AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #381 Del Skrevet 4. oktober 2015 Et mer elsket barn skal du lete lenge etter? Ingen som elsker sitt barn så høyt som deg altså? Fortell barnefaren at han skal bli far og da. Det er ikke i mitt barns interesse. TSAnonymous poster hash: 2cbd2...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 4. oktober 2015 #382 Del Skrevet 4. oktober 2015 Det er ikke i mitt barns interesse. TSAnonymous poster hash: 2cbd2...697 Tenk å frarøve både barn og far dette Jeg mangler ord 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 4. oktober 2015 #383 Del Skrevet 4. oktober 2015 Det er ikke i mitt barns interesse. TSAnonymous poster hash: 2cbd2...697 Du kan ikke snakke for barnet. Her viser du kun at dine egne interesser kommer før barnets behov. Men, ditt liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #384 Del Skrevet 4. oktober 2015 Du kan ikke snakke for barnet. Her viser du kun at dine egne interesser kommer før barnets behov. Men, ditt liv! Selvsagt kan man snakke på barnets vegne. Barnet kan ikke snakke for seg selv og da tar foreldre valg på barnets vegne. Slik er det å være forelder. Det beste for mitt barn er ikke å bli sendt land og strand rundt for samvær med en 'far'. TSAnonymous poster hash: 2cbd2...697 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #385 Del Skrevet 4. oktober 2015 Tenk å frarøve både barn og far dette Jeg mangler ord Jeg frarøver dem ingenting. De har aldri hatt et forhold og dermed aldri mistet ett forhold. TSAnonymous poster hash: 2cbd2...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 4. oktober 2015 #386 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg frarøver dem ingenting. De har aldri hatt et forhold og dermed aldri mistet ett forhold. TSAnonymous poster hash: 2cbd2...697 Du informerer jo ikke han som skal bli far, dermed frarøver du dem begge muligheten til å ha en relasjon til hverandre. Skammelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #387 Del Skrevet 4. oktober 2015 Du informerer jo ikke han som skal bli far, dermed frarøver du dem begge muligheten til å ha en relasjon til hverandre. Skammelig! Han har ikke mistet noe han aldri har hatt. Det han ikke vet har han ikke vondt av. Det å bli kjippet rundt i ferier er ikke bra for varn. Vi lager heller vår egen lille stabile kjernefamilie. TSAnonymous poster hash: 2cbd2...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 4. oktober 2015 #388 Del Skrevet 4. oktober 2015 Han har ikke mistet noe han aldri har hatt. Det han ikke vet har han ikke vondt av. Det å bli kjippet rundt i ferier er ikke bra for varn. Vi lager heller vår egen lille stabile kjernefamilie. TSAnonymous poster hash: 2cbd2...697 Stakkars barn som får en så egosentrisk mor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #389 Del Skrevet 4. oktober 2015 Stakkars barn som får en så egosentrisk mor Du kjenner meg ikke og gar ikke grunnlag for å uttale deg om min personlighet på bakgrunn av denne tråden. Spy ut drittet ditt ett annet sted. TSAnonymous poster hash: 2cbd2...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #390 Del Skrevet 4. oktober 2015 Stakkars barn som får en så egosentrisk mor Du kjenner meg ikke og gar ikke grunnlag for å uttale deg om min personlighet på bakgrunn av denne tråden. Spy ut drittet ditt ett annet sted. TSAnonymous poster hash: 2cbd2...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 4. oktober 2015 #391 Del Skrevet 4. oktober 2015 Stakkars barn som får en så egosentrisk mor Forstår hvorfor hun måtte ende opp med å gjøre det på denne måten. Er vell ingen mann i verden som orker et slikt kvinnemenneske. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 4. oktober 2015 #392 Del Skrevet 4. oktober 2015 Forstår hvorfor hun måtte ende opp med å gjøre det på denne måten. Er vell ingen mann i verden som orker et slikt kvinnemenneske. Derfor er det stakkars barn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 4. oktober 2015 #393 Del Skrevet 4. oktober 2015 Selvsagt kan man snakke på barnets vegne. Barnet kan ikke snakke for seg selv og da tar foreldre valg på barnets vegne. Slik er det å være forelder. Det beste for mitt barn er ikke å bli sendt land og strand rundt for samvær med en 'far'. TSAnonymous poster hash: 2cbd2...697 Eh... det er en unge i kjøtt og blod,ja, til og med med følelser du får,ikke en dukke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #394 Del Skrevet 4. oktober 2015 Eh... det er en unge i kjøtt og blod,ja, til og med med følelser du får,ikke en dukke! Eh... Hvor har jeg sagt noe annet. Det forandrer ikke på det faktum at foreldre tar valg på sine barns vegne frem til de er gamle nok til å gjøre det selv. Som forelder tar du masse masse valg på dine barns vegne, alt fra om det skal døpes til hvilken skole det skal gå på til hvordan en evt. Samværsordning skal være. Dette er valg som er for 'voksne' for barn å ta, derfor tar vi valgene for dem. TSAnonymous poster hash: 2cbd2...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. oktober 2015 #395 Del Skrevet 4. oktober 2015 Tenk å frarøve både barn og far dette Jeg mangler ord Jeg er helt enig. Forsåvidt også i resten av det du skriver her. Stakkars unge som blir frarøvet muligheten til å bli kjent med og ha en far som kan være en positiv støtte i barndommen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 4. oktober 2015 #396 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg er helt enig. Forsåvidt også i resten av det du skriver her. Stakkars unge som blir frarøvet muligheten til å bli kjent med og ha en far som kan være en positiv støtte i barndommen. Synes det hele blir så trist jeg. For det er en viss forskjell å bli alenemor når far vet, kontra det å bli alenemor uten at far vet. Skjønner ikke at noen har samvittighet til det jeg... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 4. oktober 2015 #397 Del Skrevet 4. oktober 2015 Eh... Hvor har jeg sagt noe annet. Det forandrer ikke på det faktum at foreldre tar valg på sine barns vegne frem til de er gamle nok til å gjøre det selv. Som forelder tar du masse masse valg på dine barns vegne, alt fra om det skal døpes til hvilken skole det skal gå på til hvordan en evt. Samværsordning skal være. Dette er valg som er for 'voksne' for barn å ta, derfor tar vi valgene for dem. TSAnonymous poster hash: 2cbd2...697 For det første så virker det ikke som du er så voksen med den tankegangen der. For det andre så frarøver du ungen faren sin og en mann barnet sitt. Du tenker kun på deg selv her. Men det kommer du aldri til å ville innrømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 4. oktober 2015 #398 Del Skrevet 4. oktober 2015 Ikke sammenlign det å velge ut barnets far med hvilken skole de skal gå på, eller om de skal døpes er du snill. Det er mye verre å bli fratatt faren sin fordi mor har bestemt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 4. oktober 2015 #399 Del Skrevet 4. oktober 2015 Synes det hele blir så trist jeg. For det er en viss forskjell å bli alenemor når far vet, kontra det å bli alenemor uten at far vet. Skjønner ikke at noen har samvittighet til det jeg... Sant det. En far er viktig å ha i livet og mange fedre elsker barna sine så høyt. En annen ting er hvis far eller mor svikter ungen sin, forferdelig det også og smertefullt. Men dette her...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #400 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg er helt enig. Forsåvidt også i resten av det du skriver her. Stakkars unge som blir frarøvet muligheten til å bli kjent med og ha en far som kan være en positiv støtte i barndommen. Så du syntes synd på donorbarn med lesbiske foreldre? Enslige mødre? Man kan ha en helt utmerket barndom uten en far... TSAnonymous poster hash: 2cbd2...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå