wintergirl Skrevet 5. oktober 2015 #421 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Utrolig! Ekstra lag med gummi fra nå av hvis p-piller for menn kommer så begynn med det også, bare for å være på den sikre siden. Endret 5. oktober 2015 av wintergirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. oktober 2015 #422 Del Skrevet 5. oktober 2015 Vedder på at menn ikke kommer til å gidde å bruke det heller. Ååh er så stress å måtte ta en pille hver dag... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 5. oktober 2015 #423 Del Skrevet 5. oktober 2015 ame="wintergirl" post="17151027" timestamp="1444057190"] Vedder på at menn ikke kommer til å gidde å bruke det heller. Ååh er så stress å måtte ta en pille hver dag... Ja, kvinner er vel egentlig ikke så mye bedre akkurat dem heller. Mye "slurv" fra deres side også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. oktober 2015 #424 Del Skrevet 5. oktober 2015 Ja, kvinner er vel egentlig ikke så mye bedre akkurat dem heller. Mye "slurv" fra deres side også. Ja men menn kommer til å slurve mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ytmnd Skrevet 5. oktober 2015 #425 Del Skrevet 5. oktober 2015 hvis p-piller for menn kommer så begynn med det også, bare for å være på den sikre siden. Hadde lett brukt det for å være helt ærlig, livredd for uønsket graviditet da jeg i grunn ikke ønsker meg barn. Får frysninger helt ned til beinmargen av å lese slike tråder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 5. oktober 2015 #426 Del Skrevet 5. oktober 2015 Ja men menn kommer til å slurve mer Hvordan pokker vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 5. oktober 2015 #427 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hadde lett brukt det for å være helt ærlig, livredd for uønsket graviditet da jeg i grunn ikke ønsker meg barn. Får frysninger helt ned til beinmargen av å lese slike tråder Ja, men dere hadde vel ikke brukt dem. Alt for slitsomt for menn å ta en pille om dagen, i følge dem som syns det er ok å lure menn til å befrukte dem. Men sånn helt ærlig, det hadde ikke vært noe problem for dere å tatt det daglig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 5. oktober 2015 #428 Del Skrevet 5. oktober 2015 Nei, de fleste her, inkludert deg selv, trekker også frem at man frarøver barnets rett til å ha en far. Et donorbarn blir også frarøvet muligheten til å bli kjent med og ha en far som kan være en positiv støtte i barndommen. Hvorfor er det kun stakkars barn som har blitt unnfanget gjennom ONS og ikke via donorsæd? Ingen av dem har jo en far. Man lurer for øvrig ikke en fyr når begge har gitt samtykke til å ha ubeskyttet sex. Alle vet at graviditet kan være en mulig konsekvens av ubeskyttet samleie. Anonymous poster hash: 3d413...9b3 Forhåpentligvis er enslige kvinner som ønsker seg barn og benytter seg av donorsæd såpass oppegående at de sørger for å ha flere voksne ressurspersoner rundt barnet. Oppegående kan jeg ikke si at ts virker til å være når hun bare fokuserer på seg selv. Jeg synes oppriktig synd i menn som blir lurt på denne måten. Ja, for de blir lurt selv om de frivillig har sex i alkoholpåvirket tilstand etter ei rotbløyge på byen. De blir lurt ved at de blir far uten å få vite det. Og ja, det er synd på barnet og. Som har en far der som mor med vilje fortier. Et barn av donorsæd vil nok få vite at det ble til nettopp ved bruk av donorsæd når det blir gammelt nok til å vite sannheten. Hva skal ts si? "Joa kjære ungen min, du skjønner at mamma hadde så lyst på barn så hun dro på byen og hadde sex med en tilfeldig fyr. Jeg veit hvem han er, men jeg vil ikke at du skal få vite det, for du er bare min sin"..... Som jeg skrev helt i starten av denne tråden: jeg håper så mange menn som mulig kommer over denne tråden og sørger for å putte en kondom eller to på pipen før de stikker den inn i verpesyke damer. Og da kondomer som de har kjøpt og oppbevart selv, da jeg mistenker at enkelte damer kan være så nutcase at de perforerer kondomet bare for å få tak i sæden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ytmnd Skrevet 5. oktober 2015 #429 Del Skrevet 5. oktober 2015 Ja, men dere hadde vel ikke brukt dem. Alt for slitsomt for menn å ta en pille om dagen, i følge dem som syns det er ok å lure menn til å befrukte dem. Men sånn helt ærlig, det hadde ikke vært noe problem for dere å tatt det daglig? Jeg ser ingen problem med å ta en slik pille så lenge den ikke har alvorlige bivirkninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 5. oktober 2015 #430 Del Skrevet 5. oktober 2015 Det uthevede: Ved donorbarn foreligger det at han som donerer sæd er samtykkende til det sæden skal brukes til. Han har dermed gitt et informert samtykke. Det har ikke TS gitt den vordende barnefar i dette tilfellet. Han valgte jo å ha sex uten kondom? Er ikke det et samtykke? