AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Del Skrevet 22. april 2015 Jeg fikk melding fra samordna opptak om at følgeskjema skal sendes innen 10. mai. Her skal man dokumentere all fullført utdanning, praksis, høyere utdanning sov. Men jeg fullfører vg3 dette året, og har dermed ikke fullført noe som helst. Må jeg da sende inn følgeskjema? Og jeg vet ikke om jeg har elektronisk vitnemål eller ikke (skal finne ut av det), men hvis jeg har elektronisk vitnemål, trenger jeg da å sende inn noe som helst? Anonymous poster hash: df908...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2 Del Skrevet 22. april 2015 Nei Er elektronisk vitnemål det eneste som skal legges til grunn trenger du ikke sende inn noen ting. Anonymous poster hash: 86eda...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #3 Del Skrevet 22. april 2015 Nei Er elektronisk vitnemål det eneste som skal legges til grunn trenger du ikke sende inn noen ting. Anonymous poster hash: 86eda...075 Dette er riktig. Anonymous poster hash: 73bb4...e6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #4 Del Skrevet 23. april 2015 Hvordan dokumenterer man utdanning om man skal søke 23/5? Anonymous poster hash: 0f1c7...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå