en bedre jobb enn kjedelig kassearbeid? Anonymous poster hash: 32536...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #2 Del Skrevet 25. april 2015 Følg med på Academic Work (hvis du ikke alt gjør det). De ansetter nyutdannede Anonymous poster hash: 745bf...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #3 Del Skrevet 25. april 2015 Tusen takk! Har glemt dem! Men det er mange økonomi-stillinger der da... :// Anonymous poster hash: 32536...a3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #4 Del Skrevet 26. april 2015 Ja men innimellom dukker det opp en del markedsføringsrelatert lykke til!Anonymous poster hash: 745bf...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #5 Del Skrevet 26. april 2015 Og arbeidsmarkedet er unødvendig hardt! Anonymous poster hash: 32536...a3a Supply and demand. Anonymous poster hash: b37c5...c88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #6 Del Skrevet 29. april 2015 Supply and demand. Anonymous poster hash: b37c5...c88 Demand and supply. Freakin weirdo. Get a life. Anonymous poster hash: 32536...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå