AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Ja, som overskriften sier - HJELP!!! Har dere hørt om det nye leppetrikset? Også kalt "kylie jenner lips".. Man tar et eggeglass å suger inn leppene, så blir de større. Man skal gjøre det i 5 minutter. Jeg syntes det var sååå vondt at jeg greide ikke mer enn 15 Sekunder, men guess what?! Jeg har fått en ring rundt leppene!!! Jeg skal på hotellweekend i helga med en jeg driver å dater!! Noen som har prøvd å vet om dette går fort bort??Anonymous poster hash: 84ec1...0b8
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #3 Skrevet 23. april 2015 Jeg fikk et blåmerke på armen sist mandag, nå begynner den å bli grønn/gul. Dekkkrem? Anonymous poster hash: ce2e5...be9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #5 Skrevet 23. april 2015 Fy f. Så dum jeg er 😡😡😡 mååå prøve alt da vettu, forbanna dritt... Ser ut som en mann med 3 dagers skjegg😱😭 TsAnonymous poster hash: baa8e...93d 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #6 Skrevet 23. april 2015 Ventet bare på at det skulle komme. Æh. Er så dum at jeg må le av meg selv... Smiley'n din sier alt 😱 TsAnonymous poster hash: baa8e...93d
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #7 Skrevet 23. april 2015 Fy f. Så dum jeg er mååå prøve alt da vettu, forbanna dritt... Ser ut som en mann med 3 dagers skjegg TsAnonymous poster hash: baa8e...93d . Beklager, men jeg fikk et visuelt bilde på netthinna! Håper det ordner seg for deg! Anonymous poster hash: ce2e5...be9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #8 Skrevet 23. april 2015 :rofl:Anonymous poster hash: 24972...a7e
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #9 Skrevet 23. april 2015 fant et bilde på nettet, smålik hu her, bare at jeg er kun blå under.... FAEN så dum jeg er 😭😭😡😡 Anonymous poster hash: baa8e...93d
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #11 Skrevet 23. april 2015 fant et bilde på nettet, smålik hu her, bare at jeg er kun blå under.... FAEN så dum jeg er 😭😭😡😡 Anonymous poster hash: baa8e...93d http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2977339/Swimwear-model-couldn-t-afford-fillers-replicate-Kylie-Jenner-s-famous-pout-tries-DIY-lip-job-SUCKING-hairspray-lid.htmlAnonymous poster hash: baa8e...93d
smygende_lodde Skrevet 23. april 2015 #12 Skrevet 23. april 2015 Hehe, unnskyld meg men det er litt morsomt. Jeg husker jeg gjorde dette da jeg var liten, gjorde det på en torsdag kveld og så heldigvis normal ut mandag morgen. Så det tar nok litt tid, dessverre! Du har ikke en heftig concealer du kan smøre på, da?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #13 Skrevet 24. april 2015 Hehe, unnskyld meg men det er litt morsomt. Jeg husker jeg gjorde dette da jeg var liten, gjorde det på en torsdag kveld og så heldigvis normal ut mandag morgen. Så det tar nok litt tid, dessverre! Du har ikke en heftig concealer du kan smøre på, da? Tror jeg må dra å kjøpe meg en idag isåfall... Blir så oppgidd, vet ikke om jeg skal le eller gråte 😳Anonymous poster hash: baa8e...93d
Pinkee Skrevet 24. april 2015 #14 Skrevet 24. april 2015 Hvis du er blitt blå, så finnes det en krem som skal hjelpe på å fjerne blåmerker fortere. Husker ikke hva den heter, men man fikk den på apotek for noen år siden. Har du anledning, så løp og kjøp. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #15 Skrevet 24. april 2015 Ja, som overskriften sier - HJELP!!! Har dere hørt om det nye leppetrikset? Også kalt "kylie jenner lips".. Man tar et eggeglass å suger inn leppene, så blir de større. Man skal gjøre det i 5 minutter. Jeg syntes det var sååå vondt at jeg greide ikke mer enn 15 Sekunder, men guess what?! Jeg har fått en ring rundt leppene!!! Jeg skal på hotellweekend i helga med en jeg driver å dater!! Noen som har prøvd å vet om dette går fort bort??Anonymous poster hash: 84ec1...0b8 Fagfolk sier at dette er farlig, så ikke gjør det mer. Anonymous poster hash: 3c599...d78
Gjest Peanut Skrevet 24. april 2015 #16 Skrevet 24. april 2015 Gjorde sånt en gang jeg gikk på barneskolen, og ble litt rød som jeg tok dekk-krem over. Borte på noen dager. Fagfolk sier at dette er farlig, så ikke gjør det mer. Whether or not people are sucking on a glass to get lips like Jenner's because they like the look, or just want to make a mockery of the trend, they shouldn’t. For one, it hurts. It also leads to bleeding, bruising and the splitting of the lip. In some cases, it can even cause permanent damage. Teens who participate in the challenge suffer the "potential risk for scarring and permanent disfigurement with repeated attempts." http://www.ibtimes.com/kylie-jenner-responds-lip-challenge-encourages-fans-experiment-their-looks-1891447 Og den siste er vel ei som presterte å gjøre det samme med de ytre kjønnsleppene... Så seriøst vondt ut.
Gjest MoonMoon Skrevet 24. april 2015 #17 Skrevet 24. april 2015 Du får prøve med sminke, prøv å dekke over.
SRC Skrevet 24. april 2015 #18 Skrevet 24. april 2015 Kjøp en ekstremt dekkende concealer. F.eks. Estee Lauder Double Wear Håper alt ordner seg
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #19 Skrevet 24. april 2015 Dette er ikke noe nytt. Dette har eksistert i mange år. Gjorde sånt en gang jeg gikk på barneskolen, og ble litt rød som jeg tok dekk-krem over. Borte på noen dager. http://www.ibtimes.com/kylie-jenner-responds-lip-challenge-encourages-fans-experiment-their-looks-1891447 Og den siste er vel ei som presterte å gjøre det samme med de ytre kjønnsleppene... Så seriøst vondt ut. HVordan gjøres det med de ytre kjønnsleppene? Med mindre du klarer å suge inn luften med de ser jeg ikke helt hvordan det er. Anonymous poster hash: 111d5...ef6
ClosedParadise Skrevet 24. april 2015 #20 Skrevet 24. april 2015 Det tar noen dager, prøv å dekk det til med sminke. Jeg ble skikkelig rød og blå. Så ikke ut...🙊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå