AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #21 Skrevet 25. april 2015 Om du ikke får dekka over det får du gjøre en spøk ut av det, for nå har alle hørt om denne leppetrenden og sett bilder av hvor feilslått det kan bli. "Jepp jepp, jeg måtte jo prøve jeg også da og her ser dere resultatet! Lesson learned *le av seg selv og fortsette som normalt* " Regner med du har lært Anonymous poster hash: 7fccc...9fe
Gjest Eurodice Skrevet 25. april 2015 #22 Skrevet 25. april 2015 Jeg har hørt mye rart, men ikke dette. Det må da være mye enklere og fremfor alt ufarlig å bruke lipgloss med plumpingeffekt.
Gjest Citronella Skrevet 25. april 2015 #23 Skrevet 25. april 2015 Ikke gjør det. I verste fall kan dere ende opp med iskemiske skader. Og de aller fleste er vakrest med sine naturlige lepper.
Ms.Sommerfugl Skrevet 25. april 2015 #24 Skrevet 25. april 2015 (endret) Ja, som overskriften sier - HJELP!!! Har dere hørt om det nye leppetrikset? Også kalt "kylie jenner lips".. Man tar et eggeglass å suger inn leppene, så blir de større. Man skal gjøre det i 5 minutter. Jeg syntes det var sååå vondt at jeg greide ikke mer enn 15 Sekunder, men guess what?! Jeg har fått en ring rundt leppene!!! Jeg skal på hotellweekend i helga med en jeg driver å dater!! Noen som har prøvd å vet om dette går fort bort??Anonymous poster hash: 84ec1...0b8 5 MINUTTER?! Hvor i all verden har du fått det fra, for det er det dårligste tipset jeg NOENSINNE har hørt. Og grunnen til at du får ring rundt, er nok fordi du brukte noe med for "skarp" kant rundt. Hvis du absolutt vil ha "Kylie Jenner-lips", prøv heller denne: Den heter Fullips, og er mye mildere mot leppene og huden rundt enn et eggeglass er. Du kan selvfølgelig få blåmerker rundt munnen ved bruk av denne også, men da skal du suge relativt hardt. Dessuten er disse laget av plastikk tror jeg Har for øvrig aldri prøvd disse, men har sett mange bilder og lest en del omtaler om at det funker. Grunnen til at det funker, er jo fordi du suger blod til leppene. Suger du for mye resulterer det i (som du så pinsomt har opplevd og få) blåmerker. Endret 25. april 2015 av Ms.Sommerfugl
Anglofil Skrevet 25. april 2015 #26 Skrevet 25. april 2015 Tråden er ryddet for signering av helsepersonell, samt avsporinger og svar til dette. Yvonne (mod)
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #27 Skrevet 25. april 2015 Dag 3- enda blå😂 har prøvd dekkstift, funka fader ikke😭 men begynner å bli mer vant til det 😂 lærer av sin feil😩 TsAnonymous poster hash: baa8e...93d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå