AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #21 Skrevet 21. april 2015 Har en naboruss som ringer meg hver jævla gang hu er full, jeg er 6 år eldre.. Pult hu en gang før, og det var en gang for myeAnonymous poster hash: a12a6...efa
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #22 Skrevet 21. april 2015 Har en naboruss som ringer meg hver jævla gang hu er full, jeg er 6 år eldre.. Pult hu en gang før, og det var en gang for myeAnonymous poster hash: a12a6...efa Regner med at hun ikke er noe fruktfat i og med at du skammer deg? Anonymous poster hash: 13d24...3fb 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #23 Skrevet 21. april 2015 At de er drita fulle hjelper jo veldig Slutt å spre usannheter! Anonymous poster hash: 13d24...3fb Hvis han tenker han skal få seg noe ved å satse på fulle jenter som ikke klarer å gjøre rede for seg så håper jeg venninnene passer på. Mange lærer seg nemlig selvforsvar nå. https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&rlz=1C1CHMO_noNO479NO479&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=russejenter+selvforsvar Anonymous poster hash: 73ece...3ac 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #24 Skrevet 21. april 2015 (endret) Hvis han tenker han skal få seg noe ved å satse på fulle jenter som ikke klarer å gjøre rede for seg så håper jeg venninnene passer på. Mange lærer seg nemlig selvforsvar nå. https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&rlz=1C1CHMO_noNO479NO479&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=russejenter+selvforsvar Anonymous poster hash: 73ece...3ac http://i.istockimg.com/file_thumbview_approve/11080085/2/stock-photo-11080085-frightened-man-portrait.jpg Innlegget er blitt redigert for brudd på opphavsrettighetene Nikee, mod Anonymous poster hash: 13d24...3fb Endret 26. april 2015 av Nikee 4
Gjest Saxofon Skrevet 21. april 2015 #25 Skrevet 21. april 2015 At de er drita fulle hjelper jo veldig Slutt å spre usannheter!Anonymous poster hash: 13d24...3fb Håper virkelig du ser forskjellen på å være full og overstadig beruset. Det er rimelig vemmelig å utnytte unge jenter som ikke har sjangs å uttrykke sitt ønske. 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #26 Skrevet 21. april 2015 Håper virkelig du ser forskjellen på å være full og overstadig beruset. Det er rimelig vemmelig å utnytte unge jenter som ikke har sjangs å uttrykke sitt ønske. Mener du virkelig at en mann med ereksjon må vente til hun er edru? Vet du hvor vanskelig det er å holde ereksjonen i så mange timer? Anonymous poster hash: 13d24...3fb 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #27 Skrevet 24. april 2015 Mener du virkelig at en mann med ereksjon må vente til hun er edru? Vet du hvor vanskelig det er å holde ereksjonen i så mange timer? Anonymous poster hash: 13d24...3fb Anonymous poster hash: 73ece...3ac 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #29 Skrevet 24. april 2015 Uff, det er dette jeg gruer meg til nå med russetiden. Kåte, gamle mannfolk som tror at bare fordi vi er russ vil vi ha sex med hvem som helst. Usj.. Anonymous poster hash: e37bb...b74 5
peppermyntete Skrevet 24. april 2015 #30 Skrevet 24. april 2015 (endret) Du har sikkert sjans, men jeg må si jeg oppfatter deg som en umoden gris. Mange av russejentene er bare 17 år gamle, om noen få år kunne de vært døtrene dine. Kommer aldri til å skjønne hva en voksen mann får ut av å ligge med så unge og uferdige jenter. Edit; og som en annen sa over her så tenkte jeg også at eldre menn som jakta smårips i russetida var skikkelig patetiske. Endret 24. april 2015 av peppermyntete 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #31 Skrevet 24. april 2015 Uff, det er dette jeg gruer meg til nå med russetiden. Kåte, gamle mannfolk som tror at bare fordi vi er russ vil vi ha sex med hvem som helst. Usj.. Anonymous poster hash: e37bb...b74 Pass godt på hverandre. Anonymous poster hash: 73ece...3ac 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #32 Skrevet 24. april 2015 Jeg er nesten på din alder ts. Og min erfaring er at russejenter fra Oslo og Bærum er vanskelige. Men feks om du tar en tur innom Hokksund så finnes der masse villige og kåte russejenter som tar alle menn under tredve med puls. Anonymous poster hash: b200c...631