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 5. oktober 2015 #431 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg ser ingen problem med å ta en slik pille så lenge den ikke har alvorlige bivirkninger. Ser den. Akkurat sånn er det for kvinner også. Ikke alle tåler pillen. Men de kan uansett ikke legge all skyld på mannen da han faktisk blir utnyttet i alkoholpåvirket tilstand. Merker hvor flinke damer er til å rope når det kommer til sex, alkohol og utnyttelse? Men selv har de lov da. Får håpe den pillen kommer en dag da. De har snakket mye om det,sikkert pga av sånne situasjoner med verpesyke høner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #432 Del Skrevet 5. oktober 2015 i mellomtiden kommer jeg ikke til å bruke prevensjon når jeg treffer noen på byen. Babyønsket er så sterkt at jeg vil bli gravid nå koste hva det koste vill... Skjønner deg godt. Du er ikke alene om å gjøre dette. Har du planer om å kreve faren for barnebidrag? Hva om han bruker kondom? Anonymous poster hash: 4a62f...ecd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piraten Skrevet 5. oktober 2015 #433 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Ser den. Akkurat sånn er det for kvinner også. Ikke alle tåler pillen. Men de kan uansett ikke legge all skyld på mannen da han faktisk blir utnyttet i alkoholpåvirket tilstand. Merker hvor flinke damer er til å rope når det kommer til sex, alkohol og utnyttelse? Men selv har de lov da. Får håpe den pillen kommer en dag da. De har snakket mye om det,sikkert pga av sånne situasjoner med verpesyke høner. Hadde det fantes en pille for menn så hadde jeg tatt den hele tiden til jeg ville ha barn selv. Ser jo at det finnes ekle kvinner som ikke respekterer andre enn seg selv. De får aldri min respekt. Endret 5. oktober 2015 av Piraten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. oktober 2015 #434 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hvordan pokker vet du det? Ikke alle. Men de drittungene som nekter å bruke kondom kommer til å være like mye drittunger når det gjelder annen prevansjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #435 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hadde det fantes en pille for menn så hadde jeg tatt den hele tiden til jeg ville ha barn selv. Ser jo at det finnes ekle kvinner som ikke respekterer andre enn seg selv. De får aldri min respekt. P-piller for menn eksisterer da jo, men er ikke enda tilgjengelig på det norske marked. Det er også antatt at p-piller blant menn ikke kommer til å være særlig mye brukt. Det er, som Maleficenta skriver, svært mange menn som bare antar at kvinnen går på p-piller. Det er så lettvint for dem at kvinnen bruker prevensjonsmidler slik at de slipper. Dette er jo det enkleste for dem. Kvinner, derimot, har gjerne en rekke andre fordeler, blant annet knyttet til regulering av menstruasjonssyklus, som gjør at man er mer villig til å ta de i bruk. Men hvorfor ikke bruke kondom? Dette er jo den desidert beste beskyttelsen da den også beskytter mot kjønnssykdommer. Kondom bør være minstekravet når det kommer til ONS. Anonymous poster hash: 3d413...9b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. oktober 2015 #436 Del Skrevet 5. oktober 2015 P-piller for menn eksisterer da jo, men er ikke enda tilgjengelig på det norske marked. Det er også antatt at p-piller blant menn ikke kommer til å være særlig mye brukt. Det er, som Maleficenta skriver, svært mange menn som bare antar at kvinnen går på p-piller. Det er så lettvint for dem at kvinnen bruker prevensjonsmidler slik at de slipper. Dette er jo det enkleste for dem. Kvinner, derimot, har gjerne en rekke andre fordeler, blant annet knyttet til regulering av menstruasjonssyklus, som gjør at man er mer villig til å ta de i bruk. Men hvorfor ikke bruke kondom? Dette er jo den desidert beste beskyttelsen da den også beskytter mot kjønnssykdommer. Kondom bør være minstekravet når det kommer til ONS. Anonymous poster hash: 3d413...9b3 Det blir så mye mindre følsomt skjønner du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #437 Del Skrevet 5. oktober 2015 Ja, men dere hadde vel ikke brukt dem. Alt for slitsomt for menn å ta en pille om dagen, i følge dem som syns det er ok å lure menn til å befrukte dem. Men sånn helt ærlig, det hadde ikke vært noe problem for dere å tatt det daglig? Da det er mange kvinner som har problemer med å ta pillen til riktig tid hver dag er det da naturlig å tro at mange menn også vil det. Anonymous poster hash: 3d413...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #438 Del Skrevet 5. oktober 2015 Nei, her utnytter faktisk verpehønene menn som er alkoholpåvirket. Men det nytter ikke å snakke med frekke mennesker som syns at andre fortjener å bli utnyttet. Skikkelig kjerring er det. Men hvis ingen mann vil ha dem så må de vel sikre sine gener videre på en mer utspekulert måte. Alltid stygt å lure andre vet du! Hehe, og ikke spesielt full var han heller. Jeg vet dette er vanskelig å tro men; det er dessverre ikke slik at bare menn som er ravende dritings dropper kondom. Veldig veldig mange menn ønsker ikke å bruke kondom. Det har ingenting med alkoholpåvirkning eller lureri å gjøre. TSAnonymous poster hash: 2cbd2...697 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #439 Del Skrevet 5. oktober 2015 Det kan de jo. De kan velge å bruke kondom, eller holde snoppen i buksene det at absolutt ingen tvang her.Anonymous poster hash: c1744...fe8 godt å se dere har blitt enige. Anonymous poster hash: cf9ff...ff5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #440 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hadde lett brukt det for å være helt ærlig, livredd for uønsket graviditet da jeg i grunn ikke ønsker meg barn. Får frysninger helt ned til beinmargen av å lese slike tråder Du kan enkelt og greit slippe helt unna meg og andre som er ute i mitt ærend. Du kan få slippe å sitte der med fryningene dine, bruk kondom! Det er ikke verre, virker som du elsker jo denne offerrollen din... Nei det er ingen som blir lurt til å bli far ved ett ONS. TSAnonymous poster hash: 2cbd2...697 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå