Gå til innhold

Sjans på russejenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Typisk eldre damer som blir sjalu når menn på rundt 30 finner disse 18-åringene sykt attraktiv. Det er jo ikke til å nekte på at de har mye finere kropp, trangere mus og mere leken i snitt enn damer som er eldre. Har jo selv verdt i den alderen så husker hvordan jentene var da. ;)

Anonymous poster hash: 23630...bf4

Blir dere aldri lei av sjalukortet? Seriøst?

Jeg er jo rælgammal ifølge KG, og jeg driter da vel i hvem du puler så lenge det foregår på en lovlig måte. Det handler ikke om å være så jævlig pen eller ha trang mus, det handler om at man som 30åring (forhåpentligvis) har mer livserfaring og er mer moden. Og da henger man gjerne med de som er på samme nivå som en selv - og disse er ofte i samme aldersgruppe uten at jeg nødvendigvis har noe statistikk på dette.

Skal jeg si at det er typisk menn i 30årene å bli sjalu når deres jevnaldrene kvinner puler 40åringer fordi de er mer selvsikre, har bedre utstråling, mer penger og større pikk?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker på Lilyhammer når jeg leser denne tråden :)

Anonymous poster hash: 0e252...13d

• Liker 1
Skrevet (endret)

"Fremheving av eget utseende" :skratte:

Sitatet er blitt redigert for regelbrudd

Nikee, mod.

Anonymous poster hash: 13d24...3fb

Dette er oversminking. Er ikke alle som sminker seg så hardt.

Endret av Nikee
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg liker tanken på fulle, ville og villige tenåringsjenter som fester fra seg ungdomstiden.

Riktignok er jeg 10 år eldre, men det senker ikke akkurat lysten. Kanskje for jentene dog.. Jeg ser jo yngre ut, så kanskje jeg kan lyge på alderen? En liten hvit løgn for egen vinning?

Anonymous poster hash: d1720...09e

Jeg ser greit ut, og er faktisk også ganske grei!

Anonymous poster hash: d1720...09e

Jeg synes ikke du høres grei ut i det hele tatt, ts. Tvert i mot høres du kynisk, sleip og beregnende ut. Å bevisst, som voksen mann, oppsøke fulle ungjenter for å få seg et ligg er virkelig lavmål og et skikkelig dårlig karaktertrekk.

Du får kanskje døtre selv en gang. Hva om de kom ut for en mann som deg i russetiden? Hvordan ville du reagere og hva ville du tenke om denne mannen?

Endret av pantertante
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pass godt på hverandre.

Anonymous poster hash: 73ece...3ac

Gjett om. Skal passe på så godt jeg kan

Anonymous poster hash: e37bb...b74

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrettighetene, personangrep, brukerdebatt, avsporinger samt svar til dette.

Nikee, mod.

Gjest marizz
Skrevet (endret)

For et misforstått fokus! TS er en taper som selv 18 åringer ser. Antageligvis iq 50 og for stygg til at jevnaldrende gidder henge med han.OG PEDO! Skjønner ikke folk at LOVEN og MORAL ikke alltid sammenfaller MEN at noe er drit ekkelt og normale folk klarer å holde seg unna.

Anonymous poster hash: 7b335...410

Ehh hva i all verden?

Selv er jeg 18 år og jeg synes ikke hans innlegg sier særlig mye om iqen eller utseende hans. Synes det er stygt og respektløst å slenge rundt pedobegrept. La folk like hva de vil, så lenge de er lovlige.

Jeg synes enkelte folk på kvinneguiden er helt hysteriske

Endret av marizz
AnonymBruker
Skrevet

Jammen kjære TS, ser du ikke at de nesten er som barn? Når jeg ser russen ute i gata slår det meg at de blir yngre og yngre for hvert år.

Prøver du deg på min datter, så kan familien din komme å hente deg i to plastposer!

Anonymous poster hash: 6b89e...8c6
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jammen kjære TS, ser du ikke at de nesten er som barn? Når jeg ser russen ute i gata slår det meg at de blir yngre og yngre for hvert år.

Prøver du deg på min datter, så kan familien din komme å hente deg i to plastposer!

Anonymous poster hash: 6b89e...8c6

Ja, men da er det jo du som får pikk hver dag i mange år.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Poenget er at alle damer fikser på utseendet for å jukse seg oppover på rangstigen.

Nettopp, den kvinnelige rangstigen. Standardnivået på kvinners utseende heves, altså vil normalen være vakrere enn dersom alle gikk uten sminke. Dette kommer menn til gode. Kvinner konkurrerer mot andre kvinner, ikke mot menn. Det er ikke slik at du som mann får mindre å velge i fordi kvinner sminker seg. Slutt å være så bitter.

Anonymous poster hash: 029f3...72e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nettopp, den kvinnelige rangstigen. Standardnivået på kvinners utseende heves, altså vil normalen være vakrere enn dersom alle gikk uten sminke. Dette kommer menn til gode. Kvinner konkurrerer mot andre kvinner, ikke mot menn. Det er ikke slik at du som mann får mindre å velge i fordi kvinner sminker seg. Slutt å være så bitter.

Anonymous poster hash: 029f3...72e

Problemet dukker opp når ei stygg dame sminker seg, mens ei ganske pen dame ikke bruker make-up.

Velger man den som er sminka kan man ende opp med møkkagener

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Gjest Nikee
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger samt svar til dette

Nikee, mod

Skrevet

Jeg traff en 20år eldre mann i russetiden min, han var full og løy om alderen, trakk fra 10 år, sikkert i håp om å få seg noe :P Han holdt seg godt for å nærme seg 40 så jeg tenkte ikke noe over det. Jeg ble jo sur når jeg fant ut av det, men etter mye om og men så ble vi faktisk sammen. Varte i 1,5 år. Så fult mulig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...