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #33 Skrevet 24. april 2015 Er bare å klistre en lapp i ansiktet hvor det står: "jeg har klamydia", så skal du straks se at de kommer løpende etter deg.Anonymous poster hash: ab7d2...7d2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #34 Skrevet 24. april 2015 Jeg er nesten på din alder ts. Og min erfaring er at russejenter fra Oslo og Bærum er vanskelige. Men feks om du tar en tur innom Hokksund så finnes der masse villige og kåte russejenter som tar alle menn under tredve med puls.Anonymous poster hash: b200c...631 Sånn er det jo generelt, ikke bare med russejenter. Det er lavere terskel for å pule og rølpe på bygda enn i byene. Ellers er det jævlig kvalmt og på grensen til usmakelig at du sier at du vil pule fulle jenter TS. Fatter ikke meg på menn som ikke har nok baller til å skaffe seg jenter på en redelig måte. Anonymous poster hash: eebc5...a60
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #35 Skrevet 24. april 2015 Sånn er det jo generelt, ikke bare med russejenter. Det er lavere terskel for å pule og rølpe på bygda enn i byene. Ellers er det jævlig kvalmt og på grensen til usmakelig at du sier at du vil pule fulle jenter TS. Fatter ikke meg på menn som ikke har nok baller til å skaffe seg jenter på en redelig måte. Anonymous poster hash: eebc5...a60 Hva er galt med å pule fulle jenter da? Hvis du er drita full selv kan ikke jeg se noe galt i dette. Anonymous poster hash: b200c...631
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #36 Skrevet 24. april 2015 Er du 28 så er det på grensen til pedo å tenne på russejenter. Finn deg en på din egen alder. Anonymous poster hash: f31ea...29d NEI. Det er det ikke. SLUTT og misbruk ordet "pedo" og "pedofil". Pedofili dreier seg om å finne prepubertale barn seksuelt tiltrekkende. Russejenter er ikke prepubertale barn! Dere er med å bagatellisere begrepet. I tillegg tillegger dere en skam over på menn som finner 18-19-åringer tiltrekkende. Det er greit at du synes det er en stor aldersforskjell, men bruk et annet ord. Anonymous poster hash: be814...71d 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #37 Skrevet 25. april 2015 NEI. Det er det ikke. SLUTT og misbruk ordet "pedo" og "pedofil". Pedofili dreier seg om å finne prepubertale barn seksuelt tiltrekkende. Russejenter er ikke prepubertale barn! Dere er med å bagatellisere begrepet. I tillegg tillegger dere en skam over på menn som finner 18-19-åringer tiltrekkende. Det er greit at du synes det er en stor aldersforskjell, men bruk et annet ord. Anonymous poster hash: be814...71d For et misforstått fokus! TS er en taper som selv 18 åringer ser. Antageligvis iq 50 og for stygg til at jevnaldrende gidder henge med han.OG PEDO! Skjønner ikke folk at LOVEN og MORAL ikke alltid sammenfaller MEN at noe er drit ekkelt og normale folk klarer å holde seg unna. Anonymous poster hash: 7b335...410
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #38 Skrevet 25. april 2015 Er bare å klistre en lapp i ansiktet hvor det står: "jeg har klamydia", så skal du straks se at de kommer løpende etter deg.Anonymous poster hash: ab7d2...7d2 Anonymous poster hash: 73ece...3ac 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #39 Skrevet 25. april 2015 Typisk eldre damer som blir sjalu når menn på rundt 30 finner disse 18-åringene sykt attraktiv. Det er jo ikke til å nekte på at de har mye finere kropp, trangere mus og mere leken i snitt enn damer som er eldre. Har jo selv verdt i den alderen så husker hvordan jentene var da.Anonymous poster hash: 23630...bf4 4
Gjest Saxofon Skrevet 25. april 2015 #40 Skrevet 25. april 2015 Typisk eldre damer som blir sjalu når menn på rundt 30 finner disse 18-åringene sykt attraktiv. Det er jo ikke til å nekte på at de har mye finere kropp, trangere mus og mere leken i snitt enn damer som er eldre. Har jo selv verdt i den alderen så husker hvordan jentene var da. Anonymous poster hash: 23630...bf4 Poenget i denne tråden er ikke det at en voksen mann har lyst på en 18-åring. De som har svart her har lyst på "drita fulle" russejenter for "da er det enklere". Det er et stort samfunnsproblem som også strekker seg om jenta er 16, 18, 40 eller 87 år. Voldtekt og utnyttelse er aldri greit. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå